Pinkpop 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Wat betreft The National. Ik twijfelde ook of ze wel in de ZiggoDome zouden passen, en boy I was wrong. Ik denk at de band dusdanig veel materiaal heeft die ze vrij divers in kunnen zetten dat ze eigenlijk ook wel Pinkpop probleemloos kunnen doen. Al hoop ik het zelf niet.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Ik drop her hier ook maar even. Pearl Jam forum meld insider nieuw album in februari. Maart eerste leg door Amerika. Daarna Europa en dan weer terug voor Amerika.....
From a source at Ohana which is extremely credible but shall remain nameless: New PJ album produced by Andrew Watt will drop in February. Touring begins in March for east coast, then Europe, then west coast by fall 2024. 🥳🥰"
Europa zal wel weer de gebruikelijke combi zijn van festivals en Arena's...
Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar ik zou ze graag zien volgend jaar op Pinkpop. In 2019 moeten missen en Ziggodome was/is me te ver weg.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Wat betreft The National. Ik twijfelde ook of ze wel in de ZiggoDome zouden passen, en boy I was wrong. Ik denk at de band dusdanig veel materiaal heeft die ze vrij divers in kunnen zetten dat ze eigenlijk ook wel Pinkpop probleemloos kunnen doen. Al hoop ik het zelf niet.
Voor fans en de band hoop ik op een headlineshow op BKS. Zou ze enorm graag zien op Pinkpop overigens. Ideaal als sub, zoals QOTSA dit jaar. Ik vrees alleen voor een deel van het publiek dan...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
Vorig jaar werd Pink op 7 October bekend gemaakt. Dus we mogen hopen op snel nieuws.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Vorig jaar werd Pink op 7 October bekend gemaakt. Dus we mogen hopen op snel nieuws.
Dat zegt helemaal niets. Enige zekerheid die we hebben is dat Greenday de 24e met nieuws komt.
Voor de rest is het nog behoorlijk stil. Ook verneem ik nog weinig van andere Europese festivals. Ed Sheeran zal nog met meer data komen BMTH en FF ook. Maar wanneer alles los gaat blijft toch gissen. Aannemelijk is wel dat we deze maand ergens onze eerste headliner hebben ...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Er zijn nog niet heel veel geruchten over grote acts die gaan touren was voor me gevoel vorig jaar veel meer al rond deze tijd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.108
Vorig jaar werd Pink op 7 October bekend gemaakt. Dus we mogen hopen op snel nieuws.
Ga er van uit dat we inderdaad tegen de eerste headliner aankondigingen aanschurken....
ik ga niet meer uit van maanden, eerder al weken!

Het is wachten tot de grote juni festivals ontwaken!
Verwacht Rock am Ring eind oktober, wellicht dat dat wat op gang gaat brengen.
Download UK zal ook langzaamaan wakker worden, al kan dat ook november worden. Zelfde ook voor Hellfest...

Misschien wacht Pinkpop op een touraankonding of ze hebben al bepaalde aankondiging momenten gepland tot aan de start verkoop?
Zelf vind ik 7 oktober wel een aardige richt datum, waardoor ik mijn eerste pijlen richt op aankomende week.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Ik heb even gekeken op het FB account van Pinkpop.

Vorig jaar werd de vacature voor de stagiair(e) geplaatst op 27 september. Dit jaar op 26 september.

Vorig jaar werd de profielfoto en omslagfoto op 7 oktober 8.00 uur veranderd. Om 9.00 uur was er op 7 oktober de aankondiging van Pink.

Dus dit jaar goed in de gaten houden wanneer de foto's worden veranderd, voor die tijd zullen ze denk ik niks aankondigen??
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.787
7.626
Ik heb even gekeken op het FB account van Pinkpop.

Vorig jaar werd de vacature voor de stagiair(e) geplaatst op 27 september. Dit jaar op 26 september.

Vorig jaar werd de profielfoto en omslagfoto op 7 oktober 8.00 uur veranderd. Om 9.00 uur was er op 7 oktober de aankondiging van Pink.

Dus dit jaar goed in de gaten houden wanneer de foto's worden veranderd, voor die tijd zullen ze denk ik niks aankondigen??

Is dat sowieso niet gewoon voor elk festival? Dat ze eerst de fb pagina een update geven?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Tot die tijd valt mij op dat 3fm best veel Green Day draait, ook los van wake me up when september ends begin oktober.
Kan ook een beetje zijn als dat wanneer je overweegt een rode auto te kopen, je overal een rode auto ziet (zonder daarmee te zeggen dat ik nou zo'n groot Green Day fan ben).
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Is dat sowieso niet gewoon voor elk festival? Dat ze eerst de fb pagina een update geven?
Sommige kondigen een paar dagen van te voren aan dat ze met een headliner komen. Andere hebben weer een vaste strategie. Isle of Wight komt volgens mij altijd met een hele rits in de laatste week van oktober. Mad Cool doet al jaren aan hints en bij PP is er geen pijl op te trekken 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Ik heb even gekeken op het FB account van Pinkpop.

Vorig jaar werd de vacature voor de stagiair(e) geplaatst op 27 september. Dit jaar op 26 september.

Vorig jaar werd de profielfoto en omslagfoto op 7 oktober 8.00 uur veranderd. Om 9.00 uur was er op 7 oktober de aankondiging van Pink.

Dus dit jaar goed in de gaten houden wanneer de foto's worden veranderd, voor die tijd zullen ze denk ik niks aankondigen??
In dit kader heeft Hellfest net enkele wijzigingen aangebracht. Door de organisatie is de komst van Metallica AC/DC en Rammstein in een eerder interview al uitgesloten. Maar hier zal dus (mogelijk) wel snel wat nieuws te verwachten zijn. (Bron efestivals)
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken