Pinkpop 2024

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Ok... Nou ben ik fan... Dus iets met vader, wens, gedachte of zo.. Maar zou Pete Philly & Perquisite niet een kanshebber zijn voor pinkpop?
Ik gooi 'm er nog een keer in. Ik acht de kans reëel. Had gereageerd op een instagram post: next up pinkpop 2024. Deze werd geliked door Pete zelf, Perquisite zelf en de Pete Philly en Perquisite account. En Pete reageerde ook nog met een 😎

Ik zeg kom maar door!!!

Verder denk ik dat ze in 1 keer een hele zooi namen bekend maken. En dan hoop ik dat dat deze week is....
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik heb nog altijd een gek gevoel dat Kings of Leon weleens de 'verrassende' aankondiging zou kunnen zijn. Band die er vaker gestaan heeft, nog niet verder bekend dat ze Europees gaan touren, maar wel een album on the way. Of iedereen er nou vrolijk van zal worden is de vraag, ik i.i.g. wel.
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Ik heb nog altijd een gek gevoel dat Kings of Leon weleens de 'verrassende' aankondiging zou kunnen zijn. Band die er vaker gestaan heeft, nog niet verder bekend dat ze Europees gaan touren, maar wel een album on the way. Of iedereen er nou vrolijk van zal worden is de vraag, ik i.i.g. wel.
Van harte welkom. Die nieuwere albums zijn ook gewoon heel sterk, naast alle Sky Radio hits.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Van harte welkom. Die nieuwere albums zijn ook gewoon heel sterk, naast alle Sky Radio hits.
Moet zelf zeggen dat ze na Come Around Sundown wel flink afgezakt zijn, maar goed het is al knap lastig voor een band om überhaupt 4 of 5 goede albums te schrijven. Ook bij de 'mindere' albums van de afgelopen tien jaar zitten er genoeg hele goede songs tussen voor mij. Ik zou vrolijk alles mee blèren.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Moet zelf zeggen dat ze na Come Around Sundown wel flink afgezakt zijn, maar goed het is al knap lastig voor een band om überhaupt 4 of 5 goede albums te schrijven. Ook bij de 'mindere' albums van de afgelopen tien jaar zitten er genoeg hele goede songs tussen voor mij. Ik zou vrolijk alles mee blèren.
Haha ik kan juist die oudere dingen niet meer zo goed horen maar dat ligt ook aan de associaties die ik ermee heb, maar ik vond met name die laatste uit 2021, When You See Yourself, erg nice. Misschien toch nog eens een slinger geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Haha ik kan juist die oudere dingen niet meer zo goed horen maar dat ligt ook aan de associaties die ik ermee heb, maar ik vond met name die laatste uit 2021, When You See Yourself, erg nice. Misschien toch nog eens een slinger geven?
Ja When You See Yourself vind ik ook een prima album, Mechanical Bull (2013) vind ik nog wel gaan, maar WALLS (2016) vind ik echt een verschrikkelijk matig album. De eerste drie albums + Come Around Sundown blijven fantastisch voor mij.
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
47
31
Heb het redditforum van TwentyOnePilots lopen afspeuren als een echte fan, er is een post waarin nog meer die-hard fans alle hints etc van het nieuwe album bijhouden. Mmm.
  1. We possibly get a single or a lore drop on dema.org in October or November (maybe on Trenches 5th anniversary which is this week!) and then the full album releases in early 2024.
  2. We get our first single in early 2024 and the full album releases before the summer.



 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.232
744
Ha ha sla Werchter dit jaar over, laatste 2 jaar geweest. En nu totaal 5x. Maar vindt ‘t te groot, is regelmatig onmogelijk bands te zien omdat het te druk is in bv the Barn. Ook was het eten dit jaar echt extreem prijzig, ten op zichten van PP met de vage muntprijs. Ook mis ik de wat meer luxe van normale toiletten op camping, die we op Pinkpop wel hebben.

Op Pinkpop kun je eigenlijk alles wel zien wat je wilt. Vindt terrein indeling veel beter, al vindt ik ‘t wel jammer dat er nu maar een doorgang langs noord podium is. De opstelling tegenover elkaar bevalt me dan weer wel.

Pinkpop blijft voor mij echt nog steeds ‘t leukste festival. Op naar mijn 24e keer met misschien wel die knaller van een exclusieve act
Pinkpop blijft voor jou het leukste festival?
Mag ik vragen welke festivals je als vergelijkingsmateriaal hebt?
Want ik kan enkel zien dat je pinkpop bezocht hebt vanaf 1992 ( waarvoor hulde;))
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.297
3.895
Ik snap hem wel. Hier ook vanaf 1992 naar Pinkpop (en Werchter). In de tussentijd veel betere ervaringen gehad bij Roskilde, Glastonbury, Lowlands, Primavera, DTRH, BKS, Øya, Dynamo, Sziget, Exit, Inmusic, Opener, maar die festivals zijn in der loop der tijd flink gedegradeerd.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Deze week gaat de week zijn...
Op maandag maken we elkaar nog gek hier met allerlei namen en morgen weten we de eerste!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Deze week gaat de week zijn...
Op maandag maken we elkaar nog gek hier met allerlei namen en morgen weten we de eerste!
Zul je zien dat het woensdag is 🤣.
Maar ik verwacht of morgen Metallica en anders later deze week Pearl Jam. Alleen of beiden nu zo speciaal zijn om zo lang te wachten met aankondigen 🤔... Dan hadden ze ook wel al een andere headliner bekend kunnen maken toch??
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.232
744
Ik snap hem wel. Hier ook vanaf 1992 naar Pinkpop (en Werchter). In de tussentijd veel betere ervaringen gehad bij Roskilde, Glastonbury, Lowlands, Primavera, DTRH, BKS, Øya, Dynamo, Sziget, Exit, Inmusic, Opener, maar die festivals zijn in der loop der tijd flink gedegradeerd.
en pinkpop is niet gedegradeerd?
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Zul je zien dat het woensdag is 🤣.
Maar ik verwacht of morgen Metallica en anders later deze week Pearl Jam. Alleen of beiden nu zo speciaal zijn om zo lang te wachten met aankondigen 🤔... Dan hadden ze ook wel al een andere headliner bekend kunnen maken toch??
Nu we het toch weer hebben over wanneer de aankondiging komt: Aangezien Hellfest dinsdag om 10u met hun volledige line-up komt, zou Pinkpop eerder, tegelijkertijd of later komen met die van hun?

Als we het Metallica gerucht weer op halen lijkt het mij best mogelijk dat de aankondigingen van zowel Metallica Hellfest als Metallica Pinkpop op hetzelfde moment op Metallica's socials komen (zoals ook in 2022 het geval was meen ik me te herinneren met Pinkpop en Werchter).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Maar ik meen me ook te herinneren dat jimmywe hinte naar een Belgische show van Metallica. Of heb ik dat mis?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
761
982
Hoe groot moet ik Pinkpop inschatten eigenlijk? Zijn TOP en KoL elk een headliner op een aparte dag of zouden die samen geprogrammeerd worden op dezelfde dag, als co-headliners dan?
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Ik heb nog altijd een gek gevoel dat Kings of Leon weleens de 'verrassende' aankondiging zou kunnen zijn. Band die er vaker gestaan heeft, nog niet verder bekend dat ze Europees gaan touren, maar wel een album on the way. Of iedereen er nou vrolijk van zal worden is de vraag, ik i.i.g. wel.
Zou toch wel een fiasco zijn als je speciaal wacht om die als eerste aan te mogen kondigen. Die band verkocht vorig jaar een veel kleiner Bospop terrein bij lange na niet uit. Verwacht toch wel dat zij ook op Pinkpop veel minder kaarten verkopen dan de andere acts die reeds bij andere festivals zijn aangekondigd.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Ik heb nog altijd een gek gevoel dat Kings of Leon weleens de 'verrassende' aankondiging zou kunnen zijn. Band die er vaker gestaan heeft, nog niet verder bekend dat ze Europees gaan touren, maar wel een album on the way. Of iedereen er nou vrolijk van zal worden is de vraag, ik i.i.g. wel.
Ik kan je garanderen dat dat niet het geval is. KOL is voor Pinkpop al jaren geen headliner meer. Plus dan moet je echt een topundercard hebben om die dag uit te verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken