Pinkpop 2024

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
57
29
Zou rammstein niet een mogelijkheid zijn voor pinkpop? Ze spelen 18 juni in nijmegen en 23 juni in dublin. Ze zouden de vrijdag wel op pinkpop kunnen spelen toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Zou rammstein niet een mogelijkheid zijn voor pinkpop? Ze spelen 18 juni in nijmegen en 23 juni in dublin. Ze zouden de vrijdag wel op pinkpop kunnen spelen toch?
Ik ga nog steeds ervan uit dat ze niet komen (enkel stadions/ open air). En ze staan al in Nijmegen.

Maar de ich will was wel opvallend haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Zou rammstein niet een mogelijkheid zijn voor pinkpop? Ze spelen 18 juni in nijmegen en 23 juni in dublin. Ze zouden de vrijdag wel op pinkpop kunnen spelen toch?
Denk je dat ze in één week met een onderbreking in Dublin twee keer naar Nederland komen op twee verschillende plekken? Ik denk eerder nog dat - mocht het optreden van 18 juni heel snel uitverkocht raken en er nog steeds vraag is, dat ze een tweede dag in Nijmegen pakken. Volgens mij hebben ze daarom ruimte gelaten tussen Nijmegen en Dublin. Anderzijds, zag vanmiddag op een Rammstein fanpage op fb dat er nog steeds geruchten gaan dat Rammstein op Downloadfestival zou staan, ondanks de aankondiging van de stadiontour. Met dat in gedachten, zou het zomaar kunnen dat ze toch een paar festivals meepakken, maar ik denk dat we Rammstein op Pinkpop kunnen vergeten gezien PP en concert in dezelfde week is
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
724
945
Zo, 150 pagina’s inhalen heeft me wel enkele uurtjes gekost maar wat een geanimeerd forum hier om te volgen!

Wegens logistieke redenen (vriendin naar Swift de donderdag en zondag samen een trouw) overwegen we om naar Pinkpop te gaan ipv Rock Werchter.

Als ik zo de geruchten lees, dan word ik enkel enthousiaster. In tegenstelling tot velen hier ben ik razend benieuwd naar Sam Smith en verwacht ik Ed Sheeran niet, al zou dat een zalige grote vis zijn!

Voor de rest zijn Green Day en Muse dikke prima + Within Temptation kan deze Belg ook appreciëren. Ben heel benieuwd wat het allemaal wordt en wilde even hallo zeggen op dit topic. Dus bij deze 👋
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
132
Kanshebbers!

391626627_871448737676073_5543656577925253909_n.jpg
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
En tussen de optredens van Liam in de 02 speelt Smashing Pumpkins de 8e. Zal mooie sub of noord afsluiter zijn!

Edit: Franzzz was mij net voor 😛
 

Bijlagen

  • IMG_5102.jpeg
    IMG_5102.jpeg
    257,2 KB · Weergaven: 7

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.000
8.650
Smashing Pumpkins had prima op BKS gepast, maar dan zijn ze in de UK, Geen idee of beide bands iets voor DTRH zijn. Bospop lijkt mij geen match, dus ik denk dat ze volgend jaar zomer het beste op Pinkpop passen
Van al die festivals is Bospop toch nog de beste match met Smashing Pumpkins niet? Pinkpop kan eventueel ook wel, BKS en DTRH zouden heel raar zijn.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Van al die festivals is Bospop toch nog de beste match met Smashing Pumpkins niet? Pinkpop kan eventueel ook wel, BKS en DTRH zouden heel raar zijn.
Nee? Als zelfs Smashing Pumpkins al niet alternatief genoeg meer is, dan kunnen die festivals wel stoppen. Is toch gewoon een soort Pixies, die op zowel Pinkpop, DTRH als BKS zou kunnen staan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.000
8.650
Nee? Als zelfs Smashing Pumpkins al niet alternatief genoeg meer is, dan kunnen die festivals wel stoppen. Is toch gewoon een soort Pixies, die op zowel Pinkpop, DTRH als BKS zou kunnen staan?
Is gevoelsmatig hoor. Ze zijn zeker best alternatief natuurlijk, maar weet het niet zo met deze. Ook Pixies niet meer echt, eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken