Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
misschien...

Of het valt mee? Laatste keer waren het ook veel mensen die voetbal keken tijdens The Cure en tijdens het te wachten op Armin van Buuren. Dat was destijds een finale Conference League.
Nu is het tijdens Keane en Måneskin, toch een ander soort acts. En slechts een groeps wedstrijd.

Er zullen er vast zijn, maar ik denk dat The Cure ook "te ingewikkeld" was waardoor er makkelijker naar voetbal op mobieltjes werd gekeken.

Heh? Ik zie juist méér mensen tijdens Maneskin en Keane naar voetbal kijken (want: veel minder interessante acts voor velen). Daarnaast is deze wedstrijd tig keren belangrijker dan een finale Nations League haha.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.857
5.386
misschien...

Of het valt mee? Laatste keer waren het ook veel mensen die voetbal keken tijdens The Cure en tijdens het te wachten op Armin van Buuren. Dat was destijds een finale Conference League.
Nu is het tijdens Keane en Måneskin, toch een ander soort acts. En slechts een groeps wedstrijd.

Er zullen er vast zijn, maar ik denk dat The Cure ook "te ingewikkeld" was waardoor er makkelijker naar voetbal op mobieltjes werd gekeken.
Nations League, ook al was het de finale, is toch een flink pak minder interessant dan een EK wedstrijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Voetbal is voor mietjes🤪, F1 kijken is beter😉 geen een GP die wij missen om te kijken behalve de Race tijdens Pinkpop.
 
  • Haha
Waarderingen: LIBOH

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Heh? Ik zie juist méér mensen tijdens Maneskin en Keane naar voetbal kijken (want: veel minder interessante acts voor velen). Daarnaast is deze wedstrijd tig keren belangrijker dan een finale Nations League haha.
Waarom? Omdat dit voor jou minder interessante acts zijn, wil niet zeggen dat dit voor velen ook zo is.🤷
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: stanleyy en DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
Omdat velen het EK zullen willen volgen. Los van wat ze ook van een band vinden.

Heh? Ik zie juist méér mensen tijdens Maneskin en Keane naar voetbal kijken (want: veel minder interessante acts voor velen). Daarnaast is deze wedstrijd tig keren belangrijker dan een finale Nations League haha.
Jup. In die zin kun je imo beter de ongeïnteresseerden die voetbal willen kijken een eigen plekje geven. Dan staan ze iig niet anderen te irriteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

saurus

Dagopener
4 feb 2019
662
858
Op graspop is iedere dag voetbal win-win
De mensen die voetbal willen gaan kijken zitten op een locatie apart en verteren tijdens de match.
De mensen die optredens willen kijken hebben geen last van de voetballiefhebbers.
Zeker zo een match als Nederland - Frankrijk zou ik als organisatie toch ergens uitzenden al was het in de silent disco tent ofzo.
In Werchter wordt de voetbal ook uitgezonden als Belgie speelt.
Maar Pinkpop heeft de inkomsten blijkbaar niet nodig.
Mocht ik in de buurt een horecagelegenheid hebben ik zou het wel weten.
 

rosaly334

Nieuw lid
18 jun 2024
1
0
Vraagje, alle parkeertickets zijn uitverkocht. Betekend dat dat er daar helemaal niet meer geparkeerd kan worden? 40 minuten naar camping c lopen is ook wel weer beetje veel namelijk vanaf p9
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
662
858
misschien...

Of het valt mee? Laatste keer waren het ook veel mensen die voetbal keken tijdens The Cure en tijdens het te wachten op Armin van Buuren. Dat was destijds een finale Conference League.
Nu is het tijdens Keane en Måneskin, toch een ander soort acts. En slechts een groeps wedstrijd.

Er zullen er vast zijn, maar ik denk dat The Cure ook "te ingewikkeld" was waardoor er makkelijker naar voetbal op mobieltjes werd gekeken.
geen bang Dennis; jullie krijgen geen ingewikkelde bands meer van jullie organisator.
geen bands als radiohead, the cure, tool, iron maiden, nick cave, nine inch nails, ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Harmofiel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Heh? Ik zie juist méér mensen tijdens Maneskin en Keane naar voetbal kijken (want: veel minder interessante acts voor velen). Daarnaast is deze wedstrijd tig keren belangrijker dan een finale Nations League haha.
Wat een onzin!

Natuurlijk zijn er meer mensen die juist wel geïnteresseerd zijn in Måneskin en Keane.

Hoe kan je zo iets zeggen "want: veel minder interessante acts voor velen"
Sorry hoor, erg veel disrespect voor de fans die er wel zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken