tja...Subjectief natuurlijk, maar Pinkpop is imo nu al duur voor het programma dat je ervoor terugkrijgt. Helemaal in vergelijking met andere festivals.
aan andere kant, zoals ik er een beetje tegenaan kijk, een los concert van een A artiest ben je ook al snel 100 euro kwijt voor een ticket.
zoals bijvoorbeeld een ticket Springsteen op Megaland al E 100,80.
dagje Pinkpop, met P!nk, Williams of Chili Peppers E 135,- met daarbij nog circa 9 acts die je zou kunnen zien waarvan 2 a 3 op een dag toch zeker niet de goedkope zijn maar die krijg je er wel bij voor die 'extra' E 35,-, ik geloof niet dat je dat betaalt voor een half concert van Editors, War on Drugs of QOTSA bijvoorbeeld
en een weekend ticket voor E 275,- is dat dus E 91,67 per dag, waar ook nog de mogelijkheid voor de camping bij in zit.
als ik zelf die E 91,67 per dag relativeer aan de 3 headliners met het dagprogramma, valt het qua ticketprijs in NL nog best mee.
al is het wel een dure grap inderdaad, zeker met de prijsverhogingen van 2022 en 2023. ik denk dat de dagkaarten inmiddels een grens over gegaan zijn waar mensen al veel meer nadenken over wel of niet de aanschaf van het ticket.
edit: wat @RickHuissen ook zegt eigenlijk