Pinkpop 2023

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Dat zeiden we ook over Billie twee jaar terug
Zeker waar. Eric van Eerdenburg (directeur LL) gaf eerder dit jaar wel in zijn podcast aan dat Billie Eilish binnenhalen voor Lowlands een 'buitenkansje' was en niet snel weer ziet gebeuren. Dus dat deze 2 festivals lijken te zijn ontgroeid zet wel vraagtekens of ze nog haalbaar zijn in 2024. Ook al speelt Billie dit jaar wel nog festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Was dat even schrikken... In de RodaHal 3,25 muntprijs 🙈

dat belooft wat voor Pinkpop 😳😵
 
  • Wow
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
3,50 euro toch op Pinkpop?
Volgende week op Mama's Pride in Geleen weet ik iig dat ik rekening moet houden met 3,50 euro voor 0,2l Bavaria...
ja, ik bedoel... ik kijk niet gek op van weer een jaar prijsverhoging. Maar hoop het niet

en 2022 was de muntprijs op Pinkpop 3,20 fyi
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
ja, ik bedoel... ik kijk niet gek op van weer een jaar prijsverhoging. Maar hoop het niet

en 2022 was de muntprijs op Pinkpop 3,20 fyi
Ja, de prijs van 22 weet ik. Dacht alleen ergens gelezen te hebben dat het naar 3,50 euro zou gaan en 3 bonnen voor 10 euro. Hopelijk niet... Of net als op Pukkelpop een vol glas speciaalbier (Hapkin, Duvel en andere massaproducties) voor 1 bon. Dan is het goed te doen 😁.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Was de vorige keer de Robbie Williams dag uitverkocht @DennisvdBr ?
Ja! Dat was mijn eerste keer Pinkpop (zo’n jonkie was ik) .

Dat was de dag met The Script , Aviici ( zo blij dat ik die nog heb kunnen bewonderen ondanks dat matige optreden ) , Anouk , etc

En toch wel een van de doorbraak shows van Kensington die afgeladen vol was bij de 3FM stage
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
En nu ik het toch even mag zeggen….

Wat mis ik die 3FM stage daar in die hoek. Echt een gemis. Ondanks de grootte van alles vond ik dat toch altijd iets intiems hebben op Pinkpop.
 
  • Winning
Waarderingen: brutus257 en elo

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
572
369
En nu ik het toch even mag zeggen….

Wat mis ik die 3FM stage daar in die hoek. Echt een gemis. Ondanks de grootte van alles vond ik dat toch altijd iets intiems hebben op Pinkpop.
Ik heb dat juist precies andersom! Door dat het in het “hoekje” stond heb ik mede daardoor in het verleden optredens moeten missen omdat het het veld helemaal vol was (The Offspring, Rowen Hèze) Nu enkel omdraaien en ik zie de acts op North stage! Ik vindt het zelfs een verbetering!
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Ik heb dat juist precies andersom! Door dat het in het “hoekje” stond heb ik mede daardoor in het verleden optredens moeten missen omdat het het veld helemaal vol was (The Offspring, Rowen Hèze) Nu enkel omdraaien en ik zie de acts op North stage! Ik vindt het zelfs een verbetering!
Eens, alleen de tent had daar niet moeten staan dan stont de iba misschien nog iets meer naar achteren. Je hoeft nu in principe maar om te draaien. De tent stond eerst beter stage 4 is prima. Het nadeel alleen is indd dat je geen rondje meer kan lopen dat scheelt wel veel drukte op sommige plekken meer doorloop.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
En nu ik het toch even mag zeggen….

Wat mis ik die 3FM stage daar in die hoek. Echt een gemis. Ondanks de grootte van alles vond ik dat toch altijd iets intiems hebben op Pinkpop.
Miste het ook wel. Daar toch geweldige momenten beleefd. Al snap ik de organisatie wel in deze. Vind het ook wel fijn dat er maar weinig mensen de tent induiken om bij te kletsen, Interpol was daardoor erg fijn daar vorig jaar.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
1994... Toen lag ik als 14 jarig broekie op de berg te kijken/luisteren naar The Orb. Knetter stoned... Toen sleepten we complete tenten, bbq's, drank en zakken wiet de berg op in winkelwagentjes van de lokale C1000.... Hoe tijden veranderd zijn..

Noord podium had voorheen inderdaad wel iets "intiems", maar de indeling nu vind ik prima, alleen maar omdraaien en eventueel een aantal meters naar voren/achteren lopen.

De doorgang aan de "andere" kant tussen noord en zuid hoeft van mij niet, de bar en toiletgroep daar in die hoek waren het hele weekend super rustig.. Richting het lopen naar het toilet al schreeuwend een paar bier bestellen die na het legen van de blaas klaar stonden, top geregeld!

Een doorgang bij Noord/tent naar stage 4 zou wel handig zijn.

Tot nu toe 2 clashes voor de komende editie:
Haunted youth en electric callboy op vrijdag.
Op zaterdag The Black Keys en Blackwave.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
572
262
Was dat even schrikken... In de RodaHal 3,25 muntprijs 🙈

dat belooft wat voor Pinkpop 😳😵
Ik hoop eigenlijk dat ze die stijging niet doorzetten, maarja hier kunnen we natuurlijk niet onderuit. Als ze maar onder die 3,50 grens blijven. Misschien 5 bonnen voor 17 euro? Dat is 0,20 cent meer ten opzichte van vorig jaar.

Maar die prijs staat toch al vast? Kan me niet voorstellen dat ze nu nog wachten op de ticketverkoop om zo deze prijs te bepalen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik heb dat juist precies andersom! Door dat het in het “hoekje” stond heb ik mede daardoor in het verleden optredens moeten missen omdat het het veld helemaal vol was (The Offspring, Rowen Hèze) Nu enkel omdraaien en ik zie de acts op North stage! Ik vindt het zelfs een verbetering!
Nee het voelt veel massaler en zelfs chaotischer aan.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
657
376
Misschien dat het uitbetalen van het vakantiegeld de kaartverkoop nog een impuls geeft.

Het verkopen van te weinig kaarten is op termijn zeer slecht. De toenemende kosten zouden dan over minder mensen verdeeld moeten worden. Of de artiestenbudgetten worden lager.

Dat is maar wie je het vraagt of dat slecht is. Ik betaal graag wat meer als er dan niet meer dan 50.000 man op het veld staan, maar dat zal niet voor iedereen gelden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Dat is maar wie je het vraagt of dat slecht is. Ik betaal graag wat meer als er dan niet meer dan 50.000 man op het veld staan, maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Dat zou betekenen dat een kaartje voor festivals kopen voor de jeugd en mensen met minder geld nog moeilijker wordt. Dat zou imo ook geen goede ontwikkeling zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik heb dat juist precies andersom! Door dat het in het “hoekje” stond heb ik mede daardoor in het verleden optredens moeten missen omdat het het veld helemaal vol was (The Offspring, Rowen Hèze) Nu enkel omdraaien en ik zie de acts op North stage! Ik vindt het zelfs een verbetering!
Als iemand die het maar van ver bekijkt: is dat niet nefast voor de doorloop? Nu heb je nog meer het fenomeen dat iedereen op letterlijk 1 segment op elkaar geplakt staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken