Pinkpop 2023

Door omstandigheden wat eerder thuis, maar stiekem wel dikke prima 😅

Een aantal nachten in een vouwwagen op een festival is toch net wat chiller dan in een tentje... je merkt dat je verwend raakt daardoor haha.

Het was leuk weer eens terug te zijn op Pinkpop, maar het was toch een soort definitief afscheid.

Hoogtepunten van vandaag, Brutus, I prevail, the Lathums en ja hoor, ik zeg het gewoon, Donnie.

Later deze week misschien nog een verslagje, nu douchen en voetjes omhoog met een biertje erbij de Peppers kijken.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bob105
Hopelijk komen de opnames van Tove Lo en QOTSA online in hun volledigheid, want die zie ik later graag terug op een gelegen moment.

QOTSA is dertig dagen te bekijken, werd vandaag bekend. Aanrader!!

@PattvD. Dat gebeurt op ieder festival maak je daar maar geen zorgen over.
@@EdajeFCB. Alsof jij niet lult tijdens op een optreden. Dat jou niet boeit. Hoor op. Iedereen lult wel eens tijdens een optreden.

@@EdajeFCB. Alsof jij niet lult tijdens op een optreden. Dat jou niet boeit. Hoor op. Iedereen lult wel eens tijdens een optreden.
Als het mij niet boeit ga ik er A) niet kijken, B) loop ik weg of C) houd ik mijn fatsoen en houd ik me alsnog stil of zeg ik eens iets kort ipv hele betogen te houden

• Leuk
Waarderingen: davadude en DeBaars

QOTSA is dertig dagen te bekijken, werd vandaag bekend. Aanrader!!
Fijn, die ga ik deze week tijdens de studie wel aanslingeren. Hopelijk blijven er ook nog andere optredens lang beschikbaar.

Ik vind btw dat MGK het beter doet dan Blink

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en Mark's Kal
MGK had k bij 1 van de verrassingen gezet, en zie. heerlijke show! 1 van de beste van dit weekend imo.

Die staan te ouwehoeren met vrienden. alle bands zijn achtergrondmuziek.

Er zijn dus ook heel veel mensen die er wél voor de muziek en bepaalde acts komen. Gun hen dat, want zij hebben dat ticket daarvoor duur betaald!

Ik hou altijd mijn hart vast bij acts die omhoog klimmen. Allemachtig haha.
Haha, ja. Het speciale is daar ook wel vanaf nu. Vooral bij de zanger van TOP vorig jaar op Werchter, dat was ook net iets te hoog om chil naar te kijken. En je had lang geleden thelonious monster wat niet meer van het dak afdurfde. Fantastische beelden XD.

Nu eens kijken naar de Peppers

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Probeer eens een concert of festival in een willekeurig ander Europees land uit. Dan kom je erachter dat het daar over het algemeen als onfatsoenlijk wordt beschouwd om door een optreden heen te praten. De kans zit er dik in dat je er ook nog eens op aangesproken wordt. Het is jammer dat we in Nederland dit asociale gedrag als normaal zijn gaan beschouwen. Of hebben we dit altijd al normaal gevonden?

Haha, ja. Het speciale is daar ook wel vanaf nu. Vooral bij de zanger van TOP vorig jaar op Werchter, dat was ook net iets te hoog om chil naar te kijken. En je had lang geleden thelonious monster wat niet meer van het dak afdurfde. Fantastische beelden XD.

Nu eens kijken naar de Peppers
Ik moet gelijk denken aan Fever333 in het reuzenrad bij Rock im Park. Wat wordt het volgend jaar?

In Nederland is het niet zo dus. Of ga na naar het buitenland als je the sound of silence wilt. Trouwens op Sziget is het zelfde als NL festivals. Dus ouwebuel zeik niet.

Users who are viewing this thread