Pinkpop 2023

sianixi

Playlistbediener
18 jun 2023
10
10
Als je het niet leuk vind wat op Pinkpop staat, waarom gaan jullie er heen/ kijken jullie via de stream?
Hoor alleen maar geklaag. Ja er zijn bands/optredens die slecht zingen/vals zijn. Maar dat jevan te voren niet. Blijf gewoon.weg van Pinkpop of zeik niet. Op Lowlands/BKS/RW/Graspop heb je ook kut optredens.. stelletje zeik wijven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.216
Ik heb twee hele toffe dagen gehad, absoluut, en mooie optredens gezien, maar wat wel opvalt is dat een gedeelte van het publiek de bands en muziek echt bijzaak lijkt te vinden. Lekker zonder al teveel opsmuk met een frietje en biertje met elkaar keuvelen, zo nu en dan wat opkijkend naar de bands, om vervolgens weer verder te kletsen. Je moet echt vooraan staan om dat wat te ontlopen. En zelfs daar ontkom je er niet altijd aan.

Is niet Pinkpop eigen. Je leest hier steeds in meerdere topics over die Dutch Disease. Maar daar ligt toch ook een taak in de timetable toch? Het zou logischer zijn als bands als War on Drugs e.d. niet met helemaal niets ertegenover op de main worden gezet maar dat die lekker aan de overkant kunnen knallen. Zet dan een Goldband oid voor Pink op main, ik zeg maar wat, iets meer acts in hetzelfde straatje, zodat je toch die desinteresse wat kan ontmoedigen.

Ik snap ook niet waarom een band als Hollywood Vampires in vol daglicht speelde.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
577
428
Persoonlijk fan van pop punk. Eerste instantie nogal skeptisch over MGK, maar eigenlijk zijn de nieuwere albums best wel gaaf (lees: gewoon leuk simpel pop punk). Tof om nu op Pinkpop te zien eigenlijk, hij krijgt ze goed mee. Ga op Werchter zeker kijken!
Kwalitatief uiteraard niet hoogstaand maar ziet er zeer leuk uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
313
407
Best knap dat mensen die thuis op de bank zitten hier over kunnen oordelen trouwens.
Ik loop iets achter thuis. QOTSA en Go_a waren de moeite. Net mijn oordoppen ingedaan bij Ellie Goulding, doe je ze uit…komt Machine Gun Kelly op de stream…wordt al beter
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Als je het niet leuk vind wat op Pinkpop staat, waarom gaan jullie er heen/ kijken jullie via de stream?
Hoor alleen maar geklaag. Ja er zijn bands/optredens die slecht zingen/vals zijn. Maar dat jevan te voren niet. Blijf gewoon.weg van Pinkpop of zeik niet. Op Lowlands/BKS/RW/Graspop heb je ook kut optredens.. stelletje zeik wijven.
Er zijn mensen die een band hebben met Pinkpop en daar prachtige edities hebben beleefd. Zelfs recentelijk. Die mogen terecht kritiek hebben op een Mojo die hun geliefde Pinkpop kapotprogrammeert met infantiele acts. Tegelijkertijd heb je ook gelijk en wordt het toch echt tijd om afscheid te nemen van het grote festival in de achtertuin. Wel jammer.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Als je het niet leuk vind wat op Pinkpop staat, waarom gaan jullie er heen/ kijken jullie via de stream?
Hoor alleen maar geklaag. Ja er zijn bands/optredens die slecht zingen/vals zijn. Maar dat jevan te voren niet. Blijf gewoon.weg van Pinkpop of zeik niet. Op Lowlands/BKS/RW/Graspop heb je ook kut optredens.. stelletje zeik wijven.
Heb je nou speciaal een account aangemaakt om dit even kwijt te kunnen? Prima binnenkomer! :ROFLMAO:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ga naar een festival voor de muziek. Lekker meebleren, dansen, rustig luisteren. Lullen doe je.aan de bar maar helaas. Ooit derde rij bij Sting gestaan. Genieten van Englishman in New York en dan staan er 2 kutten te lullen over weet ik niet wat. Dan denk je echt koop je nou een kaartje om hier dom te gaan lullen......Het is Sting...hou je muil en geniet van de muziek. Ook al.vind ik het niks dan hou ik nog mijn muil of ik ga ergens anders heen.
Helaas is het op festivals niet anders.

Was nog even in reactie op de Nederlandse ziekte
 
12 nov 2016
655
392
Als je het niet leuk vind wat op Pinkpop staat, waarom gaan jullie er heen/ kijken jullie via de stream?
Hoor alleen maar geklaag. Ja er zijn bands/optredens die slecht zingen/vals zijn. Maar dat jevan te voren niet. Blijf gewoon.weg van Pinkpop of zeik niet. Op Lowlands/BKS/RW/Graspop heb je ook kut optredens.. stelletje zeik wijven.
Ja het verbaast mij ook dat zoveel oudgedienden nog gaan. Zelf volg ik alleen maar dit topic, want ik heb echt geen animo om de stream aan te zetten.
 

sianixi

Playlistbediener
18 jun 2023
10
10
Je weet allemaal niet van te voren. Kijk ik kom uit Landgraaf en ben dit jaar niet gegaan voor het eer sinds 2002.. al mijn vrienden/bekenden gaan wel. Als ik met iemand dit weekend wil afspreken heb ik dikke pech. Daarom spreken ook mensen over dutch disease/limburg disease!. Maar oprecht. 40% wat op het veld staat is ook van hier uit de buurt. Die staan te ouwehoeren met vrienden. alle bands zijn achtergrondmuziek. Zo beleefde ik het ook. Ik hou van muziek maar des te meer hou ik van gezelligheid. Daarom houd een timetable ook geen stand bij mij. Als ik ergens goed sta en gezellig is. Terwijl een band verderr op staat te spelen die ik"graag" zou willen zien. Blijf ik staan op de plek waar ik sta en neem jk het voorlief. Dat ik die band mis. Ik heb het nu leuk. En misschien is de sfeer daar totaal ruk. Terwijl ik het NU leuk heb.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Ja het verbaast mij ook dat zoveel oudgedienden nog gaan. Zelf volg ik alleen maar dit topic, want ik heb echt geen animo om de stream aan te zetten.
Snap ik heel goed, maar toch hoop ik op positieve verrassingen bij de livestream. Dat had ik bij Tove Lo en Maisie Peters bijvoorbeeld. En het is prachtig om de opnames van Megaland te zien als je daar al vanaf 1992 als klein kind bent geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Gebruikers die dit onderwerp bekijken