Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Het lijkt me de aankondiging van een nieuwe tour....
waarschijnlijk (!) is dat de dag van nieuwe track/album release "The American Dream is Killing Me"
tourdata kan er voor nog komen of er na?

ik verwacht ze wel op veel festivals, Pinkpop oa verwacht ik... Dat zal in komende weken, misschien zelfs dagen, moeten gaan blijken dan?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.538
8.822
waarschijnlijk (!) is dat de dag van nieuwe track/album release "The American Dream is Killing Me"
tourdata kan er voor nog komen of er na?

ik verwacht ze wel op veel festivals, Pinkpop oa verwacht ik... Dat zal in komende weken, misschien zelfs dagen, moeten gaan blijken dan?

Is het vaak gebeurd dat een headliner wordt aangekondigd vóór de aankondiging van hun nieuwe album?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Is het vaak gebeurd dat een headliner wordt aangekondigd vóór de aankondiging van hun nieuwe album?
ja, dat is vast wel al eens vaker gedaan.

QOTSA afgelopen jaar bijvoorbeeld, hadden de tour al staan voor de zomer nog voordat het album uit kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
67
39
Deze maand verwacht ik wel de 1e headliner. November de laatste twee plus 20/25 namen voordat de verkoop start!
Ik blijf mijn voorspellingen maar wijzigen 😛
- Rammstein
- Ed Sheeran
- Green Day

Sub main/noord
- Kylie Minogue
- Noel Gallagher's High Flying Birds
- Keane
- Within Temptation
- BMTH
- Kane

Keane en Kane op 1 dag, dat bekt lekker weg.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Ik drop her hier ook maar even. Pearl Jam forum meld insider nieuw album in februari. Maart eerste leg door Amerika. Daarna Europa en dan weer terug voor Amerika.....
From a source at Ohana which is extremely credible but shall remain nameless: New PJ album produced by Andrew Watt will drop in February. Touring begins in March for east coast, then Europe, then west coast by fall 2024. 🥳🥰"
Europa zal wel weer de gebruikelijke combi zijn van festivals en Arena's...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
918
399
Ik weet dat de kans klein is( door BKS en DTRH)maar zou the national ook wel een mooie vinden voor aankomend jaar als sub of noord afsluiter
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Kan gewoon net zo goed DTRH toch? Of Lowlands... of wie weet zitten ze dan al lang weer in de VS te touren of zijn ze 3 nieuwe albums aan het uitbrengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
592
605
die zou ik geblinddoekt zonder nadenken op BKS vastpinnen...
Girl Why Dont We Have Both GIF
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Kan gewoon net zo goed DTRH toch? Of Lowlands... of wie weet zitten ze dan al lang weer in de VS te touren of zijn ze 3 nieuwe albums aan het uitbrengen.
Heel soms willen die agents nogal eens gek doen en zoiets op Pinkpop plaatsen (zie Arcade Fire bijv.) maar ik acht de kans inderdaad bijzonder klein
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Heel soms willen die agents nogal eens gek doen en zoiets op Pinkpop plaatsen (zie Arcade Fire bijv.) maar ik acht de kans inderdaad bijzonder klein
Kan een weloverwogen keus zijn om nieuw publiek aan te boren in plaats van telkens maar hetzelfde rondje te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Moet je als Nationalfan niet op PP willen toch? Anders wordt daar straks net zo doorheen geouwehoerd als door War on Drugs dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Viel die show daar tegen ja?
Ik vond het een tikkie saai maar kon er ook niet helemaal inkomen doordat iedereen om me heen met elkaar ouwehoerde. Maat die mee was is groot fan, die was meer vooraan gaan staan maar vond ook daar de sfeer niet zo.

Maar goed, misschien dat anderen er anders over dachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken