Pinkpop 2024

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Ik heb met Rob Trommelen gebeld en we zijn eruit om heavy friday te realiseren:

Main: Aerosmith en Lynyrd Skynyrd

Noord: afsluiten Greta van Fleet na Wolfmother

Verder ruimte voor My Baby of de Staat

😇
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ok mijn volgende gok! Had eerst Muse staan maar denk dat ze na twee jaar touren niet nog een keer doen gezien hun laatste jaren dat ze gemiddeld 2/2,5 jaar touren! Foo Fighters gaan niet ff op en neer vliegen tenzij ze er extra voor betaald krijgen 😛 Mijn gok voor nu:
- Queen (rock, classic)
- Katy Perry (Pop) anders Dua Lipa
- The Cure (classic) anders The Prodigy (dance)

Maar goed ik zal wel weer compleet naast zitten 🤣
Kans op Queen lijkt mij errug klein. Net als Katy Perry. The Prodigy is geen headliner op Pinkpop. Dua Lipa en the Cure lijken me nog het meest waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Kans op Queen lijkt mij errug klein. Net als Katy Perry. The Prodigy is geen headliner op Pinkpop. Dua Lipa en the Cure lijken me nog het meest waarschijnlijk.
Vraag me af of The Cure 3 jaar achter elkaar gaat touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Toch knap dat ik een rockliefhebber ben maar toch alle namen hiervan slecht vind
My Baby en De Staat zijn live best ok. De Staat zie ik volgend jaar wel weer op Pinkpop staan. GVF zal er ook vast staan, vrees ik. Dan ga ik wel naar de silent disco, want die belachelijke zang kan ik niet aanhoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
My Baby en De Staat zijn live best ok. De Staat zie ik volgend jaar wel weer op Pinkpop staan. GVF zal er ook vast staan, vrees ik. Dan ga ik wel naar de silent disco, want die belachelijke zang kan ik niet aanhoren.
Heb ze beide de kans gegeven en vond het niet best de staat zelfs 3x gezien en maar een keer afgekeken en dat was als voorprogramma van biffy clyro op pinkpop vorig jaar en zwarte cross was het snel klaar
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Ok jammer dat het je niet kon bekoren smaken verschillen biffy clyro vind ik best klote maar sam fender klonk wel leuk op werchter dus die mag wel naar pinkpop komen.,
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Ok jammer dat het je niet kon bekoren smaken verschillen biffy clyro vind ik best klote maar sam fender klonk wel leuk op werchter dus die mag wel naar pinkpop komen.,
O nee zeker waar het is ook helemaal persoonlijk maar dat is muziek toch sowieso de ene vind dua lipa mooi en de andere metallica
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Snap niet zo goed waarom Katy Perry hier wordt genoemd. Ze staat in Las Vegas en blijft daar maar al te graag met haar residency. Al een paar jaar flink cashen en lekker de fans naar Las Vegas laten komen.

verder niks gehoord over een nieuw album dat eraan zit te komen?

Daarentegen…. Dua Lipa werkt samen met Tame Impala aan een nieuw album. Stel je voor Dua Lipa headliner en dan Tame Impala afsluiter noord. Dromen mag… realistisch? Denk het niet.,,,
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Stephen Sanchez , Cian Ducrot…

Sowieso een van bovenstaande namen staat volgend jaar op Pinkpop😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Vraag me af of The Cure 3 jaar achter elkaar gaat touren.
Vraag me af of die nieuwe plaat er OOIT komt. Begint komisch te worden dit.

Nuja, ze zijn in ieder geval aangekondigd voor een paar festivals in zuid en lidden Amerika dit najaar (en Riot Fest). Als ze doorpakken naar Primavera Barcelona volgend jaar, zitten ze weer in de mix voor alle grote festivals. En dus ook weer Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Vraag me af of die nieuwe plaat er OOIT komt. Begint komisch te worden dit.

Nuja, ze zijn in ieder geval aangekondigd voor een paar festivals in zuid en lidden Amerika dit najaar (en Riot Fest). Als ze doorpakken naar Primavera Barcelona volgend jaar, zitten ze weer in de mix voor alle grote festivals. En dus ook weer Pinkpop.
Ik meen me te herinneren dat ik een interview gelezen heb vlak voor de start van deze tour dat het oorspronkelijke plan was eerst Europa en dan Amerika. Dat ze nu nog wat concerten/festivals doen in Zuid Amerika na zeg maar de Noord Amerikaanse leg is ook wel logisch. Maar ik verwacht dan het dan klaar is. Tenzij ze inderdaad in september/oktober ergens opduiken op een festival voor 2024. Dan weet je het wel.....
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.526
Vraag me af of die nieuwe plaat er OOIT komt. Begint komisch te worden dit.

Nuja, ze zijn in ieder geval aangekondigd voor een paar festivals in zuid en lidden Amerika dit najaar (en Riot Fest). Als ze doorpakken naar Primavera Barcelona volgend jaar, zitten ze weer in de mix voor alle grote festivals. En dus ook weer Pinkpop.
Ze hebben er al nummers van gespeeld (klonken goed), dus zal er ooit wel eens van komen zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken