Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Tja, wellicht ook afhankelijk van de headliner...
Zijn ze afhankelijk van een tour aankondiging, dan komt de headliner wellicht alleen.
Denk dat er nog wel eea bekend is voor start verkoop, dus zit nog wel een worp aan te komen.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
476
193
Zou eerder verwachten dat ze eerste wat dagnamen bekend maken en bekend maken wanneer de voorverkoop is en net voor de verkoop de headliner
Ik denk niet dat ze die presale/voorverkoop apart aankondigen. Die info gaat in 1x komen met ticketprijzen en overige info mbt tickets
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
EU tour Within Temptation met Evanescence start woensdag.
eind november 2x in Ziggo Dome, voor die tijd start de Pinkpop verkoop.
ik kijk er niet gek van op als deze 2 acts vooraf aan de ticketverkoop toegevoegd zijn.

nieuwe week nieuwe kans...
...en...

NOG 220 DAGEN TOT PINKPOP!!
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
EU tour Within Temptation met Evanescence start woensdag.
eind november 2x in Ziggo Dome, voor die tijd start de Pinkpop verkoop.
ik kijk er niet gek van op als deze 2 acts vooraf aan de ticketverkoop toegevoegd zijn.

nieuwe week nieuwe kans...
...en...

NOG 220 DAGEN TOT PINKPOP!!
Verwacht deze week idd iets van een sub of noord afsluiter act als aankondiging!
Laatste headliner met handvol namen volgende week vlak voor presale!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
gek dat Madoux en P!nk op de site nog geen bio tekst hebben op de programma-pagina
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
imo een Axl die wat minder bij stem is kan nooit erger zijn dan Justin Bieber op Pinkpop...
Maar een Axl die minder bij stem is + P!nk en Robbie Williams zou imo teleurstellend zijn. Alleen óf p!nk óf RW had voor mij voldoende pop geweest, maar misschien afgelopen editie iets teveel verwend met Metallica, Pearl Jam en Volbeat (weet ik was niet de afsluiter, maar voor mij wel!). Ze moeten in ieder geval wel een met een hele goede naam komen om dit een beetje goed te maken ... of anders hele goede subs...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
waarom...
omdat die datum nog niet geleaked is?

nog geen NL datum, nog ruimte naast Hurricane / Southside en ze spelen vaak ook meerdaags na elkaar...
het is gewoon opvallend dat zoveel datums geleaked zijn en die van Pinkpop dan net niet. Zou Pinkpop strenger zijn met het voorkomen van leaks dan Rock Werchter?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
het is gewoon opvallend dat zoveel datums geleaked zijn en die van Pinkpop dan net niet. Zou Pinkpop strenger zijn met het voorkomen van leaks dan Rock Werchter?
dit heeft niets met "voorzichtigheid" van Pinkpop of "onvoorzichtig" Rock Werchter te maken.
Dit is een webbeheerder van de site van Lumineers die over ijverig de aangekondigde data op de site zet, ietsje te veel...

imo zegt dat nog niets over of hier wel of niet nog iets bij gaat komen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
kan overigens zijn, door de verkoop op 11-11, dat daardoor Werchter al tussen die data staat, ga dus er van uit dat Werchter zelf deze week met de bevestiging komt.
Pinkpop is later met de verkoop, misschien dat ze daarom later een NL datum (wellicht dus toch Pinkpop) bekend maken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
overigens... Sting, dat zou imo eens een naam zijn om terug op Pinkpop te komen.
tijdje terug aangekondigd op 30 juni in UK (Lytham Festival).
al een paar jaren met zijn tour naar Nederland gekomen met ook festivals en slaat Pinkpop steeds maar over.

denk alleen dat hij niet voor minder dan headliner wil komen, daar wringt de schoen helaas...

of zou een co-head constructie met Florence te realiseren zijn?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.192
4.410
Denk trouwens dat Sting op zichzelf ook niet voldoende kaarten weg zet om als co-headliner aangemerkt te worden. Misschien een (waarschijnlijk relatief dure) sub?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Gisteren weer eens wat RW geluisterd, en al is het niet echt 'mijn' type muziek, ga ik me echt niet vervelen tijdens dat optreden :)
Het begint toch wel langzaam aan te kriebelen, nu ik er over heen ben dat ik dit jaar waarschijnlijk van geen van de headliners heel blij ga zijn. (Of het moet toch GnR of een andere verassing zijn).

Genieten wordt het sowieso weer!
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
overigens... Sting, dat zou imo eens een naam zijn om terug op Pinkpop te komen.
tijdje terug aangekondigd op 30 juni in UK (Lytham Festival).
al een paar jaren met zijn tour naar Nederland gekomen met ook festivals en slaat Pinkpop steeds maar over.

denk alleen dat hij niet voor minder dan headliner wil komen, daar wringt de schoen helaas...

of zou een co-head constructie met Florence te realiseren zijn?
Bij Sting haak ik af hoor....
btw... is Florence (sub)head liner materiaal dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken