Pinkpop 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Nee klopt, was ook met gekkigheid gezegd. Maar ze zijn gewoon zeer zeker welkom ook als headliner. Dus ja wellicht als iets weg valt en als headliner meer💲dat ze toch denken ach why not ofz. ( Denk het niet maar je weet maar nooit.)
Poulsen is op tour met zijn andere band, Asinhell. Staat daarmee in het Pinkpop weekend ook op Graspop. Dus ook voor heel veel centjes en als er iets wegvalt, komt Volbeat niet naar Pinkpop. Dan lijkt me Asinhell grotere kanshebber, ergens op de vroege middag in de tent of op stage 4.
 

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Ed Sheeran (21 & 22 Juni in Duitsland, 23 Juni vrij).
Scorpions (23 Juni in België, 21,22 vrij).
The Offspring (21 & 23 Juni in Duitsland, 22 vrij).
Snow Patrol (Doet ook verschillende festivals).
Dua Lipa (Doet een festival/zomer tour, zoals P!nk vorig jaar).
Royal Blood (22 & 23 Juni in Frankrijk, 21 vrij).

Zijn toch nog namen die zouden passen op Pinkpop?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ed Sheeran (21 & 22 Juni in Duitsland, 23 Juni vrij).
Scorpions (23 Juni in België, 21,22 vrij).
The Offspring (21 & 23 Juni in Duitsland, 22 vrij).
Snow Patrol (Doet ook verschillende festivals).
Dua Lipa (Doet een festival/zomer tour, zoals P!nk vorig jaar).
Royal Blood (22 & 23 Juni in Frankrijk, 21 vrij).

Zijn toch nog namen die zouden passen op Pinkpop?
Maar waarom wachten dan?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Of er waren gewoon niet zoveel namen beschikbaar he, dat kan ook.
Dat is ook een mogelijkheid. Maar stel dat ze ook Dl en Maneskin hebben en die 3e is niet gelukt of heeft meer tijd nodig om rond te krijgen of moet als eerste worden bekendgemaakt worden dat zou ook een reden kunnen zijn.PP is aan zet al komen ze met een teaser.Beter iets dan niets.Je kunt toch in deze tijden toch niet achterblijven en december is toch voor veel mensen de tijd om een ticket te kopen voor een festival zie Werchter...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Poulsen is op tour met zijn andere band, Asinhell. Staat daarmee in het Pinkpop weekend ook op Graspop. Dus ook voor heel veel centjes en als er iets wegvalt, komt Volbeat niet naar Pinkpop. Dan lijkt me Asinhell grotere kanshebber, ergens op de vroege middag in de tent of op stage 4.
Nogal een significante reden. En dan vergeten we nog even dat hij ook op zoek moet naar een nieuwe lead gitarist. Dat doe je ook niet even tussendoor en alleen voor Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Neen helaas... Ik denk zodra ze kunnen, ze wel gaan aankondigen. Maar ja.
Misschien lastig om uit te leggen hoor en ik wil je niet te veel bestoken met vragen maar jij hebt er toch wel weet van vermoed ik hoe eea werkt. Hoe komt het dan dat ze niet wat anders bekend maken? Ze hebben vast wel al 1 headliner vast liggen al dan niet 2. Doe je die er toch uit samen met wat opvulling? Maar zo simpel werkt het dus niet??
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
423
119
Zolang pp met niks komt en werchter met een partij flut headliners komt waar ik mij echt gigantisch over verbaas.. zie ik het allemaal wel goed komen!
Wat een mazzel dat ze Foo Fighters nog hebben kunnen bemachtigen
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Zolang pp met niks komt en werchter met een partij flut headliners komt waar ik mij echt gigantisch over verbaas.. zie ik het allemaal wel goed komen!
Wat een mazzel dat ze Foo Fighters nog hebben kunnen bemachtigen
Precies dit. Zou zomaar de reden kunnen zijn dat ze in Geleen/ Landgraaf niet uit paniek met 1 of 2 of 3 namen gaan strooien waar toch niemand echt van onder de indruk gaat zijn, maar wachten op de (hopelijk) nog altijd grotere vis. Ik zie voor de namen van Werchter op dit moment nog niet veel 'vast publiek' van Pinkpop 2 uur in de auto stappen om die kant op te gaan.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Misschien lastig om uit te leggen hoor en ik wil je niet te veel bestoken met vragen maar jij hebt er toch wel weet van vermoed ik hoe eea werkt. Hoe komt het dan dat ze niet wat anders bekend maken? Ze hebben vast wel al 1 headliner vast liggen al dan niet 2. Doe je die er toch uit samen met wat opvulling? Maar zo simpel werkt het dus niet??
Dat is marketing en strategie van Mojo. Er zal een groot deel van de line-up al vastliggen, maar Mojo kiest ervoor om pas naar buiten te komen als 1 van de headliners bekend gemaakt kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Zolang pp met niks komt en werchter met een partij flut headliners komt waar ik mij echt gigantisch over verbaas.. zie ik het allemaal wel goed komen!
Die volg ik niet helemaal. Als dit al is wat RW kan boeken dan zie ik het voor PP ook vrij somber in. Want die hebben de Foos niet. En Dua Lipa wordt ook nog maar de vraag.
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
423
119
Die volg ik niet helemaal. Als dit al is wat RW kan boeken dan zie ik het voor PP ook vrij somber in. Want die hebben de Foos niet. En Dua Lipa wordt ook nog maar de vraag.
Nee de Foos niet nee helaas! Maar pinkpop gaat hier hoe dan ook over heen... daar ben ik zeker van, vandaar dat er ook geen paniek is neem ik aan
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en elo

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Ik zie Kane toch nog een extra festivalletje doen volgend jaar met Acda en de Munnik als sub...
En nog een Martin Garrix na Kane en de avond is gevuld..
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Misschien lastig om uit te leggen hoor en ik wil je niet te veel bestoken met vragen maar jij hebt er toch wel weet van vermoed ik hoe eea werkt. Hoe komt het dan dat ze niet wat anders bekend maken? Ze hebben vast wel al 1 headliner vast liggen al dan niet 2. Doe je die er toch uit samen met wat opvulling? Maar zo simpel werkt het dus niet??
Als je iets bekend maakt ligt het vast. Dan kun je niet meer terug. Hoe langer je kan wachten hoe meer tijd je krijgt om je puzzel te leggen en links / rechts te schuiven indien nodig. Kan me wel voorstellen dat een bepaalde headliner heeft toegezegd maar een andere nog hangende is, en op basis daarvan ze bepalen wie welke dag.
En natuurlijk feit dat er links en rechts wel iets is mislopen. Combinatie factoren dus.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Nee de Foos niet nee helaas! Maar pinkpop gaat hier hoe dan ook over heen... daar ben ik zeker van, vandaar dat er ook geen paniek is neem ik aan
Afwachten met welke namen ze gaan komen en dan is het appels met peren vergelijken en ook afhankelijk van je smaak/voorkeur.Maar misschien delen ze wel 1 naam.Eens kijken wie de meeste tickets gaat verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken