Heb ik niet ergens gelezen dat AcDC weer gaat touren? Dat zou een mooie headliner zijn!
zonder gekheid, ben echt benieuwd of AC/DC rond de show in oktober met tourdata komen voor 2024...
maar het gerucht is dat ze al minstens 11 miljoen dollar gevraagd hadden voor de PowerTrip show.
als dat het gage is (wat ik niet verwacht) voor elke show, dan is er niets meer mogelijk.
ik denk niet dat Pinkpop zo'n stap nog maakt, stel het gage zou rond de prijs van The Stones in 2014 zitten, dan gaan balletjes pas rollen.
Maar inmiddels 10 jaar verder, gage's en kosten zijn veel hoger, zal Pinkpop eerder gaan voor een act met een veel lager gage en komt AC/DC op een losse stadionshow uit (die ze imo binnen een dag ook wel uitverkopen)
als ik eerlijk ben, zou ik voorlopig voor de headliners veilig gokken op een act die afgelopen 5 a 6 edities al langs geweest is en een pop-headliner
mooiste zou zijn een act die nog nooit geweest is, van categorie 'zeg nooit nooit', maar de veilige gok met nog weinig aanleiding om tours voor 2024 aan te wijzen is makkelijker.
Zijn er al bevestigingen/geruchten van possible headliners die touren in de zomer van '24?
nou, bescheiden lijstje nu
we hebben Metallica, maar lijkt me geen kanshebber Pinkpop met die dubbelslag shows.
Taylor Swift, maar zal door de London shows als afvaller te zien zijn.
Iron Maiden, Maneger Rod Smallwood heeft aangegeven dat deze tour doortrekt in 2024.
Pearl Jam werkt aan nieuw album die volgens Gossard in 2024 kan uitkomen, zouden 2024 wel op tour kunnen gaan
maar de kans dat dit Pinkpop kanshebbers zijn in 2024, heel klein / niet