Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
ik denk dat ik Keane met potlood ga noteren.
Misschien wel een kanshebber voor een groot aantal (mainstream)festivals aankomende zomer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
244
438
Duidelijk. Ik heb hen niet (meer) echt op mijn vizier dus heb aankondigingen of ontwikkelingen gemist en omdat het vorige pagina over onze vriend Dinand ging, dacht ik dat het wellicht een typo was.

Een erg actuele naam lijkt het me niet, maar een uurtje knallers van vroeger kan heel leuk zijn.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
568
366
Billie Eilish is bezig met nieuwe muziek (insta stories) dus ik ga haar toch maar weer voorzichtig op mijn lijstje zetten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Billie Eilish is bezig met nieuwe muziek (insta stories) dus ik ga haar toch maar weer voorzichtig op mijn lijstje zetten
ik hoop stiekem dat ze weer in VS tourt tijdens Pinkpop of een jaar touren overslaat... maar da's persoonlijk 🙈...

Daarnaast ze staat nog altijd in mijn eerste gok voor Pinkpop 2024 headliners, al heb ik niet het idee dat laatste jaren een Lowlands headliner een jaar later een Pinkpop headliner was? Maar meer op andere festivals terecht kwam of zaalshows?

September, dan komen waarschijnlijk de geruchten wat beter/meer op gang voor de festivals van 2024. Wellicht in oktober al de eerste headliner, P!nk werd afgelopen jaar al op 7 oktober aangekondigd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.135
510
ik hoop stiekem dat ze weer in VS tourt tijdens Pinkpop of een jaar touren overslaat... maar da's persoonlijk 🙈...

Daarnaast ze staat nog altijd in mijn eerste gok voor Pinkpop 2024 headliners, al heb ik niet het idee dat laatste jaren een Lowlands headliner een jaar later een Pinkpop headliner was? Maar meer op andere festivals terecht kwam of zaalshows?

September, dan komen waarschijnlijk de geruchten wat beter/meer op gang voor de festivals van 2024. Wellicht in oktober al de eerste headliner, P!nk werd afgelopen jaar al op 7 oktober aangekondigd...
Ok, dus wie weet over 8 weken is er misschien bekend , denk ook dat rond oktober meer bekend is wie er tourt / festivals speelt in 2024.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Don’t get me wrong maar ik hoef Billie niet nog eens live te zien. Een keer was genoeg. Net zoals Maneskin snap ik de hype niet zo.

😅Iets wat Inhaler veel meer verdient maar die kennen mensen amper…
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
604
609

Buble op het podium bij de Foos. Wellicht gaat hij hierna zelf festivals doen, zou de perfecte Sky Radio act zijn natuurlijk 😂
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.439
Don’t get me wrong maar ik hoef Billie niet nog eens live te zien. Een keer was genoeg. Net zoals Maneskin snap ik de hype niet zo.

😅Iets wat Inhaler veel meer verdient maar die kennen mensen amper…
Ik vermoed dat het te maken heeft met hoeveel mensen het leuk vinden ;). Ik vind Maneskin ook ongelooflijke rommel, maar als er veel mensen op af komen, staan ze in grote zalen of op hoge plekken.

Wat dat betreft mag Inhaler wat mij betreft de status houden die het nu heeft.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.439
Inhaler - Maneskin - Michael Bublé is helaas wel een rijtje dat ik op Pinkpop niet per definitie zou uitsluiten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken