Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Lijstjes worden aangepast naar mate er meer aankondigingen bekend worden. Oorspronkelijk had ik bv ingezet op Muse GnR en Billie Eilish.
Die laatste 2 kunnen nog steeds en nav van alle bekende info mbt RATM kan het bijna niet anders dan dat die op festivals staan volgend jaar. Inkoppertje dan voor PP lijkt me.
Dus wat mij betreft worden het RATM GnR en Billie.....
Ik zet mijn geld nu ook op deze drie namen in!
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
66
31
Waarom zijn jullie eigenlijk zo overtuigd van een popnaam? De keren dat dit gedaan is was dit zelden echt een groot succes (Bieber, Pharrell Williams, Robby WIlliams). Ook Imagine dragons, als pop-achtige rockband, verkocht weer een stuk minder dit jaar dan de andere dagen (Ondanks sterke sub).

Ik snap dat als ze Beyonce kunnen krijgen dat het een ander verhaal is, maar een subtopper in het pop-genre lijkt me nou niet echt een garantie tot succes.
Pharrell Williams in 2015 was omdat Foo Fighters moesten afzeggen i.v.m. een beenbreuk van Dave Grohl een paar dagen voor Pinkpop door een val van het podium. Omdat de vervangers Triggerfinger niet in de avond konden waren zij in de middag gepland en schoof verder alles door. Dus Pharell Williams als headliner was niet eens gepland, dat liep nu eenmaal zo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Lijstjes worden aangepast naar mate er meer aankondigingen bekend worden. Oorspronkelijk had ik bv ingezet op Muse GnR en Billie Eilish.
Die laatste 2 kunnen nog steeds en nav van alle bekende info mbt RATM kan het bijna niet anders dan dat die op festivals staan volgend jaar. Inkoppertje dan voor PP lijkt me.
Dus wat mij betreft worden het RATM GnR en Billie.....
ipv GnR vind ik de combinatie RHCP/Post Malone ook niet gek.
Hopelijk zet Pinkpop een paar leuke headliners neer, maar ben nog steeds bang dat Beyonce gelukt is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
ipv GnR vind ik de combinatie RHCP/Post Malone ook niet gek.
Hopelijk zet Pinkpop een paar leuke headliners neer, maar ben nog steeds bang dat Beyonce gelukt is.
Dat zou een knappe prestatie zijn. 1 van de best mogelijke (of vrijwel onmogelijke) boekingen die ze dan gemaakt zouden hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Denk dat we in oktober al veel meer kunnen zeggen...
en als ik moet gokken, eerste week november de start verkoop
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat zou een knappe prestatie zijn. 1 van de best mogelijke (of vrijwel onmogelijke) boekingen die ze dan gemaakt zouden hebben.
Nou als ze die combi tour doortrekken naar Europa, wat best mogelijk is, dan spelen ze denk ik op heel veel festivals. Dus zo onmogelijk zal die boeking dan niet zijn. In mijn ogen dan niet meer dan logische boeking eerlijk gezegd...
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Guns 'n Roses, laat die maar ver weg blijven zeg. RATM - Billie Eilish - RHCP acht ik op dit moment het meest waarschijnlijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Guns 'n Roses, laat die maar ver weg blijven zeg. RATM - Billie Eilish - RHCP acht ik op dit moment het meest waarschijnlijk.
Grote kans dat je daar dan dus ook Post Malone bij krijgt. Die kan miss op dezelfde dag als Billie??
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Misschien een gekke gedachte maar ik probeer ook altijd een act te zoeken die nergens naar voren komt…en dan toch opeens op festivals opduikt.

Voor mij was dit in 2022 toch wel Inagine Dragons. Opeens stonden ze daar dan opeens als pop headliner. En toch ook wel Nile Rodger’s.

En 2018…opeen stond Bruno Mars daar op enkele festival podiums.

En 2016…Lionel Richie.

Welke act is dit in 2023? Altijd leuk om over te speculeren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Klopt, er wordt hier heel veel besproken maar altijd is er wel een band/artiest waarvan we dan plotseling te horen krijgen, die tourt ook, en die hier nog niet besproken was... Of waar in ieder geval niet serieus rekening mee werd gehouden... Blijft lastig te voorspellen. Die classic acts touren vaak toch wel maar zou je niet zo snel meer op PP verwachten zoals bv LR en NR.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Misschien een gekke gedachte maar ik probeer ook altijd een act te zoeken die nergens naar voren komt…en dan toch opeens op festivals opduikt.

Voor mij was dit in 2022 toch wel Inagine Dragons. Opeens stonden ze daar dan opeens als pop headliner. En toch ook wel Nile Rodger’s.

En 2018…opeen stond Bruno Mars daar op enkele festival podiums.

En 2016…Lionel Richie.

Welke act is dit in 2023? Altijd leuk om over te speculeren.
Een hele goede! Ik zag toevallig gisteren dat Kylie Minogue weer een optreden ging geven in februari! Startsein voor een Tour later dat jaar? Zal grappig zijn als sub optreden zoals Lionel Ritchie
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Klopt, er wordt hier heel veel besproken maar altijd is er wel een band/artiest waarvan we dan plotseling te horen krijgen, die tourt ook, en die hier nog niet besproken was... Of waar in ieder geval niet serieus rekening mee werd gehouden... Blijft lastig te voorspellen. Die classic acts touren vaak toch wel maar zou je niet zo snel meer op PP verwachten zoals bv LR en NR.
Altijd leuk die afkortingen. LR zal Lionel Richie zijn. Maar wie of wat is NR? :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dan ga ik voor Sheryl Crow

Echt totaal uit de lucht gegrepen, maar dat was de bedoeling toch?
Sheryl Crow stond een paar jaar geleden in 013 of Tivoli. Weet niet meer exact welke locatie. Ze deed toen nog wat meer concerten in Europa, niet zo heel veel. Heel die tour werd toen gecanceld. Volgens mij vanwege tegenvallende kaartverkoop. In USA trekt ze nog volle zalen maar daarbuiten niet echt meer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Duidelijkheid over Beyonce zal niet heel lang meer duren...
Ook Daily Mail Australië zegt dat het binnenkort al bekend zal worden en dat er al een tijdje gepland is (ik ga er van uit dat in eerste instantie 2021 het plan zou zijn geweest)

'They've been planning it for a while and dates have been locked in. It's 100% happening, an announcement is imminent,' the insider revealed.

Fdf-yR1WYAAFjuy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken