Pinkpop 2024

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Zonder grappen hoop ik dan toch op wat spannendere NL namen.. Acda & de munnik, froukje, douwe bob prima. Maar Zoe Tauran?
Dan liever een Spinvis, Sticks, S10, Sor
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Zou Kensington met de nieuwe zanger ook niet uitsluiten qua Nederlandse namen?
Maneskin en The Killers zou opzich een goede headline combi zijn voor bijvoorbeeld zaterdag denk ik. Dan zet ik nu mijn geld in op Dua Lipa - - Maneskin / Killers - - Ed Sheeran. In die volgorde
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Ik zeg Amstel als hoofdsponsor en je hebt een prachtig concept. Misschien een overdekte zaal? Ahoy ofzo?
Kijk gewoon even naar de top 40, Nederlandse artiesten met wat hitjes en de Nederlandse namen die op de Pinkpop line up stonden de afgelopen jaren.

Easy as that.

Het zijn ook niet mijn artiesten. Maar realistisch is het wel. Of ze allemaal komen en het er zoveel zijn idk.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Zou Kensington met de nieuwe zanger ook niet uitsluiten qua Nederlandse namen?
Maneskin en The Killers zou opzich een goede headline combi zijn voor bijvoorbeeld zaterdag denk ik. Dan zet ik nu mijn geld in op Dua Lipa - - Maneskin / Killers - - Ed Sheeran. In die volgorde
Dit zou toch wel marger zijn voor de rock liefhebbers
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Kijk gewoon even naar de top 40, Nederlandse artiesten met wat hitjes en de Nederlandse namen die op de Pinkpop line up stonden de afgelopen jaren.

Easy as that.

Het zijn ook niet mijn artiesten. Maar realistisch is het wel. Of ze allemaal komen en het er zoveel zijn idk.
Ik begrijp je hoor! Alleen boekt PP ook The Jordan, Robin Kester, Blaudzun, Eefje de Visser. Dus hoop elk jaar op ietsje minder top40 en iets meer uit deze categorie 😅 Al kan ik elk jaar een prima spoorboekje maken..
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Download, mijns inziens ook een beetje een tegenvaller.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1699390966409.jpg
    FB_IMG_1699390966409.jpg
    254,7 KB · Weergaven: 63
  • Thinking
Waarderingen: BetterDays

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Supermodel, Mama mia, Zitte e buoni en the loniest (de vijfde moet je me vergeven). Maar deze zijn veel op de radio te horen geweest. Jonge rockband die naar een headliner positie groeit. Hoeft SZA, Dua Lipa etc toch niet in de weg te zitten?

En kwaliteit injectie. Het is niet de meest moeilijke muziek of spannend oid. Maar het slaat wel goed aan bij de jeugd en zal (als ze zo doorgaan) veel kaarten verschuiven. We moeten niet doen alsof dit soort bands niet meer op Pinkpop mogen staan wegens kwaliteitsgebrek
I Wanna be your slave

Stop de tijd.
Stiekem toch al best wat hitjes gehad. In mijn ogen zullen ze best hoog staan, maar niet als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Zoals verwacht de aankondiging van Foo Fighters voor Werchter. Dat is de naam die ik niet verwacht dat ze gaan delen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken