Pinkpop 2023

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Ja, je hebt gelijk. Had hem zelf vanochtend nog gequote.



Staat ook nog in de FAQ op de website nu. Zou ik even een printscreentje van maken als ik jou was.

Misschien krijg je hem dan later nog. Anders zou ik ze even een DM sturen.
Inderdaad, reageren veel sneller op Twitter dan op mail!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Hier hik ik ook wel tegen aan. Persoonlijk vind ik de combo van QOTSA en The Black Keys heel erg tof. Maar de rest laat naar mijn smaak te wensen over. Hollywood Vampires al eens gezien, leuk om afgestreept te hebben maar heel bijzonder is het live niet. Disturbed vind ik op zijn zachtst gezegd een van de minste metal bands die ik me kan bedenken, heb er niks mee (en ik krijg lichte braakneigingen als ze de Sound Of Silence gaan doen). The Script heb ik ook echt niks mee, en ook al 101x gezien op Pinkpop volgens mij. Dan Rondé, vind ik nog best ok.

Dan is het jammer dat de headliner hem niet helemaal 100% voor mij is. Hoewel ik Robbie best vermakelijk vond een vorige keer, maar het was ook niet wow.
Precies mijn gedachte.
En was het wel echt RATM geweest dan had ik klaar gezeten
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Had trouwens een White lies ook wel verwacht maar dat is ook niet zo'n grote naam dus die kan nog wel komen
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Missende namen (tot nu toe) die ik het meest had verwacht zijn Paramore, S10, Gojira en The Kik.

Verder zie ik in de GMM aankondiging nog wel wat namen die ik persoonlijk graag in Landgraaf zou zien, zoals Asking Alexandria, Billy Talent, Clutch, Epica, Fever333, Ghost, Halestorm, Papa Roach, Parkway Drive en Seether...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Precies mijn gedachte.
En was het wel echt RATM geweest dan had ik klaar gezeten
Hier ook. Als TWOD op dezelfde dag had gestaan, had ik een ticket gekocht en voor het eerst naar Pinkpop gegaan tbh. Mocht er echt nog iets bijkomen wat ik interessant vindt, ga ik het alsnog overwegen. In mijn herinnering vond ik The Black Keys echt heel leuk toen ze Lowlands afsloten. Qotsa vind ik één van de leukste live rockbands die daadwerkelijk interessant blijven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
vind eigenlijk wel opvallend hoe hoog Goldband staat tov Di-rect.
Ook opvallend het gat tussen de zaterdag acts Black Keys en Hollywood Vampires opgevuld door 4 acts voor vrijdag en zondag.
Misschien veranderen die "tegels" nog op de site.
Uit de 2022 lineup bleek dat over de positie podium en hoe hoog of laag iets op de programma pagina bijna niets zegt over de stage indeling.

Je kan uitgaan dat de Festival opener in de Tent onderaan staat, Madoux inderdaad.
Je kan uitgaan dat de headliners bovenaan staan.
Je kan ook er van uitgaan dat de main-subs en de Noord-afluisters de bovenste 6 zijn, onder de headliners.
Wellicht de eerste boven Madoux acts zijn voor Stage 4.
Maar daar tussen schippert het tussen stages op een topdown programma onder de main-subs en Noord-afsluiters.
Was het 2022 zelfs zo dat een acts die een tijdslot later op de mainstage stonden nog onder een act daarvoor op Noord stond.
Of de conclusie kan getrokken dat de Mainstage en Noord elkaar qua 'grote' van de act niet heel erg ontlopen.

maar goed, moraal van dit verhaal... ik probeerde een analyse te maken voor een blokkenschema maar dat verzande in niet kloppende concusies uit de 2022 lineup. 🙈


1669291930763.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Missende namen (tot nu toe) die ik het meest had verwacht zijn Paramore, S10, Gojira en The Kik.

Verder zie ik in de GMM aankondiging nog wel wat namen die ik persoonlijk graag in Landgraaf zou zien, zoals Asking Alexandria, Billy Talent, Clutch, Epica, Fever333, Ghost, Halestorm, Papa Roach, Parkway Drive en Seether...
volgens mij zijn S10, Gojira en The Kik niet geheel onmogelijk nog.
Al weet ik niet of Gojira zich nog wil mengen in een hele vroege spot op Main of Noord en ik denk al helemaal niet als een tent afsluiter.
ik blijf er bij, S10 zou een ideale Tent afsluiter zijn.
The Kik zou wel eens 1 van die op zaterdag ontbrekende acts voor Main/Noord kunnen zijn, die dag heeft met Ronde maar 1 NL act tot nu.

opvallend ook het aandeel DJ's in 2022 en nu aangekondigd in 2023? 😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken