Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tame Impala - Rage Against The Machine - Eminem (RATM is natuurlijk ook beetje classic, maar die wil ik te graag erbij dus die valt in de categorie 'rock')
Tame Impala - Rage Against The Machine - Eminem (RATM is natuurlijk ook beetje classic, maar die wil ik te graag erbij dus die valt in de categorie 'rock')
benieuwd of Green Day (zelf) zondag al met nieuws komt... 1 oktober
leuk weetje... het was Green Day zelf dat in 2016 op hun site de complete 2017 tourdata bekend maakte in het weekend (za 5 november 2016), Pinkpop maakte de komst van Green Day op zondag ochtend pas wereldkundig.
leuk weetje... het was Green Day zelf dat in 2016 op hun site de complete 2017 tourdata bekend maakte in het weekend (za 5 november 2016), Pinkpop maakte de komst van Green Day op zondag ochtend pas wereldkundig.
Wake me up when september ends. Maar volgens mij een tekst over een overleden moeder en had ie er een hekel aan daar steeds aan herinnert te worden begin oktober door allerlei fans
BMTH is in principe ook veel te duur voor Jera.
BMTH en Blink 182 verkopen met gemak de ziggo uit in een korte tijd, vraag me af of BMTH wel haalbaar is voor ze