Pinkpop 2023

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
Gisteren weer eens wat RW geluisterd, en al is het niet echt 'mijn' type muziek, ga ik me echt niet vervelen tijdens dat optreden :)
Het begint toch wel langzaam aan te kriebelen, nu ik er over heen ben dat ik dit jaar waarschijnlijk van geen van de headliners heel blij ga zijn. (Of het moet toch GnR of een andere verassing zijn).

Genieten wordt het sowieso weer!
dan moet pinkpop toch wel met een sterke 3e headliner + wat sterke sub namen komen.... GnR is dat in mijn ogen niet
 
  • Wow
Waarderingen: Bassie78

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Gisteren weer eens wat RW geluisterd, en al is het niet echt 'mijn' type muziek, ga ik me echt niet vervelen tijdens dat optreden :)
Het begint toch wel langzaam aan te kriebelen, nu ik er over heen ben dat ik dit jaar waarschijnlijk van geen van de headliners heel blij ga zijn. (Of het moet toch GnR of een andere verassing zijn).

Genieten wordt het sowieso weer!
als je van geen van de headliners blij wordt, waarom ga je dan?

is een serieuze vraag!
voor zo een weekend ben je toch minstens 400 euro pp kwijt ( 250 ticket plus 3x 50 bonnen)
das veel geld voor iets waar je niet heel blij van wordt
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
als je van geen van de headliners blij wordt, waarom ga je dan?

is een serieuze vraag!
voor zo een weekend ben je toch minstens 400 euro pp kwijt ( 250 ticket plus 3x 50 bonnen)
das veel geld voor iets waar je niet heel blij van wordt

Ik word zeker wel blij van het weekend. Mijn PP plezier is maar een klein deel de headliners, maar belangrijker de sfeer, de rest van het programm, camping.
Je zou je af kunnen vragen of ik voor minder ergens anders niet net zoveel plezier heb, maar het is ook een kwestie van gewoonte :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bij Sting haak ik af hoor....
btw... is Florence (sub)head liner materiaal dan?
ik gooide het balletje Sting maar eens op... maar da's meer een persoonlijke wens blijkbaar 🙈

Florence is denk ik meer groot kans hebber voor BKS of DTRH imo
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Ik word zeker wel blij van het weekend. Mijn PP plezier is maar een klein deel de headliners, maar belangrijker de sfeer, de rest van het programm, camping.
Je zou je af kunnen vragen of ik voor minder ergens anders niet net zoveel plezier heb, maar het is ook een kwestie van gewoonte :)
als jij blij wordt, dan ben ik t ook 😁
vraag me wel af : ben jij ooit op een ander festival geweest dan Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
dan moet pinkpop toch wel met een sterke 3e headliner + wat sterke sub namen komen.... GnR is dat in mijn ogen niet
hmmm, denk dat GnR wel in de gaten gehouden moet worden voor de zondag plek.

Mojo heeft die uitverkochte Groningen show om het recht te praten.
Verder zit er wel een sausje over Guns N' Roses waardoor het gebracht kan worden als sterke headliner.
Eerste keer Pinkpop, 2020 inhalen, veel hits (top2000 gehalte), veel meezingers (Skyradio gehalte), niet vies van om op festivals te komen....

(ik heb nog altijd de angst dat volgende week de touraankondiging van Beyonce komt, met Pinkpop er tussen)
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik zie Sting best op Pinkpop staan op de Lenny Kravitz / Jamiroquai / Nile Rodgers positie.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
als jij blij wordt, dan ben ik t ook 😁
vraag me wel af : ben jij ooit op een ander festival geweest dan Pinkpop.
Ik ben zelf vele verschillende festivals bezocht. Maar Pinkpop is een jaarlijkse gewoonte. Je kunt genoeg mooie bands zien voor in verhouding een goede prijs.
hmmm, denk dat GnR wel in de gaten gehouden moet worden voor de zondag plek.

Mojo heeft die uitverkochte Groningen show om het recht te praten.
Verder zit er wel een sausje over Guns N' Roses waardoor het gebracht kan worden als sterke headliner.
Eerste keer Pinkpop, 2020 inhalen, veel hits (top2000 gehalte), veel meezingers (Skyradio gehalte), niet vies van om op festivals te komen....

(ik heb nog altijd de angst dat volgende week de touraankondiging van Beyonce komt, met Pinkpop er tussen)
best bijzonder dat je bij Beyoncé blijft.

* Geen indicaties voor andere festivals.
* Insider gaf al aan dat haar stage veel te groot voor festivals zou zijn.
* Beyoncé staat vrijwel nooit op festivals alleen eens Glastonbury.
* Er is nog ruimte in de arena.

Dus of je weet meer of het is echt een tunnelvisie haha!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
denk dat het voor Pinkpop bij de wens blijft om Beyonce te boeken...
waarschijnlijk heeft Mojo gezegd : "nee die kunnen we niet krijgen, hier heb je P!nk / Robbie Williams, ook oke..."

al ben ik ook nog in de veronderstelling dat ergens RATM had moeten staan, maar we zullen waarschijnlijk nooit weten welke dag en of hiervoor P!nk of Robbie in de plaats is gekomen of de zondag de bedoeling was....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
denk dat het voor Pinkpop bij de wens blijft om Beyonce te boeken...
waarschijnlijk heeft Mojo gezegd : "nee die kunnen we niet krijgen, hier heb je P!nk / Robbie Williams, ook oke..."

al ben ik ook nog in de veronderstelling dat ergens RATM had moeten staan, maar we zullen waarschijnlijk nooit weten welke dag en of hiervoor P!nk of Robbie in de plaats is gekomen of de zondag de bedoeling was....
Ik zelf denk dat Robbie Williams de vervanger is voor RATM.

Pinkpop deelt niet snel een headliner met Isle Of Wight. En Isle Of Wight heeft in verhouding altijd wat “kleinere “ namen daar staan. Ik denk dat er dus voor de Pinkpop zaterdag nog wat budget over is (maar goed dit schat ik allemaal).

Voor de zondag verwacht ik nog een klapper omdat Werchter ook nog een headliner mist. En deze zal worden gedeeld met Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Er wordt nu gewacht op een grote naam die alle festivals tegelijk wilt aankondigen.

Waarvan ik denk Werchter en Pinkpop en nog wat andere festivals.

Bijvoorbeeld Guns And Roses
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik noem nog wat namen die ook voor Glastonbury werden genoemd:

Guns And Roses
Beyoncé
Rihanna
Eminem
RHCP
U2
AC/DC

Welke wordt het?

*RHCP denk ik niet met de theorie dat ze vorig jaar al op Werchter stonden en dus daardoor niet de gedeelde naam van Pinkpop zijn. Volgens de geruchten pas eind juni een tour als die er al komt.

* Rihanna de geruchten zijn nog te vaag en volgens mij willen we dit allemaal niet op Pinkpop haha!

* Eminem oorspronkelijk geboekt voor 2019 Pinkpop. Misschien dat hij dan toch op tour gaat in 2023 en dit ook de “vernieuwende” naam van Pinkpop is .

Mijn gok: Guns and Roses
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Billie Eilish zou die grote missende naam ook best wel eens kunnen zijn.
Maar dat is natuurlijk niet de rock-headliner waar zo op gehint wordt voor Pinkpop.
Het is natuurlijk helemaal niet zeker dat ze die 3e headliner delen met Werchter, dus daar zou ik niet zo zwaar aan tillen.
Wat mij betreft is RHCP dus nog steeds de #1 kanshebber voor Pinkpop.
Tame Impala zou ik ook best wel gedeeld kunnen zien worden door beide festivals, maar ook dat is niet echt een rock-headliner.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Jimmy heeft vrij duidelijk gehint op een rockband. Het zal 1 van onderstaande acts wel worden:

* RHCP
* Guns 'n Roses
* Green Day
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Jimmy heeft vrij duidelijk gehint op een rockband. Het zal 1 van onderstaande acts wel worden:

* RHCP
* Guns 'n Roses
* Green Day
aangezien ik nog geen aanleiding zie om RHCP of Green Day in juni te verwachten, schurkt dat Glastonbury gerucht en het inhalen van Glasgow wel enorm tegen Pinkpop aan voor Guns N' Roses imo...

Zou met 1 van deze 3 zelf wel vrede hebben, meest met GnR... Maar dat mocht al duidelijk zijn denk ik

( en niemand durft Stones of AC/DC te gokken, denk ik, we blijven allemaal reëel he )
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Was SOAD vandaag niet ergens aangekondigd? Heb het vandaag niet allemaal kunnen volgen 😬
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken