Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Ik zal eerlijk zijn…. (Ook over mijn P!nk verhaal)

Ja ik was een pop liefhebber. Maar dankzij vrienden maar ook veel bands die hier langs komen is mijn muziekkennis meer en meer breder geworden en ben ik dus ook meer rock gaan waarderen.
Inmiddels Rammstein concert bezocht , Arctic Monkeys , The Cure , etc gezien en waardeer ik deze soms nog wel meer dan een pop artiest.

P!nk is een artiest waar mijn passie voor muziek toch wel een beetje begonnen is. Aangezien ik nog een jonkie ben (onder de 25 😝) heb ik mijn jeugd veel radio hits van haar gehoord. In 2019 vanwege gezondheidsredenen niet naar haar concert kunnen gaan. Dus je kunt je voorstellen dat ik echt super blij ben met deze headliner. Misschien laat ik het alleen af en toe wat teveel merken oeps 🤣😅

Zijn ook genoeg pop artiesten die ik echt bagger vind . Concert van Ariana Grande bezocht en ja ze zingt goed maar geloof me dat wil je niet op een festival. Alleen al vanwege de fans. Bieber dit jaar op SZiget gezien en na twee nummers weg gelopen en elders gegaan want dat was weer drama net zoals Pinkpop 2017.

Maar dat mijn muzieksmaak soms wat meer naar pop, indie en EDM neigt hebben jullie nu wel gemerkt 😆😝 zal proberen me soms in te houden 😉
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik heb ook veel bezocht in de loop der jaren. Maar goed ben ook al 40 plus.....
Paul Simon, Rammstein, Mark Knopfler, U2, Heather Nova, Simple Minds, Leonard Cohen, Roger Waters, David Gilmour, Neil Diamond. Toto, Sting,The Police, Pearl Jam, Metallica, Shakira, Celine Dion, Art garfunkel, de Dijk, John Fogerty, Foo Fighters, Paul McCartney. Het is maar een greep van wat ik allemaal heb gezien en sommige meerdere keren.
P!NK nog niet dus grote kans dat ik naar Werchter of PP ga. Moeten het nog even aanzien....
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
In het tijdperk dat overál series en documentaires van zijn vraag ik me af of er een serie/docu is over het organiseren van een festival? We kennen allemaal die van Fyre en Woodstock, ook leuk, maar niet waar ik heel benieuwd naar ben.

Hoe doen ze dat met vastleggen van grote acts, vervangers etc
 
  • On fire
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
In het tijdperk dat overál series en documentaires van zijn vraag ik me af of er een serie/docu is over het organiseren van een festival? We kennen allemaal die van Fyre en Woodstock, ook leuk, maar niet waar ik heel benieuwd naar ben.

Hoe doen ze dat met vastleggen van grote acts, vervangers etc
Dat zou de meest interessante docu zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Green Day echt goed maar door al dat gelul tussen de nummers door haak ik al af. Echt verschrikkelijk vind ik dat....
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Geen Headliner, maar George Ezra zie ik ook wel weer op pinkpop 2023 verschijnen.

En ik stiekem (tegen beter weten in) hoop ik dat Stromae toch een uitzondering maakt. Zou imo een top afsluiter zijn!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
In het tijdperk dat overál series en documentaires van zijn vraag ik me af of er een serie/docu is over het organiseren van een festival? We kennen allemaal die van Fyre en Woodstock, ook leuk, maar niet waar ik heel benieuwd naar ben.

Hoe doen ze dat met vastleggen van grote acts, vervangers etc
Lijkt me ook heel leuk!
Misschien ook lastig ivm privacy, concurrentie of bedrijfsgeheimen?

Opzich is de documentaire van Coachella wel leuk daar komt ook wat terug over boekingen.

De boeken Glastonbury 50, Pinkpop 50 en MOJO zijn ook erg leuk om te lezen vind ik!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken