Hoeveel mensen konden er hier trouwens wat met The HU? Die zie ik nog niet echt voorbijkomen. Of stonden jullie allemaal bij The Lumineers?
Een paar nummers geluisterd. Niet helemaal mijn ding maar kon het wel waarderen. Was alleen erg benauwd in die tent, dus daarna inderdaad even de ogen gesloten bij de Lumineers.Hoeveel mensen konden er hier trouwens wat met The HU? Die zie ik nog niet echt voorbijkomen. Of stonden jullie allemaal bij The Lumineers?
Hey Pinkpop-gangers!
Het festival loopt bijna op zijn eind en we zijn benieuwd: wat was jouw muzikale top-3 van afgelopen weekend? Drop je lijstje als reactie op deze post en we nemen hem mee in de Festileaks Top 25 van Pinkpop 2023!
The HU was top! Wij zijn er vooral heen gegaan omdat we "het wel eens wilden zien" en net iets uniekers wilden dan de zoveelste zoete popnummertjes, maar we hebben ons onwijs vermaakt! Zetten een hele toffe, indrukwekkende set neer. Zeker bij mijn favoriete optredens van het weekendHoeveel mensen konden er hier trouwens wat met The HU? Die zie ik nog niet echt voorbijkomen. Of stonden jullie allemaal bij The Lumineers?
heerlijk The Hu, verstond er geen kl*te van op een beetje engels na, maar was echt fantastisch.Hoeveel mensen konden er hier trouwens wat met The HU? Die zie ik nog niet echt voorbijkomen. Of stonden jullie allemaal bij The Lumineers?
Zou die gasten van goldband nog maar een goed bekijken dan, stonden zelfs een keer op het podium te snuivenIs er trouwens niemand iets opgevallen aan de ogen van Robbie Williams zaterdag….een van de redenen waarom ik de show ook niet echt leuk vond
Ja goh.Zou die gasten van goldband nog maar een goed bekijken dan, stonden zelfs een keer op het podium te snuiven
hooikoortsIs er trouwens niemand iets opgevallen aan de ogen van Robbie Williams zaterdag….een van de redenen waarom ik de show ook niet echt leuk vond
Ik lees hier soms echt de gekste opmerkingen.Is er trouwens niemand iets opgevallen aan de ogen van Robbie Williams zaterdag….een van de redenen waarom ik de show ook niet echt leuk vond
Ik dacht dat wij DB hier niet zo serieus namenDe dansende beren kraakt RHCP af op Pinkpop. Lol….
“Alweer maakten ze het dus niet helemaal waar waardoor we ons stilaan afvragen of we op Rock Werchter de show gaan krijgen die hun wankele livereputatie zal redden, maar als er iets is dat ze al vaker hebben getoond: onderschat Red Hot Chili Peppers nooit. Misschien was het gisteren zelfs beter dat ze maar anderhalfuur speelden in plaats van twee, want langer moest het ook niet duren.”
Die is al jaren clean. Vermoeidheid misschien, vanuit die long covid. Of hooikoorts oid.Robbie vertelde wel mooi hoe hij nu clean was. Lol.
Dan heb ik niks gezegd.Die is al jaren clean. Vermoeidheid misschien, vanuit die long covid. Of hooikoorts oid.
Precies! Volgende roep ik sfeerbeheer erbij als weer iemand ermee komtIk dacht dat wij DB hier niet zo serieus namen![]()
Een uitgebreidere reactie op: https://forum.festileaks.com/threads/pinkpop-2023.1029/post-335489Zijn er hier trouwens mensen geweest die het festival vanaf het Skydeck hebben gevolgd? Het lijkt me niet een geheel fijne ervaring.
Zowel qua zicht als qua geluid.