Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Herbert Grönemeyer speelt vier stadionshows in Duitsland, waarvan de laatste op 9 juni in Gelsenkirchen. Na zijn passage in 2012 wellicht in 2023 weer terug?
ik zeg doen... Jammer dat Helene Fisher vol geboekt staat tijdens Pinkpop fyi

Als blink 182 geboekt wordt krijgen ze toch gewoon die spot die eerder offsprong/limp bizkit/ sum41 heeft gehad ergens in de middag? Of zijn zij nog steeds zo groot dat zij een headlinerspot claimen? Kan ik me haast niet voorstellen.
zie Pinkpop ze nog best een wat latere spot op Noord geven hoor, De Greta / Deftones spot....
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Als blink 182 geboekt wordt krijgen ze toch gewoon die spot die eerder offsprong/limp bizkit/ sum41 heeft gehad ergens in de middag? Of zijn zij nog steeds zo groot dat zij een headlinerspot claimen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Offspring sloot het Noord podium af in 2028. Dat was geen middagspot…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Jij hebt Blink op RW de vorige keer gemist dan. Met stip het slechtste wat ik ooit gezien heb op een festival.
Ja ik heb ze toen gemist. Wel toen op Lowlands gezien en toen was het ook niet al te best. Maar dan nog maakt het wel een mooie bill hoor die combi. Blink is denk na Green Day toch denk ik de grootste van het stel. Ik schat ze hoger in dan Sum 41 en The Offspring.

Ik blijf een zwak houden voor deze band ondanks hun slechte live reputatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ja ik heb ze toen gemist. Wel toen op Lowlands gezien en toen was het ook niet al te best. Maar dan nog maakt het wel een mooie bill hoor die combi. Blink is denk na Green Day toch denk ik de grootste van het stel. Ik schat ze hoger in dan Sum 41 en The Offspring.

Ik blijf een zwak houden voor deze band ondanks hun slechte live reputatie.
hoger dan Offspring gaat niet, dat was de Noord afsluiter in 2018.
Sum 41 stond halverwege dag op Noord, hoger zou idd de Greta/Deftones spot zijn.

Lijkt me voor Blink 182 nog best aannemelijk, rond 18:15 a 18:30 op Noord
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
ik zeg doen... Jammer dat Helene Fisher vol geboekt staat tijdens Pinkpop fyi


zie Pinkpop ze nog best een wat latere spot op Noord geven hoor, De Greta / Deftones spot....
Ich bin atemlos....zou haar graag eens zien met Rammstein / de 2 grootste Duitse sterren van dit moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
hoger dan Offspring gaat niet, dat was de Noord afsluiter in 2018.
Sum 41 stond halverwege dag op Noord, hoger zou idd de Greta/Deftones spot zijn.

Lijkt me voor Blink 182 nog best aannemelijk, rond 18:15 a 18:30 op Noord
Main sub > Noord afsluiter soms hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ja ik heb ze toen gemist. Wel toen op Lowlands gezien en toen was het ook niet al te best. Maar dan nog maakt het wel een mooie bill hoor die combi. Blink is denk na Green Day toch denk ik de grootste van het stel. Ik schat ze hoger in dan Sum 41 en The Offspring.

Ik blijf een zwak houden voor deze band ondanks hun slechte live reputatie.
Dus je vindt net zoals velen dat de band live slecht is maar toch vind je het een mooie bill? Een alternatief zou zijn om een goede band te boeken namelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Dus je vindt net zoals velen dat de band live slecht is maar toch vind je het een mooie bill? Een alternatief zou zijn om een goede band te boeken namelijk.
Ik kan een persoonlijke mening prima onderscheiden van het algemeen perspectief. Billie Eilish vind ik ook overhypte kut muziek. Prima voor Pinkpop dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik kan een persoonlijke mening prima onderscheiden van het algemeen perspectief. Billie Eilish vind ik ook overhypte kut muziek. Prima voor Pinkpop dus.
Ik had het niet over wat ‘kut muziek’ is, Indiaantje. Dat is wat anders.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik had het niet over wat ‘kut muziek’ is, Indiaantje. Dat is wat anders.
Maar een comeback van een grote band moet je maar niet doen omdat ze ooit een slecht optreden hebben gegeven? Vandaar dat de bands van nu nog zo graag samenwerken met een Travis Barker. Ik zou het een betere bill vinden dan weer een Greta van Fleet of Royal Blood op te trommelen. Het is juist een Pinkpop act ten voeten uit imo.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Het gaat niet om een slecht optreden, maar om standaard slechte optredens.

The Offspring is btw bekender en heeft meer hits gehad dan blink 182 imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Maar een comeback van een grote band moet je maar niet doen omdat ze ooit een slecht optreden hebben gegeven? Vandaar dat de bands van nu nog zo graag samenwerken met een Travis Barker. Ik zou het een betere bill vinden dan weer een Greta van Fleet of Royal Blood op te trommelen. Het is juist een Pinkpop act ten voeten uit imo.
Ik kan alleen afgaan op hun reputatie en -vooral- die ene keer dat ik ze zag ja, en dat was legendarisch slecht. Ook jij vond hun show niet goed dus dan is het al zeker niet eenmalig. Als zo’n band bekend staat voor z’n slechte shows dan is het toch logisch dat je hoopt op een band die live wél de verwachtingen inlost?

En dat bands graag samen werken met Travis Barker heeft hier ook niets mee te maken.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Blink 182 is leuk voor het jeugdsentiment, het zal voldoende publiek trekken. Maar gaan geen headline spot krijgen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Kan je ook alvast voorspellen wie de headliners waren? Dan weet ik of ik wat geld opzij moet leggen voor tegen die tijd!
Jazeker...

De popheadliner op vrijdag was Tate McRae, de wereldster die ze na 3 jaar teleurstelling eindelijk wisten te strikken. De ouwe rockers van Foo Fighters stelden 10 jaar na hun laatste gig op Megaland ook niet teleur met een uitzinnige Shane Hawkins op drums, al is een grijze Dave Grohl zonder gezichtsbeharing echt wel even wennen. Maar de afsluitende nieuwe headliner Dirty Honey blies iedereen omver, en bracht de opkomende hardrock-revival, die al sinds 2025 in opkomst is, naar een nieuwe dimensie...

Die nieuwe in het niets oplossende bekers zijn wel de bom trouwens. De sprinkhaanburgers kan ik je dan weer afraden. Een week lang moeten flossen...
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Beyonce mogelijk in Italie rond of tijdens Pinkpop, of in ieder geval eind juni omdat de exacte datum nog niet bekend is.
Volgens de geruchten, wordt de touraankondiging in de komende 3 weken verwacht.
tag24.it/370424-beyonce-tour-2023-italia-roma-milano/



edit 1: kortom, in voor Pinkpop gunstig geval speelt ze niet tijdens Pinkpop, in het ongunstige geval loopt Pinkpop haar mis en speelt ze het Pinkpop-weekend in Italie...



edit 2:
1663847355489.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ, Timmetje en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
lijken de data van vrijdag 16 juni in Milaan met zondag 18 in Rome waarschijnlijker.
Als dat klopt geen Pinkpop dus. Maar die kans was sowieso klein.

Wel goed nieuws dat de tour binnenkort bekend zal worden gemaakt. Al worden het wel dure weken zo haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken