Pinkpop 2023

Maar oprecht. 40% wat op het veld staat is ook van hier uit de buurt. Die staan te ouwehoeren met vrienden. alle bands zijn achtergrondmuziek. Zo beleefde ik het ook. Ik hou van muziek maar des te meer hou ik van gezelligheid.
Maar niet te midden van mensen die wel proberen te luisteren lijkt me toch? :)

Je weet allemaal niet van te voren. Kijk ik kom uit Landgraaf en ben dit jaar niet gegaan voor het eer sinds 2002.. al mijn vrienden/bekenden gaan wel. Als ik met iemand dit weekend wil afspreken heb ik dikke pech. Daarom spreken ook mensen over dutch disease/limburg disease!. Maar oprecht. 40% wat op het veld staat is ook van hier uit de buurt. Die staan te ouwehoeren met vrienden. alle bands zijn achtergrondmuziek. Zo beleefde ik het ook. Ik hou van muziek maar des te meer hou ik van gezelligheid. Daarom houd een timetable ook geen stand bij mij. Als ik ergens goed sta en gezellig is. Terwijl een band verderr op staat te spelen die ik"graag" zou willen zien. Blijf ik staan op de plek waar ik sta en neem jk het voorlief. Dat ik die band mis. Ik heb het nu leuk. En misschien is de sfeer daar totaal ruk. Terwijl ik het NU leuk heb.
Snap je wel dat dat voor mensen die helemaal voor de muziekervaring willen gaan enorm klote is? Dat gezellig ouwehoeren tijdens bands.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje
Je weet allemaal niet van te voren. Kijk ik kom uit Landgraaf en ben dit jaar niet gegaan voor het eer sinds 2002.. al mijn vrienden/bekenden gaan wel. Als ik met iemand dit weekend wil afspreken heb ik dikke pech. Daarom spreken ook mensen over dutch disease/limburg disease!. Maar oprecht. 40% wat op het veld staat is ook van hier uit de buurt. Die staan te ouwehoeren met vrienden. alle bands zijn achtergrondmuziek. Zo beleefde ik het ook. Ik hou van muziek maar des te meer hou ik van gezelligheid. Daarom houd een timetable ook geen stand bij mij. Als ik ergens goed sta en gezellig is. Terwijl een band verderr op staat te spelen die ik"graag" zou willen zien. Blijf ik staan op de plek waar ik sta en neem jk het voorlief. Dat ik die band mis. Ik heb het nu leuk. En misschien is de sfeer daar totaal ruk. Terwijl ik het NU leuk heb.
Je verwoordt wel een sterke onderbouwing voor @eloelo's ''harde take'', onbedoeld waarschijnlijk.

Snap ik heel goed, maar toch hoop ik op positieve verrassingen bij de livestream. Dat had ik bij Tove Lo en Maisie Peters bijvoorbeeld. En het is prachtig om de opnames van Megaland te zien als je daar al vanaf 1992 als klein kind bent geweest.
Hopelijk komen de opnames van Tove Lo en QOTSA online in hun volledigheid, want die zie ik later graag terug op een gelegen moment.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Snap best dat mensen voor een band komen. Maar. Durf wel te zeggen dat 30/40% komt om een leuke tijd te hebben. Als ik puur voor iemand ga. Dan ga ik wel naar een persoonlijk concert met dito voor programma ga waar ik niet voor gevraagd heb. Des te meer moet je ook beseffen dat er mensen zijn, die bij een optreden staan die voor hun niet intressant zijn en voor jou wel. Focus je op het optreden en niet om de mensen om jou heen.

Snap best dat mensen voor een band komen. Maar. Durf wel te zeggen dat 30/40% komt om een leuke tijd te hebben. Als ik puur voor iemand ga. Dan ga ik wel naar een persoonlijk concert met dito voor programma ga waar ik niet voor gevraagd heb. Des te meer moet je ook beseffen dat er mensen zijn, die bij een optreden staan die voor hun niet intressant zijn en voor jou wel. Focus je op het optreden en niet om de mensen om jou heen.
Met maar 3 posts hier kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit niet puur om te stoken is. Ik kan me niet voorstellen dat je die instelling echt hebt. Omgekeerde wereld.

Dit jaar ben ik niet gegaan om gezins uitbreiding. Daarom dat ik het wilde volgen via dit forum. En hoe meer post je hebt gehad op wilt niet zeggen dat je mening er niet toe doet. Het is geen piemel meting wie de langste heeft. Wie is er eerder naar huis gegaan vandaag???. Doet er niks aan af aan de hele situatie. Kun je wel zeggen dat ik er ben om te stoken. Maar dit is mijn mening. En ik kom uit het dorp dus weet wel enigzins hoe veel mensen op het veld staan omdat de rest er ook is.

Met maar 3 posts hier kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit niet puur om te stoken is. Ik kan me niet voorstellen dat je die instelling echt hebt. Omgekeerde wereld.
Ik zou persoonlijk echt niet zoveel geld neertellen voor de gezelligheid. En dan duur drinken en eten. Er is hier in het park in juli een gratis festivalletje met dit jaar Ramkot en (godverhelp) Jett Rebel. Daar ga ik heen voor de gezelligheid. Maar dan ben ik ook geen paar 100 euro kwijt. Maar ik snap die insteling niet. Ik kom voor de muziek en niet voor 40% lallende asocialen die de buurtbraderie in Kerkrade niet gezellig genoeg vinden en hun drugsgeld in Landgraaf willen uitgeven en daar stoorzendertje gaan spelen.

De meeste mensen die ik ken die er naartoe gaan zijn ook geen muzikale fijnproevers. Heel fijn festival om over te slaan, maar toch leuk om via de stream te volgen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wow

Kijk jullie hebben het over muzikale fijnproevers. Maar ik geniet van QOTSA maar ook van Donnie/Direct/Goldband
Maar wat is wansmaak? De ene is de andere niet. Ik veroordeel niet dat je Pink wilt zien. Be my geust.

En @ timorhy nee is niet mijn muziek. Terwijl forget go to forgive band van mijn neefje wel erna toe ben gegaam. Totaal niet mij ding. Was als nog gezellig.

@ BCMRMaybe drugs is van alle tijden. Op Lowlands heb ik meer gezien dat Landgraaf/kerkrade/Heerlen te samen heb zien gebruiken dus dat is nonsends.

Kijk jullie hebben het over muzikale fijnproevers. Maar ik geniet van QOTSA maar ook van Donnie/Direct/Goldband
Maar wat is wansmaak? De ene is de andere niet. Ik veroordeel niet dat je Pink wilt zien. Be my geust.

En @ timorhy nee is niet mijn muziek.

@ BCMRMaybe drugs is van alle tijden. Op Lowlands heb ik meer gezien dat Landgraaf/kerkrade/Heerlen te samen heb zien gebruiken dus dat is nonsends.
Het gaat meer om het lullen met je vriendengroep waar anderen last van hebben tijdens een optreden.

De persoonlijke op de man uitspraken hoeven inderdaad niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

En @ timorhy nee is niet mijn muziek. Terwijl forget go to forgive band van mijn neefje wel erna toe ben gegaam. Totaal niet mij ding. Was als nog gezellig.

Nouuuuu, vandaag wordt er wel heel veel gebruikt

Er valt van alles te zeggen over de programmering dit jaar. Dat Pink en Robbie gewoon tweede keus zijn als het om pop-headliners gaat. Of dat de undercard wat bij elkaar geraapt is. Er staan wel doodleuk 4 oud-headliners van DTRH op het programma!

Users who are viewing this thread