Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ik begrijp het enthousiasme van Queen B 😉! (Haha) Maar naar mijn idee blijft het onwaarschijnlijk omdat ze in Italië al in stadions gaat optreden. Meestal betekent dit dan ook stadions in de andere landen. Plus er waren al geruchten dat haar podium heel bijzonder zou zijn en dit niet op een festival zou passen.

Een Taylor Swift en U2 lijken me daarom iets aannemelijker. Al is dat ook al erg hoog gegrepen. U2 is ontzettend duur maar misschien krijg je wel een Fleetwood Mac verhaal van Pinkpop 2019 of Rolling Stones verhaal Pinkpop 2014. Een soort Pinkpop exclusive festival show.

Rihanna kan nu ze ook Super Bowl show gaat doen. Ik hoop dat als er een mogelijkheid is Pinkpop haar zeker niet boekt! Haar show op Pukkelpop een aantal jaar geleden was een drama. Ze was te laat, wist niet waar ze was en playbackte de hele show. Dat wil je echt niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dit dus! Pinkpop moet ook met de tijd meegaan en een popheadliner tussen al dat gitaar geweld een welkome afwisseling
Precies! Als je Beyonce toch weet te boeken, dan sta je er gewoon heel vet op in festivalland.

Ik denk ook dat veel mensen wel eens verrast zouden kunnen worden door haar repertoire en liveshow.

Maar ik denk tegelijkertijd dat het niet realistisch is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ik begrijp het enthousiasme van Queen B 😉! (Haha) Maar naar mijn idee blijft het onwaarschijnlijk omdat ze in Italië al in stadions gaat optreden. Meestal betekent dit dan ook stadions in de andere landen. Plus er waren al geruchten dat haar podium heel bijzonder zou zijn en dit niet op een festival zou passen.

Een Taylor Swift en U2 lijken me daarom iets aannemelijker. Al is dat ook al erg hoog gegrepen. U2 is ontzettend duur maar misschien krijg je wel een Fleetwood Mac verhaal van Pinkpop 2019 of Rolling Stones verhaal Pinkpop 2014. Een soort Pinkpop exclusive festival show.
Dus jij denkt dat U2 NIET met een uitgebreid podium komt? Want die zouden dan weer met een nog groenere productie uitpakken dan Coldplay, verwacht daar weer veel toeters en bellen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
927
440
En Courtney Barnett of Parcels. Erg fijn dat Pinkpop deze acts boekte.
Ja, echt genoten van deze 2 acts , vooral de Parcels konden me bekoren. Dagprogramma bevat zeker pareltjes daarentegen zijn de meeste headliners niet echt meer een verassing voor me aangezien ik ze al vaker gezien en gehoord heb.Soms komt het over als het plichtmatig afwerken van hun best of set lists.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Taylor Swift - RATM - U2 … geweldige line up maar gewoon te duur naar mijn mening. Dat wordt hem dus niet.

Misschien Post Malone (+dj) - RATM - U2

Of…. Kendrick Lamar - RATM - U2

Of….Taylor Swift - Post Malone (+dj) - RATM

Al lijkt me die laatste wat te jong voor Pinkpop…(of is dit de nieuwe weg die ze willen inslaan)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Dus jij denkt dat U2 NIET met een uitgebreid podium komt? Want die zouden dan weer met een nog groenere productie uitpakken dan Coldplay, verwacht daar weer veel toeters en bellen.
Daar heb je weer gelijk in….

Het festival exclusive idee baseer ik alleensprekende dit artikel:


Als de productie van U2 te groot is zullen die ook wel niet op Pinkpop staan.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
927
440
Dus jij denkt dat U2 NIET met een uitgebreid podium komt? Want die zouden dan weer met een nog groenere productie uitpakken dan Coldplay, verwacht daar weer veel toeters en bellen.
Echt groen betekent dus niet meer touren , maar ja dat gaat niet gebeuren aangezien de heren en dames ook hun levensstijl moeten blijven bekostigen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Precies! Als je Beyonce toch weet te boeken, dan sta je er gewoon heel vet op in festivalland.

Ik denk ook dat veel mensen wel eens verrast zouden kunnen worden door haar repertoire en liveshow.

Maar ik denk tegelijkertijd dat het niet realistisch is.
Als…maar dan ook echt als Pinkpop Beyoncé boekt. Dan sta je op de kaart van het festival landschap en is het petje af voor Pinkpop en zijn ze ook echt de weg van vernieuwing ingeslagen. Maar ik ben eens benieuwd of Queen B zoiets zou doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Daar heb je weer gelijk in….

Het festival exclusive idee baseer ik alleensprekende dit artikel:


Als de productie van U2 te groot is zullen die ook wel niet op Pinkpop staan.
Ik vind het alleen een rare gedachtekronkel van je. "Beyonce is absoluut te hoog gegrepen door een waarschijnlijk te hoge productie maar U2 moet nog wel lukken." Alsof U2 geen megalomane productie heeft wanneer die elke keer touren.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Beyoncé tour 2016 podium:

* Abnormale catwalk
* Hele grote waterbak
* Groot roterende ledschermen die veel hoger zijn dan het Pinkpop podium


Beyoncé tour 2018 podium:

*Abnormaal grote catwalk
*Constructie voor een aantal nummers waarbij dansers drie verdiepingen hoog staan
*Ledschermen dubbel zo groot als die bij Pinkpop.


En volgens de “geruchten” zou haar podium in 2023 nog groter zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Daar heb je weer gelijk in….

Het festival exclusive idee baseer ik alleensprekende dit artikel:


Als de productie van U2 te groot is zullen die ook wel niet op Pinkpop staan.
even terug naar dat artikel.... "wijzen sommige geruchten op festivaloptredens"
dat wijst niet echt op een podium dat niet geschikt is voor festivals :ROFLMAO:

ik vraag het me af hoor... zijn die mannen nog geintresseerd in festivaloptredens en welke festivals zijn er uberhaupt nog geschikt voor? Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Beyoncé tour 2016 podium:

* Abnormale catwalk
* Hele grote waterbak
* Groot roterende ledschermen die veel hoger zijn dan het Pinkpop podium


Beyoncé tour 2018 podium:

*Abnormaal grote catwalk
*Constructie voor een aantal nummers waarbij dansers drie verdiepingen hoog staan
*Ledschermen dubbel zo groot als die bij Pinkpop.


En volgens de “geruchten” zou haar podium in 2023 nog groter zijn.
nee, de podium-opbouw van Armin van Buuren was een kleine aanpassing wil je zeggen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Beyoncé tour 2016 podium:

* Abnormale catwalk
* Hele grote waterbak
* Groot roterende ledschermen die veel hoger zijn dan het Pinkpop podium


Beyoncé tour 2018 podium:

*Abnormaal grote catwalk
*Constructie voor een aantal nummers waarbij dansers drie verdiepingen hoog staan
*Ledschermen dubbel zo groot als die bij Pinkpop.


En volgens de “geruchten” zou haar podium in 2023 nog groter zijn.
Dat Beyonce er niet staat, was mijn punt niet. Ben het zeker met je eens dat die waarschijnlijker is voor een stadion. Maar snap niet waarom je U2 ineens wel een kanshebbertje vindt.

U2 tour 2017 podium:

* Een LED scherm dat langer is dan de Chinese muur.

 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Dat Beyonce er niet staat, was mijn punt niet. Ben het zeker met je eens dat die waarschijnlijker is voor een stadion. Maar snap niet waarom je U2 ineens wel een kanshebbertje vindt.
neemt niet weg dat oa festivaloptredens ooit een gerucht was toen het bericht van U2 in eerste instantie de kop op stak.
denk dat NikLN daar op inspeelt in zijn gesprek? toch NikLN
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken