Pinkpop 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Die hit van Tom Odol is al best oud ook nog. En de beste man ook op bevrijdingsfestivals gezien, wat een slaapverwekkend drama.

En inderdaad wat een hopeloos programma op de main die dag.

Ik vind de kritiek op pinkpop de laatste jaren soms ook wat gemakkelijk, maar deze line up is wat mij betreft echt 1 van de slechtste sinds... ooit
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Maar heeft die jongen ook andere nummers gemaakt? 😅 Ja dat ene hitje ken ik maar er moeten toch nog redenen zijn om hem in 2023 zo hoog op het grootste festival van NL neer te poten?
Nee DUs ik snap de hoge positie ook niet. Gayle heeft ook een TikTok hit en staat lager.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Tom Odol is volgens mij wel iets bekender bij het minder jonge (TikTok) publiek. Gayle was overigens verrassend goed op PKP vorig jaar. Die is echt veel te groot qua populariteit voor Stage 4.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vorig jaar gezien in het voorprogramma van Moss. Was me toch een potje saai en knullig. Erg verbaasd dat die nu overal gehyped wordt.
Ik ook. Stond voorraan te wachten. Zij en een gitarist. Heerlijk bij weg gedroomd, ik was zwaar onder de indruk. Ik kreeg heel erg een Phoebe Bridgers vibe en dan ben ik ook wel snel om.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tom Odol vind ik (hoe kinderachtig dan ook, maar hé zonder enige kinderachtigheid had hij er niet gestaan) wel leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
er was voor het weekend iets met de site gedaan waardoor de Pinkpop-pagina veel sneller laad.

het zit/zat vooral in de opbouw met de teksten, er is iets met het lettertype aangepast waardoor die eerst kort laad in zo'n klassiek lettertype voordat het eigenlijke lettertype opduikt


1679907078737.png
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
er was voor het weekend iets met de site gedaan waardoor de Pinkpop-pagina veel sneller laad.

het zit/zat vooral in de opbouw met de teksten, er is iets met het lettertype aangepast waardoor die eerst kort laad in zo'n klassiek lettertype voordat het eigenlijke lettertype opduikt


Bekijk bijlage 4425
Het duurt in ieder geval allemaal veel te lang. Werchter is later en heeft de podiums al gedeeld , SZiget heeft podiums al gedeeld. Vraag me af waar ze op wachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Op een stagiair die het ff op de site kan knallen...
misschien zoek ik er te veel achter... maar aan iemand die het op de site knalt zal het imo niet liggen

ik denk dat ze het blokkenschema misschien nog helemaal niet willen delen en die als apart bericht willen uitsturen, of er zijn nog wat losse haken en ogen die ze op de rit willen hebben? misschien zijn ze nog aan het schuiven met wat namen tussen podia
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
105km verderop vindt een festival plaats dat een dag eerder start dan Pinkpop. Daar missen ze nog een hele headliner, een poster en ook de podiumindeling. Pinkpop is dus niet het enige festival in de Benelux dat langzaam is.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
de
misschien zoek ik er te veel achter... maar aan iemand die het op de site knalt zal het imo niet liggen

ik denk dat ze het blokkenschema misschien nog helemaal niet willen delen en die als apart bericht willen uitsturen, of er zijn nog wat losse haken en ogen die ze op de rit willen hebben? misschien zijn ze nog aan het schuiven met wat namen tussen podia
Dat denk ik ook, tijd genoeg om het schema te publiceren we kunnen toch pas 16 juni naar binnen.....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Verbaast me dat hier nog geen Midjourney AI foto’s zijn gepost over artiesten / festivals.

Gisteren erachter gekomen dat de foto van de paus met zijn witte winterjas aan nep bleek te zijn 😂
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Man man man wat heb ik er zin in! Minder dan 3 maanden,, het begint op te schieten!
Persoonlijk vind ook ik het een van de mindere line ups van mijn +10 jaar pinkpop, maar dat gaat de pret echt niet drukken.
Sterker nog, vorig jaar was wat mij betreft zo sterk, dat ik mijn programma wat druk vond. Vind het ook wel lekker als we een keer 2 uur de tijd hebben om rustig wat rond te lopen en van afstand te bekijken, in plaats van topper naar topper te hollen ;). Misschien zelfs een keer lekker naar de camping om rustig een spelletje te spelen :)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Dit plaatst Pinkpop op Facebook. Binnenkort tijdschema dus.

Lieve Pinkpoppers! Speciaal voor jullie het complete programma voor Pinkpop 2023 🤘 Wij kunnen niet wachten tot deze 62 prachtige acts onze podia in Landgraaf betreden en de festivalweide op de kop zetten. Jij ook niet? Draai dan alvast warm met de grootste hits van dit moment en ontdek het nieuw talent dat verscholen ligt in het programma via onze Spotify-playlist: https://spoti.fi/40HmXKW

Nu alle plekken gevuld zijn, kan het tijdschema zomaar eens snel bekend gemaakt worden... 👀

Tickets voor vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 juni zijn te koop via Ticketmaster. Meer info via www.pinkpop.nl/tickets
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken