Pinkpop 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Een mening waar Sky Radio luisterend Nederland zich graag bij aansluit, denk ik zo ;-).
Ik denk dat 70% van Nederland het daar wel mee eens is... plus 50 ways to say goodbye is gewoon een heel sterk geschreven hit. Hilarische clip ook
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Volgend jaar maar lekker veel Sky Radio...

Anne Marie, Claude, Post Malone, Tiësto, Loreen, Davina Michelle, Nick Schilder, Lewis Capaldi...
mooie editie!

als ze maar wel afwisselen met een beetje K!NK, Wodan Boys, Gaslight Anthem en Last Dinner Party
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Volgend jaar maar lekker veel Sky Radio...

Anne Marie, Claude, Post Malone, Tiësto, Loreen, Davina Michelle, Nick Schilder, Lewis Capaldi...
mooie editie!

als ze maar wel afwisselen met een beetje K!NK, Wodan Boys, Gaslight Anthem en Last Dinner Party
De tering, kan het nog slechter dan dit? Ook de namen die je dan juist noemt van Kink, Last Dinner Party? Die hype snap ik nog niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Davidd

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
De tering, kan het nog slechter dan dit? Ook de namen die je dan juist noemt van Kink, Last Dinner Party? Die hype snap ik nog niet

Ik ben wel heel excited over the last dinner party, maar Nick Schilder ?!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Creed ✝️, hallelujah!
Season 4 Dancing GIF by The Office
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Ok mijn volgende gok! Had eerst Muse staan maar denk dat ze na twee jaar touren niet nog een keer doen gezien hun laatste jaren dat ze gemiddeld 2/2,5 jaar touren! Foo Fighters gaan niet ff op en neer vliegen tenzij ze er extra voor betaald krijgen 😛 Mijn gok voor nu:
- Queen (rock, classic)
- Katy Perry (Pop) anders Dua Lipa
- The Cure (classic) anders The Prodigy (dance)

Maar goed ik zal wel weer compleet naast zitten 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
110
76
Ok mijn volgende gok! Had eerst Muse staan maar denk dat ze na twee jaar touren niet nog een keer doen gezien hun laatste jaren dat ze gemiddeld 2/2,5 jaar touren! Foo Fighters gaan niet ff op en neer vliegen tenzij ze er extra voor betaald krijgen 😛 Mijn gok voor nu:
- Queen (rock, classic)
- Katy Perry (Pop) anders Dua Lipa
- The Cure (classic) anders The Prodigy (dance)

Maar goed ik zal wel weer compleet naast zitten 🤣
Opzich wel een leuk lijstje! Hoop dan qua popheadliner eerder op Miley Cyrus of Dua Lipa. Katy Perry ooit live gezien, die heeft de grootste moeite om maar een beetje toon te houden..
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken