Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Maar geniet van de weekend als je gaat. Who cares als iedereen op hun mobiel of ergens anders voetbal kijkt (die zijn er blijkbaar sowieso niet voor de muziek), geniet van je band/artiest. Voor de mensen die gaan, voor welke reden dan ook, een fantatische ervaring toegewenst.
Ik vind (kijk mening, we leren het al ;-) het een stuk makkelijker om te genieten van een optreden als het veld aandachtig luistert. Als iedereen om mij heen wat anders aan het doen is, geniet ik er zelf ook minder van. Oftewel I care, en zal in ieder geval bij Keane dus naar voren trekken.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
648
368
Ik vond de cure ook echt fantastisch toen. En als dat al te ingewikkeld zou zijn, dan hou er maar mee op. Gewoon heel veel toegankelijke nummers.

Ik ben helemaal niet van de alternatieve muziek etc, maar The cure, actic monkeys etc maken wat mij betreft gewoon prima toegankelijke pop muziek dat prima bij Pinkpop past. Snap ook niet waarom ze bij Pinkpop denken dat dat niet zou passen, volgens mij zijn het juist ook deze artiesten die uitstekend verkochten.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.373
Mijn vriendin en ik beleven muziek helemaal anders, en al zeker live muziek. Mijn aandacht verzwakt geen moment van het podium en de muziek, terwijl zij constant aan het filmen is en daar dingen mee doet (reels maken etc.)

In het begin had ik het er een beetje moeilijk mee, want wilde dat ze ook zoveel genoot als ik, maar dat doet ze effectief op haar manier (die voor mij heel vreemd lijkt). Leven en laten leven dus, you do you 🤗
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.716
7.480
Is dat zo? Op RW had The Cure het volste veld van het weekend (dus inclusief Mumford, Muse, Pink en Tool).
The Cure was echt retegoed, maar ook wel saai. Ik zelf werd redelijk in de muziek gezogen, maar als het niet helemaal je muziek is kan ik me ook voorstellen dat je afhaakt. Van mijn groep interesseerde het 2/5. Na de geluidstoren was niemand met he toptreden bezig toendertijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
The Cure was echt retegoed, maar ook wel saai. Ik zelf werd redelijk in de muziek gezogen, maar als het niet helemaal je muziek is kan ik me ook voorstellen dat je afhaakt. Van mijn groep interesseerde het 2/5. Na de geluidstoren was niemand met he toptreden bezig toendertijd.
dit is ook hoe ik het ervaren heb
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
dit is ook hoe ik het ervaren heb
Kunnen we ons afvragen of dat aan de band ligt natuurlijk. Maar het was ook erg lang, die 2,5 uur. Maargoed, zo heeft iedereen wel een headliner waarbij die liever een herhaling van Andere Tijden Sport zou kijken.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Ik heb er in ieder geval wel zin in! Ondanks het programma en het weer gaan we er gewoon weer een gezellig weekend van maken! Nog een aantal uurtjes werken, vanavond de auto inladen en morgen optijd richting Landgraaf!

Voor iedereen die ook gaat alvast veel plezier en denk eraan goed blijven hydrateren! (in dit geval gewoon een goudgele rakker onder een wolkje ipv flesje water in de brandende zon:LOL:)
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ik heb er in ieder geval wel zin in! Ondanks het programma en het weer gaan we er gewoon weer een gezellig weekend van maken! Nog een aantal uurtjes werken, vanavond de auto inladen en morgen optijd richting Landgraaf!

Voor iedereen die ook gaat alvast veel plezier en denk eraan goed blijven hydrateren! (in dit geval gewoon een goudgele rakker onder een wolkje ipv flesje water in de brandende zon:LOL:)
Die 25 cl Brand ipv 20 cl Heineken is toch wel echt een pluspunt van Pinkpop. Nu nog manifesteren dat gedurende het weekend af en toe dat zonnetje toch door weet te breken.
 

