Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Weekendtickets gewonnen bij K!nk!

Verloskundige gebeld en ik liep blijkbaar een weekje op de 5 weken zaken vooruit, dus nog net groen licht om naar Landgraaf af te reizen terwijl mijn vriendin een lekker weekendje welness met mijn schoonmoeder gaat doen.

Waar en wanneer is de meet?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Weekendtickets gewonnen bij K!nk!

Verloskundige gebeld en ik liep blijkbaar een weekje op de 5 weken zaken vooruit, dus nog net groen licht om naar Landgraaf af te reizen terwijl mijn vriendin een lekker weekendje welness met mijn schoonmoeder gaat doen.

Waar en wanneer is de meet?
Held
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Weekendtickets gewonnen bij K!nk!

Verloskundige gebeld en ik liep blijkbaar een weekje op de 5 weken zaken vooruit, dus nog net groen licht om naar Landgraaf af te reizen terwijl mijn vriendin een lekker weekendje welness met mijn schoonmoeder gaat doen.

Waar en wanneer is de meet?
PROFICIAT!🎉🎉🎉🎉

In 2019 via K!nk ook gewonnen!
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Ilsedanst

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
De grap is dat er uiteindelijk maar heel weinig mensen meedoen aan dat soort prijsvragen. Als jij een leuke reden hebt om te winnen zijn ze ook sneller geneigd je uit te kiezen. Op die manier een tijdje lang best wel wat gewonnen.
En Kink luisteren is natuurlijk sowieso geen straf. Die geit kwam voorbij, even geappt en werd meteen teruggebeld. Heel leuk mazzeltje zo even.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
De grap is dat er uiteindelijk maar heel weinig mensen meedoen aan dat soort prijsvragen. Als jij een leuke reden hebt om te winnen zijn ze ook sneller geneigd je uit te kiezen. Op die manier een tijdje lang best wel wat gewonnen.
Precies! Ik heb ook twee keer een cd pakket gewonnen van de line up van Pinkpop. In 2018 en in 2016 . Ik weet niet waarom ze dat nu niet meer doen. Maar het was geweldig.

Een hele doos vol met cd’s….van de hele line up. Zoiets vergeet je niet meer. De kunst is om goede redenen te geven en je passie te delen. Is voor veel mensen al teveel moeite.

Omdat hier allemaal muziekfanaten zitten zitten hier ook meer winnaars
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Hi mensen van het goede leven,

Laatste keer Pinkpop was in 2018 voor mij. Ik ga nu weer gezellig met mijn vader. Heel veel zin in.

Paar vraagjes omdat er wel het een en ander verandert is:
1. Zijn jerrycans toegestaan op de camping? Zie het nergens tussen staan op de site. We hebben zo’n opvouwbare.
2. Partytents zijn niet meer toegestaan dus.. Iemand die weet of een tarp wel toegestaan is? Om toch een beetje schaduw te krijgen.
3. Hoe laat raden jullie aan om ik Landgraaf te zijn vrijdagochtend om nog een plekje op camping B te krijgen? (We hebben 1 tent mee, wel een grotere tent dan zo’n pop-up tentje)

Wie weet zijn de vragen al een keer langsgekomen, kon het zo snel even niet vinden.

thanks voor elk antwoord dat langs komt 😊

1 van de jerrycan zie ik er niet tussen staan of het is toegestaan…
2 tarp staat er ook niet tussen maar als je die tussen tenten zou spannen en je die weghaalt als jullie weggaan…
3 als je pas vrijdag gaat dan zou ik aanraden om er wel echt vroeg te zijn als je zeker zou willen zijn van een plekje.

Veel plezier!!

Edit: tarp mag maar zonder stokken
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Ilsedanst

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Hi mensen van het goede leven,

Laatste keer Pinkpop was in 2018 voor mij. Ik ga nu weer gezellig met mijn vader. Heel veel zin in.

Paar vraagjes omdat er wel het een en ander verandert is:
1. Zijn jerrycans toegestaan op de camping? Zie het nergens tussen staan op de site. We hebben zo’n opvouwbare.
2. Partytents zijn niet meer toegestaan dus.. Iemand die weet of een tarp wel toegestaan is? Om toch een beetje schaduw te krijgen.
3. Hoe laat raden jullie aan om ik Landgraaf te zijn vrijdagochtend om nog een plekje op camping B te krijgen? (We hebben 1 tent mee, wel een grotere tent dan zo’n pop-up tentje)

Wie weet zijn de vragen al een keer langsgekomen, kon het zo snel even niet vinden.

thanks voor elk antwoord dat langs komt 😊
Jerrycan mag zeker daar zie je iedereen mee sleuren op de camping.

Wij hebben vorig jaar ook zo’n schaduwdoek tussen onze tenten gehangen werkt niet zo fijn als een partytent maarja beter dan niks.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Ilsedanst

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Even vluchtig naar het tijdschema gekeken en kom op zoiets, ook even met het oog op wat mijn maat leuk vindt.

Madoux > Ellie Goulding > Haunted Youth of Electric Callboy (?) > Niall Horan > The Hu > The War on Drugs > Editors > P!nk

DeWolff > Xavier Rudd > Dadi Freyr > Sons > Misschien stukje The Driver Era > The Jordan > The Black Keys > The Script > Queens of the Stone Age > Robbie

Donnie > Robin Kester > DMA's > Orange Skyline > Halfje Di-rect (wat anders hé haha) > Tash Sultana > Brutus > Jungle By Night > OneRepublic > Warpaint > RHCP

Nog acts die ik hier mis?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
Even vluchtig naar het tijdschema gekeken en kom op zoiets, ook even met het oog op wat mijn maat leuk vindt.

Madoux > Ellie Goulding > Haunted Youth of Electric Callboy (?) > Niall Horan > The Hu > The War on Drugs > Editors > P!nk

DeWolff > Xavier Rudd > Dadi Freyr > Sons > Misschien stukje The Driver Era > The Jordan > The Black Keys > The Script > Queens of the Stone Age > Robbie

Donnie > Robin Kester > DMA's > Orange Skyline > Halfje Di-rect (wat anders hé haha) > Tash Sultana > Brutus > Jungle By Night > OneRepublic > Warpaint > RHCP

Nog acts die ik hier mis?

Electric Callboy ( zie tijdens het typen pas dat ie er wel als clash in staat)

Hollywood Vampires is ook sowieso een goede om mee te pakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
365
296
Niemand die hier uitkijkt naar Machine Gun Kelly? Hij is naar mijn mening enorm gegroeid. 🔥 denk dat ‘ie jullie gaat verbazen😁
Zijn rapnummers zijn niet mijn ding. Mijn wens zou zijn dat hij Travis Barker meeneemt en alleen pop punk gaat doen, maar dat zal het helaas niet worden.

Maar wellicht dat de show en het moment mij idd positief zal verassen, ook door de rapnummers heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW en SmittyBacall

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Even vluchtig naar het tijdschema gekeken en kom op zoiets, ook even met het oog op wat mijn maat leuk vindt.

Madoux > Ellie Goulding > Haunted Youth of Electric Callboy (?) > Niall Horan > The Hu > The War on Drugs > Editors > P!nk

DeWolff > Xavier Rudd > Dadi Freyr > Sons > Misschien stukje The Driver Era > The Jordan > The Black Keys > The Script > Queens of the Stone Age > Robbie

Donnie > Robin Kester > DMA's > Orange Skyline > Halfje Di-rect (wat anders hé haha) > Tash Sultana > Brutus > Jungle By Night > OneRepublic > Warpaint > RHCP

Nog acts die ik hier mis?
Ik zou zaterdag SONS even meepakken, fijne band. Ohja en The Big Moon ook eerder die dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken