Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nee, was de "Volbeat" plek, dat was Noord afsluiter
fyi, ik zie in tegenstelling tot Stromae, Muse en Arctic Monkeys in de berichten van RW niets staan over een 'headline' plek, enkel dat ze op de dag van AM op de mainstage staan...
fyi, ik zie in tegenstelling tot Stromae, Muse en Arctic Monkeys in de berichten van RW niets staan over een 'headline' plek, enkel dat ze op de dag van AM op de mainstage staan...
Stonden vorig jaar op de RW poster in zelfde lettergrootte en op dezelfde lijn als Metallica. Dus ga ervan uit dat ze dit jaar ook gewoon cohead zijn met 1,5u settijd.
Stonden vorig jaar op de RW poster in zelfde lettergrootte en op dezelfde lijn als Metallica. Dus ga ervan uit dat ze dit jaar ook gewoon cohead zijn met 1,5u settijd.
Smash Into Pieces deelt het volgende op hun Instagram stories. Denk dat het niet veel te betekenen heeft maar wel leuk dat ze beeld van Pinkpop hiervoor gebruiken.
Smash Into Pieces deelt het volgende op hun Instagram stories. Denk dat het niet veel te betekenen heeft maar wel leuk dat ze beeld van Pinkpop hiervoor gebruiken. Bekijk bijlage 2849
touren trouwens in het voorprogramma van starset voor de liefhebbers. in belgië toch, ik zie dat ze gewoon vola als support hebben in amsterdam, nog betere support in mijn ogen