Pinkpop 2023

Henkgoudstaaf

Playlistbediener
12 jun 2023
11
2
Poh, wat een negativiteit hier
Nou wat een zuur publiek komt er op Pinkpop, of zouden dat de thuisblijvers zijn die vanaf de bank oordelen? Vrijwel iedere act wordt hier omschreven als een nieuw dieptepunt of de dieptrieste ondergang van het festival. Vroeger was alles beter zeker..
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Nou wat een zuur publiek komt er op Pinkpop, of zouden dat de thuisblijvers zijn die vanaf de bank oordelen? Vrijwel iedere act wordt hier omschreven als een nieuw dieptepunt of de dieptrieste ondergang van het festival. Vroeger was alles beter zeker..
Ja dankjewel! Goldband was super! En ja het terrein weird afgebroken voren. Ik heb de video’s . Amen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.533
6.198
Zeg dat maar tegen Henk, Ingrid, Jolanda en Ruud. Die hebben lekker gedanst bij Donnie en hard meegezongen bij 'Sexy als ik dans'.
Hey, ik ga helemaal mee in je haat richting Nielson, maar Donnie is tof. Soms. Als het geluid het doet. En met de juiste gastacts. En het liefst een beetje laat op de avond.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.289
3.874
Hey, ik ga helemaal mee in je haat richting Nielson, maar Donnie is tof. Soms. Als het geluid het doet. En met de juiste gastacts. En het liefst een beetje laat op de avond.
Ik vond Donnie echt vele malen erger. Had niks met muziek te maken. En dan 2x hetzelfde nummer met fucking Froger. Dat is pure armoede. Daar ben ik dan blijkbaar te millennial voor (uit de tijd dat Pinkpop alternatief was).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.533
6.198
Ik vond Donnie echt vele malen erger. Had niks met muziek te maken. En dan 2x hetzelfde nummer met fucking Froger. Dat is pure armoede. Daar ben ik dan blijkbaar te millennial voor (uit de tijd dat Pinkpop alternatief was).
Ja, 2x hetzelfde nummer spelen is bizar, helemaal eens.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Eens! Jammer dat er niet heel veel mensen waren
Ja en dat sommige mensen die er wel waren er continue doorheen aan het kletsen waren.

Maar ik was wel even blij om uit de drukte van het veld te zijn en ruimte te hebben om te genieten van een topband. Nu in een lege tent genieten van Warpaint.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.303
Best knap dat mensen die thuis op de bank zitten hier over kunnen oordelen trouwens.
Heel bijzonder... Hoezo zouden we hier niet over kunnen oordelen? Geluid op de tv/computer komt ook nog eens beter over dan op 't veld, omdat het is gemixt, dus je hoort nog beter hoe (on)zuiver en alles 't was, gewoon via je beeldscherm. We kunnen hooguit niet volledig over de sfeer oordelen, al krijgen we wel een indruk natuurlijk.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Ik vond Donnie echt vele malen erger. Had niks met muziek te maken. En dan 2x hetzelfde nummer met fucking Froger. Dat is pure armoede. Daar ben ik dan blijkbaar te millennial voor (uit de tijd dat Pinkpop alternatief was).
Krijg meer een “old man yelling at cloud” gevoel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken