Pinkpop 2023

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Qua prijzen, moest ik net denken aan de eerste keer dat Jan een miljoen moest betalen voor een act en dat het wel een ding was.
Vervolgens kwam ik dit oude artikel tegen, nog steeds herkenbaar.

topacts worden onbetaalbaar
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Dat is toch wel zuur voor buro PP. En ook nog in het zelfde weekend....Zie liever Queen B dan RW.Dit had geheid uitverkocht.Zit ik nu met mijn weekendticket.Probeer dan maar tickets te scoren voor België.
Zuur voor mij… maar het wordt Keulen…voor mij! De donderdag voor Pinkpop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Denk dat het nooit een optie is geweest voor Pinkpop, aangezien ze alleen maar in stadions staat. Wel jammer inderdaad.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Zonde!! Jammer dat steeds meer artiesten voor eigen stadion concerten kiezen ipv festivals mee te pakken in de tour.

Maarja cash=king zullen we naar zeggen. Heb ook het idee dat dit meer uit management kringen komt dan artiesten zelf.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
9 soorten vip pakketten. Das een beetje overkill lijkt me. Iemand toevallig al prijzen gezien?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik zie hier weinig liefde voor Go_A. Vorig jaar op Lowlands braken ze de Lima af. Iedereen kwam voor hun songfestival nummer, waar ze mee begonnen. Maar iedereen bleef hierna staan en vierde een groot feest. Mocht dat uitkomen in het schema, zeker checken!
Sluit ik me helemaal bij aan, heerlijke act!
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
408
109
Ook ik heb even het lijstje ingevuld, ongeacht wat het kost en wat er komt ben ik er altijd bij!
Eerste greep namen waren natuurlijk ontzettend goed op de headliners na (tsja mijn mening) Editors, War on Drugs, Qotsta en Black Keys top namen voor festival liefhebbers..

Met natuurlijk voor de jeugd Horan, The Script, Tash Sultana en Goldband een prima combi.
Waarvoor mij het dagprogramma belangrijker is dan de headliners (die haal ik na al die sapjes vaak niet meer) was de 2e greep namen erg teleurstellend.. heel zoetsappig allemaal en als ik ook nog eens artiesten op Spotify probeer op te zoeken en niet kan vinden (Kevin & The Animals) baal ik van het dagprogramma..

Hopelijk komt er nog wat leuks bij wat niet groot hoeft te zijn maar geschikt is voor festivals: The Struts, The Vices, White Lies, Elephant etc.


vrijdag
P!nk / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Latuhms / Brutus / Upsahl
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez en DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Hierbij mijn lijstje….

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken