Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
voor degenen die Duits kunnen lezen: https://www.sueddeutsche.de/muenchen/fussball-em-euro-2024-muenchen-ed-sheeran-konzert-1.6300601

volgens mij is dit ook de krant die de nieuwjaarsplannen van Rammstein correct eerder naar buiten wist te brengen dan bedoeld.

overigens is de link dus dat München als onderdeel van het EK Voetbal 2024 deze namen strikt. dit is natuurlijk wel plausibel te noemen.

op een AC/DC forum gaan de meningen sterk de kant op dat festivals momenteel logischer zijn dan eigen concerten, mede vanwege het power trip succes. in hoeverre dit echt logisch is, geen idee.
zie AC/DC topic ;)
forum.festileaks.com/threads/ac-dc.35/post-372111
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Waarom is iedereen zo negatief over Kings of Leon?
Heb jij ze de vorige keren live gezien op Pinkpop?
Ik kan net zo goed een cd (sorry Spotify tegenwoordig) opzetten. Ze spelen hun nummers goed. Maar ik krijg niet het gevoel dat ze spelen alsof er publiek voor ze staat.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Totaal geen passie, en maken er meestal een slaapverwekkende show van. Heb ze niet live gezien maar de livestreams leken erg saai

Ik weet niet of het nog zo is maar die gasten konden elkaar dusdanig niet uitstaan dat ze zelfs in aparte auto’s naar het concert gingen. Dan even muziek maken met mensen die je dus uitkotst, en vervolgens weer ieder z’n eigen weg. Dat gebrek aan ‘eenheid’ binnen een band merkt een publiek ook wel
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Alanis Morissette kunnen we ook doorstrepen! Die gaat in de zomer met Joan Jett door de VS touren
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Die had ik nog niet gezien 😉 ik bedoelde een dedicated acdc fans forum

Als onderbouwing van een (vergezocht) Pinkpop gerucht leek het me wel gepast

Ik ga overigens een gewaagde vraag stellen als een van de aanwezigen bij de AEDM reünie concerten: waarom is iedereen zo anti?
Ik denk niet anti....meer dat ze een te hoge spot innemen voor datgene wat het is. Leuke nederpop maar ook niet meer dan dat.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
47
31
keer andere inbreng, twentyonepilots?
2022 ook gestaan, yes. nu al tijd radiostilte rondom deze groep, liggen op schema imo om in 2024 weer een nieuw album uit te brengen. (niks geen nieuws hierover nog, laatste album was 2018)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

BlogjeBabs

Playlistbediener
16 okt 2023
10
2
Misschien zijn de volgende namen al eens de revue gepasseerd maar hoe schatten jullie de volgende namen in als evt kanshebbers? Rolling Stones, Aerosmith en Queen ft Adem Lambert?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken