Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ooh… je stond misschien verkeerd.
Drie moshpits…hele publiek laag… beste sfeer die ik dit weekend op Pinkpop heb gevoeld. Niet normaal was dat. Terrein werd voren letterlijk afgebroken.
Nou wat een zuur publiek komt er op Pinkpop, of zouden dat de thuisblijvers zijn die vanaf de bank oordelen? Vrijwel iedere act wordt hier omschreven als een nieuw dieptepunt of de dieptrieste ondergang van het festival. Vroeger was alles beter zeker..
Nou wat een zuur publiek komt er op Pinkpop, of zouden dat de thuisblijvers zijn die vanaf de bank oordelen? Vrijwel iedere act wordt hier omschreven als een nieuw dieptepunt of de dieptrieste ondergang van het festival. Vroeger was alles beter zeker..
Ik hoop oprecht dat Mojo stopt met dit soort bands te programmeren op Pinkpop. Net als stevige rockacts en aanverwanten. Je kunt het de bands gewoon niet aandoen. Dan maar GMM, BKS en uiteraard RW.
Hey, ik ga helemaal mee in je haat richting Nielson, maar Donnie is tof. Soms. Als het geluid het doet. En met de juiste gastacts. En het liefst een beetje laat op de avond.
Hey, ik ga helemaal mee in je haat richting Nielson, maar Donnie is tof. Soms. Als het geluid het doet. En met de juiste gastacts. En het liefst een beetje laat op de avond.
Ik vond Donnie echt vele malen erger. Had niks met muziek te maken. En dan 2x hetzelfde nummer met fucking Froger. Dat is pure armoede. Daar ben ik dan blijkbaar te millennial voor (uit de tijd dat Pinkpop alternatief was).
Ik vond Donnie echt vele malen erger. Had niks met muziek te maken. En dan 2x hetzelfde nummer met fucking Froger. Dat is pure armoede. Daar ben ik dan blijkbaar te millennial voor (uit de tijd dat Pinkpop alternatief was).
Ja en dat sommige mensen die er wel waren er continue doorheen aan het kletsen waren.
Maar ik was wel even blij om uit de drukte van het veld te zijn en ruimte te hebben om te genieten van een topband. Nu in een lege tent genieten van Warpaint.
Heel bijzonder... Hoezo zouden we hier niet over kunnen oordelen? Geluid op de tv/computer komt ook nog eens beter over dan op 't veld, omdat het is gemixt, dus je hoort nog beter hoe (on)zuiver en alles 't was, gewoon via je beeldscherm. We kunnen hooguit niet volledig over de sfeer oordelen, al krijgen we wel een indruk natuurlijk.