sjefschel

Nieuw lid
2 mrt 2019
2
0
Hoi allemaal, nu het weer wat beter lijkt te gaan worden zitten mijn vriendin en ik eraan te denken alsnog te gaan. We hebben alleen ervaring met camping A, maar dat is nu geen optie. Hebben jullie parkeertips voor camping B? Ik zie dat de parkings ook uitverkocht zijn.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Platomania via Instagram:
👉 Dit weekend staan we op @pinkpopfest met een mooie winkel. Bij aanschaf van een Maneskin album op het festival krijg je ook de gesigneerde foto erbij. Voor Pinkpop zijn er zo’n 200 foto’s met handtekeningen beschikbaar!
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Hoi allemaal, nu het weer wat beter lijkt te gaan worden zitten mijn vriendin en ik eraan te denken alsnog te gaan. We hebben alleen ervaring met camping A, maar dat is nu geen optie. Hebben jullie parkeertips voor camping B? Ik zie dat de parkings ook uitverkocht zijn.
Makkelijkste is denk ik parkeren bij een station dichtbij met gratis parkeeroptie (Heerlen Woonboulevard, Klimmen, Meerssen oid) en de trein pakken. Vanaf station Landgraaf is het zo’n 15-20 min lopen naar Camping B.

Je kan zonder ticket ook parkeren in Heerlerbaan, is wel 50 min lopen van camping B. Moet je ook niet recht voor iemands deur parkeren, want dat vinden ze wat minder leuk en zullen ze wellicht laten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjefschel

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik lees zo vaak op dit forum dat een bepaalde discussie er niet thuis hoort, niet relevant is of wat dan ook in dezelfde strekking. Een skydeck voldoet aan een behoefte heb ik hier nog een paar pagina's terug gelezen... schijnbaar is er ook een behoefte aan een plek waar het NL elftal uitgezonden wordt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, maar met al die rare dingen van de laatste tijd kan ik het bijna niet los zien dat het ene zeker extra geld in het laadje brengt.

Om dan nog terug te komen op de discussie, we kennen de precieze verhouding tussen weekend- en dagkaarten niet. Maar mochten er 30.000 weekenders zijn en 10.000 dag dan kan je gerust stellen dat er relatief weinig specifiek voor die headliners komen. Dan ga je dus heel erg voorbij aan (de behoefte van) de weekenders.




Ps ik duim voor goed weer voor jullie
Sorry niet helemaal mee eens, je gaat toch naar een festival voor de muziek niet om een of andere sport wedstrijd te zien? En als ze dat al zouden overwegen dan is het festival terrein daar niet de aangewezen plek voor ( mijn mening) op de camping zou misschien een mogelijkheid kunnen zijn. Maar nogmaals je gaat niet naar een festival met de insteek om daar naar een wedstrijd te kijken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Sorry niet helemaal mee eens, je gaat toch naar een festival voor de muziek niet om een of andere sport wedstrijd te zien? En als ze dat al zouden overwegen dan is het festival terrein daar niet de aangewezen plek voor ( mijn mening) op de camping zou misschien een mogelijkheid kunnen zijn. Maar nogmaals je gaat niet naar een festival met de insteek om daar naar een wedstrijd te kijken.
Dat is voor de 1 anders dan voor de ander. Als er 2u niks speelt wat je leuk vindt is het toch fijn dat je ergens op een scherm het EK kan volgen.

Was deze al gedeeld?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Mijn vriendin en ik beleven muziek helemaal anders, en al zeker live muziek. Mijn aandacht verzwakt geen moment van het podium en de muziek, terwijl zij constant aan het filmen is en daar dingen mee doet (reels maken etc.)

In het begin had ik het er een beetje moeilijk mee, want wilde dat ze ook zoveel genoot als ik, maar dat doet ze effectief op haar manier (die voor mij heel vreemd lijkt). Leven en laten leven dus, you do you 🤗
Dat is hier net zo, mijn vriend maakt geen tot nauwelijks filmpjes op Pinkpop of concerten en zegt indd, ik wil dan gewoon genieten van de muziek en dat moment, terwijl ik juist wel regelmatig filmpjes maak of in elk geval tenminste een van alle nummers van die act. Niet dat ik er dan minder van geniet juist niet, juist om later nog eens terug te kunnen denken en te genieten van dat fijne moment en de muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Hoi allemaal, nu het weer wat beter lijkt te gaan worden zitten mijn vriendin en ik eraan te denken alsnog te gaan. We hebben alleen ervaring met camping A, maar dat is nu geen optie. Hebben jullie parkeertips voor camping B? Ik zie dat de parkings ook uitverkocht zijn.
Parkeren bij een station waar je gratis kunt parkeren in de buurt en verder met de trein naar Landgraaf
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken