Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Ik zie Dua Lipa nog wel op PP belanden. Al blijft het wel vreemd dat ze maar voor een paar festivals is aangekondigd tot nu toe...
 

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
21
39
Een weinig genoemde naam die volgens mij nog steeds kanshebber is, is die van Post Malone. Zou in 2020 al headlinen en heeft afgelopen jaar zijn grootste mainstream hit gehad. Verwacht hem zeker op tour en wellicht dus op Pinkpop, eventueel in combinatie met een danceact (Fred Again, David Guetta, Calvin Harris of Kygo bv.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
189
156
Een weinig genoemde naam die volgens mij nog steeds kanshebber is, is die van Post Malone. Zou in 2020 al headlinen en heeft afgelopen jaar zijn grootste mainstream hit gehad. Verwacht hem zeker op tour en wellicht dus op Pinkpop, eventueel in combinatie met een danceact (Fred Again, David Guetta, Calvin Harris of Kygo bv.)
Zou zeker een goede headliner zijn, flink vat vol aan hits en kan er zeker een show van maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Zou zeker een goede headliner zijn, flink vat vol aan hits en kan er zeker een show van maken.
Het probleem is een beetje dat er nu namen circuleren van acts waarvan we al weten dat ze touren volgend jaar.
Natuurlijk is Post Malone een optie alleen heeft hij nog geen data in Europa. Hetzelfde geld bv Lady Gaga, Imagine Dragons en bv Beyoncé. Allemaal prima headliners voor een festival als Pinkpop. Alleen totaal nul info dat die gaan touren in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
189
156
Het probleem is een beetje dat er nu namen circuleren van acts waarvan we al weten dat ze touren volgend jaar.
Natuurlijk is Post Malone een optie alleen heeft hij nog geen data in Europa. Hetzelfde geld bv Lady Gaga, Imagine Dragons en bv Beyoncé. Allemaal prima headliners voor een festival als Pinkpop. Alleen totaal nul info dat die gaan touren in Europa.
Achja, onderhand hebben we toch al elke mogelijke naam voorbij zien komen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Als de nood zo hoog is slaan enkele festivals misschien wel de handen ineen om een bepaalde act over te halen. Misschien lukt het wel om bv een Depeche Mode nog te strikken voor een paar festivals??
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Als de nood zo hoog is slaan enkele festivals misschien wel de handen ineen om een bepaalde act over te halen. Misschien lukt het wel om bv een Depeche Mode nog te strikken voor een paar festivals??
Ik hoop met je mee, want tickets voor hun shows in 2024 zijn bijna onmogelijk om aan te komen (onder de 300 euro resale van Ticketmaster...).
 
  • Verdrietig
Waarderingen: elo

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Het is maar een voorbeeld. Geen idee of zoiets gebruikelijk is of al eens eerder is voorgekomen....?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.711
3.442
Ik zie Kane toch nog een extra festivalletje doen volgend jaar met Acda en de Munnik als sub...
En nog een Martin Garrix na Kane en de avond is gevuld..
Welk bier schenken ze op deze lokale braderie? Misschien dat ik dan ook nog wel een kijkje kom nemen.
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
106
74
Calvin Harris - Maneskin - Dua Lipa

Oei oei zie het al gebeuren….
Haha nu zet je wel erg laag in. PP gooit er echt geen DJ neer als afsluiter. Alleen in een co-headline (net als Van Buuren toen). Maar dan moet er weer geschoven worden met de eindtijd. Iets wat ik ook niet zo snel zie gebeuren..
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Haha nu zet je wel erg laag in. PP gooit er echt geen DJ neer als afsluiter. Alleen in een co-headline (net als Van Buuren toen). Maar dan moet er weer geschoven worden met de eindtijd. Iets wat ik ook niet zo snel zie gebeuren..
Nou en waarom zou dat niet kunnen dat ze dat doen. Een Van Buuren, Tiësto, Martin , David Guetta bijvoorbeeld zouden prima als headliner kunnen afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Minie en brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken