Pinkpop 2023

Ik gok zomaar dat de headliner er ook bij gaat zitten vandaag. Wat is 15:00 anders voor 'n vreemde tijd?
he... zou toch een tegenvaller vinden als het P!nk - Robbie Williams - Red Hot Chili Peppers gaat worden

is het toch net niet helemaal qua "WOW" voor mij.
hopelijk een andere act met een touraankondiging vanmiddag of nog maar wachten met de headliner, hoop ik dan

he... zou toch een tegenvaller vinden als het P!nk - Robbie Williams - Red Hot Chili Peppers gaat worden

is het toch net niet helemaal qua "WOW" voor mij.
hopelijk een andere act met een touraankondiging vanmiddag of nog maar wachten met de headliner, hoop ik dan
Zou dit er toe kunnen leiden dat je een ander festival overweegt?

Schrijf maar op:
Disturbed: nieuwe album en tour in EU in juni/juli
Evanescence/Within temptation combi pakket
Ghost: afsluiter IBA stage
GNR: zondag
Gang of youths, BMTH, Architects, Papa Roach, Yungblud, Frank Turner, Lumineers

"de wens is de vader van de gedachte"
Niet slecht.

Prima toch dat voorverkoop start zonder 3e headliner. Mag van mij al starten zonder headliner bekend te maken.
Ja ik hoop op een goed programma dat mij persoonlijk aanspreekt. Maar kaarten zonder stress is toch wel altijd fijn. Nu wel makkelijk met kaarten eerder dan voorverkoop krijgen.

Van mij mag het wel GnR zijn, niet alweer RHCP. En Foo's mogen nog wel even wachten voor ze weer komen.

Als je kaartjes had voor die eerdere edities en dus voorrang hebt, dan is er geen stress. Dan heb je hoe dan ook een kaartje als je wil

Schrijf maar op:
Disturbed: nieuwe album en tour in EU in juni/juli
Evanescence/Within temptation combi pakket
Ghost: afsluiter IBA stage
GNR: zondag
Gang of youths, BMTH, Architects, Papa Roach, Yungblud, Frank Turner, Lumineers

"de wens is de vader van de gedachte"
mooie wens 😅

Ik verwacht dat het rustig zal zijn als TWOD als Noord afsluiter staat geprogrammeerd... Het Sky Radio publiek staat dan te wachten bij Pink..
Het Metallica-publiek stond massaal bij Nothing But Thieves dit jaar? Het The Cure-publiek stond te springen bij Die Antwoord? Het Fleetwood Mac-publiek stond los te gaan bij Major Lazer? Het is toch standaard dat een groot gedeelte van het publiek gewoon wacht op de hoofdact?

Heb helemaal niks met P!nk, maar dat dedain richting degenen die er speciaal voor komen...

Ik verwacht dat het rustig zal zijn als TWOD als Noord afsluiter staat geprogrammeerd... Het Sky Radio publiek staat dan te wachten bij Pink..
ik moest afgelopen jaar al tijdens Dermot Kennedy het vak bij Noord in voor Volbeat... nog voor Volbeat begon werd er al niemand toegelaten.
Terwijl er toch ook heel veel SkyRadio publiek voor Imagine Dragons was.

ik verwacht, indien TWOD Noord afsluit, niet veel anders. Of bij andere Noord afsluiters... Het zijn geen koekebakkers die ze daar programmeren he.

ik moest afgelopen jaar al tijdens Dermot Kennedy het vak bij Noord in voor Volbeat... nog voor Volbeat begon werd er al niemand toegelaten.
Terwijl er toch ook heel veel SkyRadio publiek voor Imagine Dragons was.

ik verwacht, indien TWOD Noord afsluit, niet veel anders. Of bij andere Noord afsluiters... Het zijn geen koekebakkers die ze daar programmeren he.
Nou, je noemt zelf Volbeat.. (geintje ;))

• Haha
Waarderingen: pongolesi

Users who are viewing this thread