Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Klote forum hier!
Nu zijn we ineens allemaal voetbal supporters en willen we dit gaan kijken..
Lekker hoor 300 euro betalen of 150 en dan potje voetbal zitten kijken!
Het zijn altijd ook precies dezelfde personen die weer tegen een Dennis ingaan omdat in hun ogen alles beter is als pinkpop!
Iedereen moet toch lekker zelf weten wat 'ie doet? Niemand hier gaat tegen Dennis in trouwens, hij reageert zelf als een kind die z'n lolly krijgt afgepakt. Niemand hier is volgensmij respectloos geweest.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Heb ik zo bewoordingen gebruikt die begrijpelijker zijn.
Ja, maar je ik denk dat we het allemaal wel eens zijn met die strekking. Het gros zal zeker blijven voor de acts hoor, maar dat is dan ook nogal een open deur van jewelste 😝
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.373
Ik zie het oprecht als meer kans om na volledig Avril te zien nog nagenoeg vooraan te geraken bij Keane; voor mij de (weliswaar povere) headliner.

Gelukkig staat met Palaye Royale, Royal Blood, Avril Lavigne en zeker YUNGBLUD nog genoeg moois die dag om het weekend lekker te starten 🖤
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en colette283

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
En nu weer over naar de echt belangrijke zaken: liggen de parkings er beter bij dan op Graspop? Die dag extra (droogte) zal iig goed doen
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
En nu weer over naar de echt belangrijke zaken: liggen de parkings er beter bij dan op Graspop? Die dag extra (droogte) zal iig goed doen
Geen idee, gisteravond rond 18/19 uur weer een behoorlijke plensbui +/- 25 mm dus de bodems zijn goed gevuld....
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Volgend jaar geen EK of WK dus we kunnen het uitsluitend dan hebben over de line up en ticketverkoop en andere randzaken.
Ik lees zo vaak op dit forum dat een bepaalde discussie er niet thuis hoort, niet relevant is of wat dan ook in dezelfde strekking. Een skydeck voldoet aan een behoefte heb ik hier nog een paar pagina's terug gelezen... schijnbaar is er ook een behoefte aan een plek waar het NL elftal uitgezonden wordt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, maar met al die rare dingen van de laatste tijd kan ik het bijna niet los zien dat het ene zeker extra geld in het laadje brengt.

Om dan nog terug te komen op de discussie, we kennen de precieze verhouding tussen weekend- en dagkaarten niet. Maar mochten er 30.000 weekenders zijn en 10.000 dag dan kan je gerust stellen dat er relatief weinig specifiek voor die headliners komen. Dan ga je dus heel erg voorbij aan (de behoefte van) de weekenders.




Ps ik duim voor goed weer voor jullie
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Bij welk groot festival in Nederland is dat dan ingeburgerd? De grote festivals in Nederland hebben dat toch niet.. Ben het iig nog niet tegengekomen op LL, DTRH en BKS heeft het volgens mij ook niet. En zeker de eerste twee verkopen vrijwel direct uit. Dus klinkt niet als iets wat nodig is om je festival draaiende te houden en iets waar de nieuwe generatie festival gangers behoefte aan hebben.
Ik ben nog nooit op een Nederlands festival geweest dus daar kan ik niet over meespreken.

Maar het bestaat best wel op redelijk wat Belgische festivals(Rock Werchter, Graspop, Alcatraz, Suikerrock, Rock Zottegem om er een paar te noemen waar ik het van weet). En ik heb het nog nooit als een last ondervonden.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ik lees zo vaak op dit forum dat een bepaalde discussie er niet thuis hoort, niet relevant is of wat dan ook in dezelfde strekking. Een skydeck voldoet aan een behoefte heb ik hier nog een paar pagina's terug gelezen... schijnbaar is er ook een behoefte aan een plek waar het NL elftal uitgezonden wordt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, maar met al die rare dingen van de laatste tijd kan ik het bijna niet los zien dat het ene zeker extra geld in het laadje brengt.

Om dan nog terug te komen op de discussie, we kennen de precieze verhouding tussen weekend- en dagkaarten niet. Maar mochten er 30.000 weekenders zijn en 10.000 dag dan kan je gerust stellen dat er relatief weinig specifiek voor die headliners komen. Dan ga je dus heel erg voorbij aan (de behoefte van) de weekenders.




Ps ik duim voor goed weer voor jullie
Straks is er wel voetbal te zien op het skydeck, dan pak ik de popcorn wel alvast voor de discussie hier
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Straks is er wel voetbal te zien op het skydeck, dan pak ik de popcorn wel alvast voor de discussie hier
Of het Tuinterras!

Maar het bestaat best wel op redelijk wat Belgische festivals(Rock Werchter, Graspop, Alcatraz, Suikerrock, Rock Zottegem om er een paar te noemen waar ik het van weet). En ik heb het nog nooit als een last ondervonden.
Volgens mij staan door het Skydeck nu het hoofdpodium en tweede podium naar elkaar toegedraaid. Dat blijft een, imo, vervelende keuze.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Het is best wel interessant om te zien hoe 'meningen' hier als waarheid wordt neergezet. Trouwens, Ik weet dat ik er ook 'schuldig' aan ben, het is gewoon menselijk. Maar ik hoop dat ik wel andere inzichten kunnen 'respecteren'. Er is wel momenteel een narige ondertoon (mijn mening weer :)) waarbij er een soort van 'muzieksnob' groep is en die mensen die niet mee eens zijn, van in hun optiek, muzieksmaak worden helemaal weggezet als hersenloze kuddedieren.

Ik weet dat ik het misschien ook doe met mijn rock v USB artiesten verhaal. Ik kan de tegenspraak ook echt waarderen, dat maakt het ook leuk. Maar misschien omdat Pinkpop dit jaar niet helemaal lekker loopt en weer tegenzit en en.... dat iedereen meer gevoelig is.

Maar geniet van de weekend als je gaat. Who cares als iedereen op hun mobiel of ergens anders voetbal kijkt (die zijn er blijkbaar sowieso niet voor de muziek), geniet van je band/artiest. Voor de mensen die gaan, voor welke reden dan ook, een fantatische ervaring toegewenst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken