zijn net als het festival zelf stokdoof voor alles wat op kritiek lijkt. ...Terwijl dat festival steeds verder afglijdt.
Elk jaar hetzelfde liedje hier. Het is trekken aan een dood paard…
je gaat er dan van uit dat de kritiek altijd naast zich neer gelegd zal worden?
men kan er ook van uit gaan dat de kritiek die gegeven wordt aan de mogelijkheden bekeken zal worden.
kan nog altijd zijn dat het festival daar alsnog niets mee doet.
zoals kritiek op te weinig waterpunten 2022, was al afgeketst als ongegrond kritiek omdat er niet meer waterpunten konden komen uitgaande van de waterdruk van omliggende wijken.
kritiek op aantal toiletten, sowieso gegronde kritiek, zeker bij mensen massa > 70.000.
kritiek op aankleding, lijkt me een punt waar wel degelijk iets aan gedaan wordt, maar is dat nou zo'n groot punt van te maken.
kritiek op de lineup en "meuk" of genre nader te noemen, daar kan je alleen vanuit eigen perspectief op reageren vanuit eigen wensen.
kritiek op het het aanbod eten, kan, maar gezien het al ruime aanbod denk ik idd dat dat kritiek is die niet het doel zal treffen
kritiek op bekertjes of muntsysteem, zijn volgens mij echt aandachtspunten waar men naar kijkt, maar niet zomaar veranderd voor >70.000 bezoekers
Kritiek is gezond
@DennisvdBr , ik ben er van overtuigd dat dit echt wel wordt meegenomen want inmiddels moet Pinkpop wel een andere afslag nemen.
zeker gezond, de vraag is alleen welke kritiek gaat Pinkpop/Mojo iets mee doen en welke vinden ze wel belangrijk.
gejammer over dat de namen niet bevallen, is dat kritiek op het festival of een realisatie dat deze lineup (weer) niet naar je wensen is?