Pinkpop 2023

Alles wordt of is super duur momenteel ….

Alleen al de prijs van de vaatwastabletten in de supermarkt schrik ik van.

Kijk naar energie kosten, prijs van metaal , prijs van olie , benzine , diesel , elektriciteitsprijzen …. Logisch dat het dan meer gaat kosten om alleen al een festival op te bouwen.

Dan het eten en drinken ook logisch dat het duurder wordt. Is ook in de supermarkt zo.

Vervelende is dat er bij onze werkgevers weinig verandert bij de lonen ….die zouden moeten mee stijgen maar helaas gebeurt dat niet.

Maar goed dat is een andere discussie.

Denk dat niemand het hier Pinkpop kwalijk neemt dat de ticketprijzen nog verder stijgen. Je moet je wel afvragen hoeveel mensen dit straks nog kunnen betalen en of dat het waard is.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Bij mij in de omgeving bij mensen die naar meerdere festivals gaan voornamelijk de afweging welke wel/niet.

De meeste mensen die voornamelijk Pinkpop gaan, gaan gewoon (de meeste kunnen het veroorloven).
Mijn vriendenkring gaat gewoon bijna 100% naar Pinkpop ongeacht de line-up , andere festivals zijn ze kritischer daar kijkt men echt naar de programmering.

• Leuk
Waarderingen: Rikkie
ik kijk net bij pinkpop naar t programma.
als er geen leuke bands komen , dan heb je op pinkpop nx te zoeken

voor lowlands paaspop of dtrh koop ik wel blind een kaartje
als daar 5 uur lang geen enkele band is die je leuk vind, dan is er nog heel veel anders te doen.

• Leuk
Waarderingen: berrie1101
in 2022 PInkpop-vrijdag begon 12:45, zaterdag begon 12:30 en zondag begon 12:45
uitaard is de vrijdag wel eerste 45 minuten voor de winnaar in de catagorie Belofte van de Limburgse Popprijs (voorheeb winnaar Nu of Nooit).
Eerste band op de mainstage begon om 13:30 uur toch? Spelen vijf bands op de Main.

Op RW zeven bands (van 13:00 tot 1:00 uur).

• Winning
Waarderingen: TBK
ik kijk net bij pinkpop naar t programma.
als er geen leuke bands komen , dan heb je op pinkpop nx te zoeken

voor lowlands paaspop of dtrh koop ik wel blind een kaartje
als daar 5 uur lang geen enkele band is die je leuk vind, dan is er nog heel veel anders te doen.
Zo kijk ik er ook naar. Maar veel mensen in mijn omgeving niet aangezien het altijd gezellig is ongeacht wat komt. Speelt wel mee dat het een evenement in het dorp is.

Eerste band op de mainstage begon om 13:30 uur toch? Spelen vijf bands op de Main.

Op RW zeven bands (van 13:00 tot 1:00 uur).
ah zo, ja inderdaad, elke dag 5 acts op de mainstage.
dus programma Pinkpop vrijdag begon wel 12:45, zaterdag begon 12:30 en zondag begon 12:45
maar inderdaad de mainstage begon pas na Tent/Noord.
mainstage vrijdag begon 13:30, zaterdag begon 13:15 en zondag begon ook 13:30.
en mainstage eindigde tegen 0:00

Maar, da's geen 'standaard' halve dag tov de andere dagen, die hadden op een kwartier na ongeveer een gelijk tijdschema, zoals gesuggerreert wordt dus niet 2,5 dag...
Alle 3 de dagen zijn even lang, met alleen op de vrijdag geen openingsact op Noord, naast in de tent de winnaar in de catagorie Belofte van de Limburgse Popprijs, aankomend jaar Madoux (voorheen winnaar Nu of Nooit, Elle Hollis was de laatste).

Pinkpop vrijdag schema was als volgt in 2022.
Stel P!nk neemt 4 support acts mee voor (specifiek) de mainstage, moet dat ongeveer goed komen lijkt me.
1666704795827.png

lol, kom er dus nu pas (ja echt) achter dat Glastonbury 2023 gewoon 5 dagen na Pinkpop is?

Hebben Pinkpop en Glasto al eens zo dicht langs elkaar gezeten?

Sinds Pinkpop semi-vast naar 3e weekend juni is gegaan, zitten PP en Glastonbury altijd best kort bij elkaar. Glasto is elk jaar op de laatste zondag van juni plus de dagen ervoor.

ik hoop pas volgende week en niet aanstaande vrijdag 🙈
Nieuwsbericht 1 november 2022 10:00

“ Met trotst kunnen we Taylor Swift de tweede headliner bekend maken. Met een ska aan hits als I Knew you were trouble, shack it off, Blank Space en All too well zal ze dag 2 van Pinkpop afsluiten.
En verder kozen jullie met ruime meerderheid Goldband als nummer 1 in de gouden tip en zijn ze volgend jaar ook te zien”

Einde berichtgeving

Laatst bewerkt:
NOS alive net op instagram.
The wait is almost over.

Die zullen dus ook wel snel met nieuws komen.... Taylor Swift of Muse denk ik....

Lijkt erop dat QOTSA de festivals zelf hun aankondiging laat bepalen en dan snap ik als PP hun überhaupt heeft dat ze die niet nu in eens droppen denk dat die dan met een pakketje komen of meer richting de verkoop zitten

Lijkt me niet de band die op herhaling op DTRH staat eigenlijk… En met BKS ook niet echt een match.
Dat is ook alweer 5 jaar geleden. Als er geen grote namen meer mogen komen die er eerder hebben gestaan, blijft er niet zoveel over.

Users who are viewing this thread