Pinkpop 2024

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Misschien zijn de volgende namen al eens de revue gepasseerd maar hoe schatten jullie de volgende namen in als evt kanshebbers? Rolling Stones, Aerosmith en Queen ft Adem Lambert?
Daar zijn indd al verschillende discussies over geweest. Maar persoonlijk zou ik dat wel een geweldig goede zet vinden als er een van deze staat, en met name Queen omdat er genoeg mensen zijn die zeggen dat ze geen festivals doen en ze dus niet verwachten. En de kans dat ze daarna nog een tour of festival doen wordt alleen maar kleiner gezien de leeftijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlogjeBabs

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
167
112
Heb ze idd 2x een saai optreden zien geven als afsluiter op PP, maar was vorig jaar erg positief verrast over hun show op het Bospop terrein!!!
Het veld was echter bij lange na niet vol dus headliner op PP, weet het niet of dat nog veel volk trekt...
Ik heb een zwak voor KOL, dus ben niet geheel objectief, maar zij op Noord als sub en QOTSA een promotie als headliner op Zuid. Geen misse combi toch? Liever dat, dan Maneskin of Limp Bizkit
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie, Cootje en Nelios

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
keer andere inbreng, twentyonepilots?
2022 ook gestaan, yes. nu al tijd radiostilte rondom deze groep, liggen op schema imo om in 2024 weer een nieuw album uit te brengen. (niks geen nieuws hierover nog, laatste album was 2018)
Klopt niet in coronatijd ook nog album
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Ik denk dat DennisvdBr het zeker met je eens is. Maar ik vermoed ook dat Young vandaag de dag geen dag meer kan dragen en te weinig tickets doet verschuiven voor een headliner.. Die kan beter voor max 30.000 man op Bospop wat qua festival meer bij hem past. Anders gewoon Ziggo Dome.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
gaat 'dit' Pinkpop niet meer proberen...

helaas #teamjan

( edit: of... Mojo moet iets het heel goed voor hebben met nog een stunt voor Jan ????? )
 
  • Haha
Waarderingen: bcmrmaybe

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Neil Young heeft ook aangekondigd te gaan touren komende zomer.... Zou het na al die jaren dan toch gaan lukken?
Hopelijk niet. Neil Young was vroeger top of the bill. Nu vergane glorie. Plus gezien hoe PP nu programmeert gaat em dat echt niet worden. Neil is leuk voor Bospop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • timvn