Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.086
499
Nee ik neem m’n reactie dan ook terug. Het is gezien de logistiek en capaciteit niet te doen.

Wanneer Pinkpop inderdaad steeds vaker de grote namen misloopt moet er wel echt meer worden gedaan aan het randprogramma of aan de beleving van het festival. Na de headliner nog een uurtje dansen in de tent zou al een verademing zijn…maar goed vergunningen….
Misschien eens de raadsleden goed bewerken.Maar ja daar zitten meer Rieu types...
 
  • Haha
Waarderingen: Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.877
12.351
Dat denk ik ook zelfs de pepernoten en chocolade letters worden duurder,gok op € 300,00 voor de weekend tickets. Dagkaarten € 150,00 en consumptiemunten €3,75.Hoop dat Sinterklaas en de Kerstman dit jaar royaal schenken....
Kruidnoten. Godsamme.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.610
4.368
Misschien eens de raadsleden goed bewerken.Maar ja daar zitten meer Rieu types...
Er is simpelweg geen ruimte voor zoveel kampeerders in de buurt van het festivalterrein. Of ze moeten al campings in Brunssum, Waubach, Kerkrade/Eygelshoven gaan openen. Genoeg boerenland, dus het zou kunnen, maar dan zijn er veel meer pendelbussen nodig.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.086
499
Er is simpelweg geen ruimte voor zoveel kampeerders in de buurt van het festivalterrein. Of ze moeten al campings in Brunssum, Waubach, Kerkrade/Eygelshoven gaan openen. Genoeg boerenland, dus het zou kunnen, maar dan zijn er veel meer pendelbussen nodig.
We leven wel in parkstad probeer daar maar eens alle neuzen indezelfde richting te krijgen..zie zwembad / bioscoop enz.Of terug naar 1-daags festival maar dat is geen optie imo.Zeker gezien ze zinspelen over een 4e dag en doorgroeien naar 80000 man( blijft ook de vraag waar ze die willen herbergen ).Eerst maar eens zorgen voor een champions league line-up 2024.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.386
4.371
On a side note: ik neem aan dat meerdere locals hier wel naar Booch? zijn geweest dit jaar. Kunnen we alvast prima S10, Banji, Ploegendienst en Brutus (op herhaling in de tent) noteren. Qua organisatie trouwens een zeer goed festival en ik hoop dat Pinkpop de lijntjes kort houdt met dit soort regionale festivals, ook dat is een potentiele doelgroep
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.350
6.570
Of beter aas gebruiken...
normaal gezien, denk ik dat de tours al ingepland zijn, dus de headliners al min of meer op papier vast liggen... enkel bij last minute afvallers, om wat voor reden dan ook, gaan pionnen op andere plekken gezet worden.

Zou mij niet verbazen als Trommelen de vissen al in het netje heeft zwemmen en alleen wacht op het opmeten en terug uitzetten
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.350
6.570
On a side note: ik neem aan dat meerdere locals hier wel naar Booch? zijn geweest dit jaar.
nope...
zit wellicht wel wat Stage 4 materiaal bij voor 2024, staan wel een paar leuke tussen.
en imo, S10 had al lang op Pinkpop moeten staan, die kan inmiddels al vroeg op de dag op Zuid/Noord terecht

over Stage 4 btw... ik heb overigens nog best een tip voor Pinkpop Stage 4 in 2024, Sophia (Kruithof)
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.275
2.607
On a side note: ik neem aan dat meerdere locals hier wel naar Booch? zijn geweest dit jaar. Kunnen we alvast prima S10, Banji, Ploegendienst en Brutus (op herhaling in de tent) noteren. Qua organisatie trouwens een zeer goed festival en ik hoop dat Pinkpop de lijntjes kort houdt met dit soort regionale festivals, ook dat is een potentiele doelgroep
Gelukkig houden ze de lijntjes kort 😌😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken