Pinkpop 2024

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Tenacious D tourt t/m 15 mei 2024 in Europa. Alleen Scandinavie, UK en een losse show in Parijs. Wellicht dat ze nog even in Europa blijven en festivals meepakken? Ze deden vorig jaar al een zaalshow in NL, dus dat zal er sowieso niet in zitten.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Ik heb even gekeken op het FB account van Pinkpop.

Vorig jaar werd de vacature voor de stagiair(e) geplaatst op 27 september. Dit jaar op 26 september.

Vorig jaar werd de profielfoto en omslagfoto op 7 oktober 8.00 uur veranderd. Om 9.00 uur was er op 7 oktober de aankondiging van Pink.

Dus dit jaar goed in de gaten houden wanneer de foto's worden veranderd, voor die tijd zullen ze denk ik niks aankondigen??
Dus wat je wilt zeggen... 6 oktober om 09:00 uur de eerste headliner? zou mooi zijn zo vlak voor het weekend. tis nog geen Sinterklaas maar vol verwachting klopt ons hart
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Tot die tijd valt mij op dat 3fm best veel Green Day draait, ook los van wake me up when september ends begin oktober.
Kan ook een beetje zijn als dat wanneer je overweegt een rode auto te kopen, je overal een rode auto ziet (zonder daarmee te zeggen dat ik nou zo'n groot Green Day fan ben).
haha, ik zie al helemaal groen
Great Job Thumbs Up GIF by Green Day
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
Saw Foo Fighters live yesterday in Phoenix Arizona (am there for work). Man oh man what a show. Very intense. I'm glad I saw them now that they aren't visiting Europe with festivals given their US tour announcement.
Don't know if I understand because of the google translate, but Foo Fighters are coming to Europe next year, Rock Werchter is a done deal plus few other shows
 
  • Leuk
Waarderingen: D02, Nelios en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Don't know if I understand because of the google translate, but Foo Fighters are coming to Europe next year, Rock Werchter is a done deal plus few other shows
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Tijdens PP staan ze volgens mij in Londen.
Oh okay, als jij volgens mij zegt, dan zal het zo zijn. Iets te snel gekeken….

Net even gecheckt. Ze doen dan inderdaad UK Tour. Niet heel realistisch dat ze komen aangezien ze dan tussendoor op 16 of 18 juni even naar PP zouden moeten komen. Maar waar gaan ze dan in NL optreden? Goffert?
 
Laatst bewerkt:

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
die komen niet, US tour wordt nog verder uitgebreid, zeiden ze zelf gisteren tijdens de show
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Dat zullen een hoop vaste Pinkpoppers hier toch op zijn zachtst gezegd pijnlijk vinden..
Toen we het 2 maanden geleden hoorden deed dat een beetje pijn inderdaad. Tijd heelt de wonden zullen we maar zeggen. Maar als ze straks wel Werchter blijken te doen, dan ga ik zodra de kaartverkoop start toch even kijken wat op dat moment de PP en RW namen zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke