Pinkpop 2023

Al geweest en dat is niks voor het Pinkpop publiek, net als Radiohead, Arcade Fire en Nick Cave. Te aLtErNAtiEf 🤪
Lol, wat een onzin. Alsof er gisteren 'atypisch Pinkpop volk' rondliep, integendeel. Maak het niet alternatiever dan het is man, niemand boeit daar 'Sculptures of Anything Goes', maar 'Why You Only Call Me When You're High' krijgt het publiek wild. Past prima op Pinkpop.

Lol, wat een onzin. Alsof er gisteren 'atypisch Pinkpop volk' rondliep, integendeel. Maak het niet alternatiever dan het is man, niemand boeit daar 'Sculptures of Anything Goes', maar 'Why You Only Call Me When You're High' krijgt het publiek wild. Past prima op Pinkpop.
Ja, atypisch Pinkpop publiek. Ik maak het niet alternatiever, ik beschrijf wat ik zie mbt Pinkpop.

Ja, atypisch Pinkpop publiek. Ik maak het niet alternatiever, ik beschrijf wat ik zie mbt Pinkpop.
Tuurlijk, die TikTok-meiden zijn BKS-publiek zeker? Sure. Jouw blik ten opzichte van Arctic Monkeys is überhaupt niet echt objectief vind ik, was afgelopen zomer ook al, na die kutshow. ;)

Tuurlijk, die TikTok-meiden zijn BKS-publiek zeker? Sure. Jouw blik ten opzichte van Arctic Monkeys is überhaupt niet echt objectief vind ik, was afgelopen zomer ook al, na die kutshow. ;)
Mijn blik is natuurlijk nooit objectief, maar subjectief. Net zoals jouw onbegrijpelijke blik op RHCP.

• Haha
Waarderingen: RubenFrusciante
Maargoed, Pinkpop gaat ze toch niet meer boeken. Inhaler (voorprogramma) zie ik wel nog doorgroeien naar een mainstage act voor PP

Mijn blik is natuurlijk nooit objectief, maar subjectief. Net zoals jouw onbegrijpelijke blik op RHCP.
Haha fair enough.
Je krijgt wel een biertje van me deze zomer voor RHCP als je weer geen nee hebt kunnen zeggen tegen je vrienden.
Kan je er volgend jaar een teruggeven net voordat Arctic Monkeys begint.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Wanneer speelt Qotsa eigenlijk hun eerste show weer? Benieuwd naar die setlist man

Mij ook, als ze nog twee hitkanon albums als AM hadden gemaakt misschien, maar de laatste twee albums zijn zo ongeveer het tegenovergestelde.
Toch lijkt hun bekendheid nu zo ongeveer het kookpunt bereikt te hebben (dankzij TikTok ook). AM was natuurlijk wel het grootste, en het blijft het grootste, succes.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Zullen we even een mooie headliner voor volgend jaar kiezen?

Dit jaar even polsen met Hollywood Vampires en Aerosmith headliner als afscheid op de eerste dag. Hebben we de classic. Vooruit A Monkees voor de jeugd de dag erop de Foo’s, Pinkpops favoriet, afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Minie
Ik zie eerder een…

Harry Styles - Foo Fighters - Arctic Monkeys

Wel zitten

hehe
Daar zou je zomaar eens helemaal gelijk in kunnen krijgen. Voor ieder wat wils.

En dan Goldband als sub. Wat was het belachelijk druk gister op bevrijdingsfestival Rotterdam bij Goldband. Die moeten niet meer op gratis festivals staan

Zijn ze niet al jaren bezig om Harry Styles te krijgen? Misschien dat het volgend jaar idd een keer lukt. Wellicht gaat Elton John ze dan ook lukken.

Mijzelf zou een dagje Greenday/MCR/Paramore/Avril Lavigne/Blink-182/fall out boy etc. wel goed doen. Allemaal gaat natuurlijk niet lukken maar een paar zou wel een keer kunnen toch?

Users who are viewing this thread