Pinkpop 2023

Sterk hoor. Ik had TWOD op de een of andere manier nooit op Pinkpop verwacht. Als het kan werken op de grote mainstage van Werchter, dan moet het ook kunnen werken op de grote podia van Pinkpop. Mooie boeking! Daar gaan jullie veel plezier aan beleven.
Had dit ook niet per se verwacht nee. Het trio Editors - TWOD - Pink is, vernieuwend of niet, wel gewoon een sterke boeking. En dan volgt ook nog een afsluiter van de tent

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
sterke boeking, maar voor mij persoonlijk nogal mwa.
war on drugs op dtrh gezien.
editors al vaak gezien
en pink doet me ook niet echt overhalen

Ik verwacht dat het rustig zal zijn als TWOD als Noord afsluiter staat geprogrammeerd... Het Sky Radio publiek staat dan te wachten bij Pink..

Jimmy post net dit in Graspop topic.

Normaal donderdag het hele pakket namen, er worden deze week normaal gezien geen extra headliners meer gedeeld.

Als er deze week geen extra headliners voor Graspop worden gedeeld, betekent dat dat de kans op eventuele aankondiging GnR voor Pinkpop dan ook kleiner is nu? (of zou dat ook donderdag nog kunnen?)

• Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr en Bassie78

Als er deze week geen extra headliners voor Graspop worden gedeeld, betekent dat dat de kans op eventuele aankondiging GnR voor Pinkpop dan ook kleiner is nu?
Denk het niet want ik zie pinkpop op het moment ook wel zonder de 3de headliner de verkoop in gaan als ze vandaag een pakket namen droppen dan zie ik ze wel even wachten

Als er deze week geen extra headliners voor Graspop worden gedeeld, betekent dat dat de kans op eventuele aankondiging GnR voor Pinkpop dan ook kleiner is nu? (of zou dat ook donderdag nog kunnen?)
so sad

Denk het niet want ik zie pinkpop op het moment ook wel zonder de 3de headliner de verkoop in gaan als ze vandaag een pakket namen droppen dan zie ik ze wel even wachten
Maakt de kans dan groter dat het RHCP gaat worden toch? Daar hangt toch misschien een aankondiging voor vanmiddag of morgen van in de lucht?

ben niet heel enthousiast, niet over het nieuw materiaal en had toch meer hoop op (nog) stevigere gitaren en een act die nog niet op Pinkpop gestaan heeft.

(dat zelfde ook voor Foo Fighters hoor, er los van dat ik de band fantastisch vind)

Prima toch dat voorverkoop start zonder 3e headliner. Mag van mij al starten zonder headliner bekend te maken.
Ja ik hoop op een goed programma dat mij persoonlijk aanspreekt. Maar kaarten zonder stress is toch wel altijd fijn. Nu wel makkelijk met kaarten eerder dan voorverkoop krijgen.

Van mij mag het wel GnR zijn, niet alweer RHCP. En Foo's mogen nog wel even wachten voor ze weer komen.

Prima toch dat voorverkoop start zonder 3e headliner. Mag van mij al starten zonder headliner bekend te maken.
Ja ik hoop op een goed programma dat mij persoonlijk aanspreekt. Maar kaarten zonder stress is toch wel altijd fijn. Nu wel makkelijk met kaarten eerder dan voorverkoop krijgen.

Van mij mag het wel GnR zijn, niet alweer RHCP. En Foo's mogen nog wel even wachten voor ze weer komen.
Denk dat je met welke van de drie dan ook geen zorgen hoeft te maken over het kunnen krijgen van kaarten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik gok zomaar dat de headliner er ook bij gaat zitten vandaag. Wat is 15:00 anders voor 'n vreemde tijd?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Schrijf maar op:
Disturbed: nieuwe album en tour in EU in juni/juli
Evanescence/Within temptation combi pakket
Ghost: afsluiter IBA stage
GNR: zondag
Gang of youths, BMTH, Architects, Papa Roach, Yungblud, Frank Turner, Lumineers

"de wens is de vader van de gedachte"

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Ik gok zomaar dat de headliner er ook bij gaat zitten vandaag. Wat is 15:00 anders voor 'n vreemde tijd?
Ik betwijfel nog altijd of het 15:00u gaat zijn, want dat is nu ook van de 3FM site gehaald. Kan zo ook gewoon 10u of 12/13u zijn.

Users who are viewing this thread