Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Haha nu zet je wel erg laag in. PP gooit er echt geen DJ neer als afsluiter. Alleen in een co-headline (net als Van Buuren toen). Maar dan moet er weer geschoven worden met de eindtijd. Iets wat ik ook niet zo snel zie gebeuren..
Niet helemaal met je eens. Met Martin Garrix is nooit met de eindtijd geschoven. Als er daadwerkelijk een mager aanbod aan headliners is kan zowel een Calvin Harris als een Swedish House Maffia heel goed. Zet een goede sub ervoor en klaar.

Wellicht zet Pinkpop de dj met Maneskin erbij. Het commentaar dat Maneskin te klein zou zijn compenseer je dan met een grotere commerciële dj.

Maar goed moet wel allemaal te betalen zijn. Een dj is ook geen koopje vooral niet Calvin Harris.

Denk dat een Dj als headliner bij Pinkpop een oplossing is indien er geen andere grote headliner beschikbaar is. Of als er last minute een headliner afzegt 😉😉😉
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.239
4.515
Niet helemaal met je eens. Met Martin Garrix is nooit met de eindtijd geschoven. Als er daadwerkelijk een mager aanbod aan headliners is kan zowel een Calvin Harris als een Swedish House Maffia heel goed. Zet een goede sub ervoor en klaar.

Wellicht zet Pinkpop de dj met Maneskin erbij. Het commentaar dat Maneskin te klein zou zijn compenseer je dan met een grotere commerciële dj.

Maar goed moet wel allemaal te betalen zijn. Een dj is ook geen koopje vooral niet Calvin Harris.

Denk dat een Dj als headliner bij Pinkpop een oplossing is indien er geen andere grote headliner beschikbaar is. Of als er last minute een headliner afzegt 😉😉😉

Voor Martin Garrix stond Justin Bieber en Bieber verkocht zijn dag natuurlijk gewoon uit (hoe slecht het ook was). De gemiddelde, zelfs de betere, sub lukt dat natuurlijk niet.

Edit: met Maneskin zou het maybe wel kunnen werken.
 
Laatst bewerkt:

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
AC/DC blijft ook verdacht lang stil na de leak over München.
Stiekem blijft mijn hoop toch wel lang aanwezig daardoor.
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Bekijk bijlage 7265kunnen we hier wat van verwachten? Weekend na pinkpop
Swedish House Mafia zei ik al eerder. Die doen dit jaar meer 'gewone' festivals dan dance festivals. Met deze datum erbij kun je die alvast opschrijven. Prima sub hoor als je het mij vraagt. Die nieuwe productie werkt outdoor ook prima (zie bijvoorbeeld ultra miami dit jaar).
Er zal ook vast en zeker wel een afrobeat 'ster' a la Ayra Starr of Rema staan. Maar geen headliner materiaal op deze poster lijkt me
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Dan had Hellfest ze ook wel gehad denk ik.
aan de andere kant is Parijs, Hippodrome de Longchamp, een gerucht

En anders RAR of Download UK wel.
opvallend wel, dat die headliners boeken laatste jaren in de voorzichtigere catagorie

AC/DC blijft ook verdacht lang stil na de leak over München.
Stiekem blijft mijn hoop toch wel lang aanwezig daardoor.
vooralsnog is de periode dat ze verwacht worden wel rond Pinkpop en zal die aankondiging, gezien voorgaande tours, tussen nu en medio december aangekondigd worden.
zie AC/DC wel eerder voor een los concert gaan hoor, vorige tour in 2015 en 2016 deden ze benelux ook losse shows, GelreDome, Dessel en Werchter.

maar, zo ver ik weet is bij Mojo wel Rob Trommelen de hoofdboeker voor AC/DC... dus er liggen wel korte lijntjes
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
aan de andere kant is Parijs, Hippodrome de Longchamp, een gerucht


opvallend wel, dat die headliners boeken laatste jaren in de voorzichtigere catagorie


vooralsnog is de periode dat ze verwacht worden wel rond Pinkpop en zal die aankondiging, gezien voorgaande tours, tussen nu en medio december aangekondigd worden.
zie AC/DC wel eerder voor een los concert gaan hoor, vorige tour in 2015 en 2016 deden ze benelux ook losse shows, GelreDome, Dessel en Werchter.

maar, zo ver ik weet is bij Mojo wel Rob Trommelen de hoofdboeker voor AC/DC... dus er liggen wel korte lijntjes
En is hij nog steeds aan het vissen ? Los concert zou ook zeer tof zijn, ben bang dat ze te duur zijn voor PP
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
En is hij nog steeds aan het vissen ? Los concert zou ook zeer tof zijn, ben bang dat ze te duur zijn voor PP
duur is een begrip dat ook voortvloeit uit wat ze vroegen voor PowerTrip...
aan de andere kant, de andere acts die daar stonden zijn geen onmogelijke kaart voor festivals...

Zie ze ook wel een losse show Megaland doen, ipv GelreDome of Goffertpark.
Maar, Mojo wil nog wel eens een rare draai maken als het op Pinkpop aankomt?
en uiteraard, kans is nihil, gezien de voorgaande tourdata, maar als ook Rock in Rio een gerucht is dan is er wellicht ergens een opening voor boekers voor festivals, dus wie weet he, wie weet...

wat betreft AC/DC zouden we het binnenkort moeten weten, die touraankondiging wordt wel verwacht
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
socials ook veranderd....

Breaking Despicable Me GIF by Regal
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken