Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
P!nk gaat de headliner van het weekend worden. Robbie goed , verrassende covers , lekker persoonlijk tintje maar wel verder vrij eentonig.

Peppers prima maar ook saaie momenten en soms erg rommelig.

Bij Niall Horan gaan hordes van tienermeisjes verzamelen….

Bij Hollywood Vampires hordes van Johny Depp fans.

Gaat in ieder geval een interessant weekend worden met van alles en nog wat
🙋Team Johnny Depp 😂😂😂.
 

jeroenm

Playlistbediener
10 jun 2023
13
3
Was inderdaad top geregeld zondag - ook aan de rechterkant geen wachttijden bij barren en frietkramen. Drinkwater prima geregeld - bij alle WC’s en achter op het veld tientallen kraantjes.

Totaal geen tassencontrole gehad zondag - flessen water met dop mee naar binnen was ook geen probleem. Naar mijn idee veel meer rode kruis op de been dan vorig jaar met PP - zelfs een golfkar/ambulance gezien.

Uitstroom was idd soepel.

Voor ons geen PP dit jaar - veel plezier voor iedereen die gaat!
Was de golfkar niet voor de zanger ......
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Als ik bij Pink in het voorvak zou willen staan, hoe lang van te voren zou ik daar dan heen moeten denken jullie?
Uit ervaring : bij aanvang van war on drugs.

Maar geen idee hoe het dit jaar is

Ik heb in 2019 heel veel acts vanuit het voorvak gezien… vorig jaar bij twenty one pilots geprobeerd en werd doodgedrukt.

Ik ga het dit jaar eens aftasten door af en toe er langs te lopen. Als het me te druk en chaotisch wordt ga ik lekker genieten links van het veld en dan naar voren. Altijd beste spot vind ik.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mijn plek bij bruce bij een uitverkocht terrein van 75.000 mensen was dit jaar ideaal. Was links vooraan dichtbij de wc’s. Echt super spot …kon alles zien op het podium … geluid was top.

Mini nadeel is dat soms wat mensen langslopen voor de bar en artiest zie je van de zijkanten niet van voren.
 

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Uit ervaring : bij aanvang van war on drugs.

Maar geen idee hoe het dit jaar is

Ik heb in 2019 heel veel acts vanuit het voorvak gezien… vorig jaar bij twenty one pilots geprobeerd en werd doodgedrukt.

Ik ga het dit jaar eens aftasten door af en toe er langs te lopen. Als het me te druk en chaotisch wordt ga ik lekker genieten links van het veld en dan naar voren. Altijd beste spot vind ik.
Oh jee, bijna drie uur van te voren!? Haha, dan geen Pink vanuit het voorvak voor mij :)
Dank voor je reactie!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ik stond bij Bruce hier, prima plek aan de linkerkant en idd redelijk dichtbij wc’s en de bars
Hier staan/stonden wij ook altijd, ideale plek, bar en wc nooit écht druk (daar haal ik al jaren m'n water uit 'n wasbakkraan) en je hebt goed zicht op het podium!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
als ik een plekje bij de headliner vooraan sta, ga ik meestal ruim voor de artiest voor de headliner naar binnen. Meestal kan ik die ook waarderen. Het is alleen even een lange zit daarna. Gaan we dit jaar alleen bij de peppers doen denk ik. Weet dat er hier lauwtjes naar gekeken wordt maar kan het nieuwe werk erg waarderen en ben dus erg benieuwd hoe die live klinken
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Oh jee, bijna drie uur van te voren!? Haha, dan geen Pink vanuit het voorvak voor mij :)
Dank voor je reactie!
Jazeker hoor! Je moet de sub headliner meepakken. Is geweldig wel!

Editors heb ik al live gezien dus niet heel belangrijk voor mij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
De vraag is echt of je P!nk helemaal vooraan moet willen zien. Je ziet het vuurwerk niet helemaal. Je ziet het vliegen niet helemaal… omdat de show zo groots is zou ik zeggen. Links voren net voor het voorvak. Maar is maar wat je wilt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken