Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Even wat headliner trio’s die nog kunnen:

Kendrick Lamar- Guns N Roses - RHCP

Post Malone met dj- Guns N Roses - RHCP

Kendrick Lamar- Robbie Williams - Guns N Roses

Florence and The Machine / Post Malone - Robbie Williams - Guns N Roses

RHCP - Florence and the machine - Robbie Williams

Guns N Roses - Florence and the Machine - RHCP

Taylor Swift - Guns N roses- post malone met dj

Taylor Swift - RHCP - Guns N roses

Taylor Swift - Kendrick Lamar - RHCP

Taylor Swift - Guns N roses- Florence and the machine

Beyoncé - RHCP - Kendrick Lamar

Beyoncé - RHCP - Guns N Roses

Beyoncé- RHCP - Robbie Williams

Beyoncé - Guns N Roses - Robbie Williams

ZOU DIE ER TUSSEN STAAN?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Nog een naam die hier niet zo gek veel genoemd is de laatste tijd en ik weet ook niet of ze kanshebber is. Maar Katy Perry heeft bevestigd dat ze met een nieuw album en tour komt na haar Las Vegas optredens welke lopen tot eind oktober als ik me niet vergis.
Nog niet eens zo’n gek idee eigenlijk! Niet de beste zangstem maar in 15 jaar genoeg hits op haar naam staan!
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wat vinden we eijgenlikk van het idee Florence and the machine en dan post Malone als co headliner?
Het lijkt me sterk dat een festival als Pinkpop zich nog aan Florence gaan wagen. Het eendags werchter festival van haar was niet echt een succes.

Eerder iets voor DTRH, BKS, Lowlands of Pukkelpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Even wat headliner trio’s die nog kunnen:

Kendrick Lamar- Guns N Roses - RHCP

Post Malone met dj- Guns N Roses - RHCP

Kendrick Lamar- Robbie Williams - Guns N Roses

Florence and The Machine / Post Malone - Robbie Williams - Guns N Roses

RHCP - Florence and the machine - Robbie Williams

Guns N Roses - Florence and the Machine - RHCP

Taylor Swift - Guns N roses- post malone met dj

Taylor Swift - RHCP - Guns N roses

Taylor Swift - Kendrick Lamar - RHCP

Taylor Swift - Guns N roses- Florence and the machine

Beyoncé - RHCP - Kendrick Lamar

Beyoncé - RHCP - Guns N Roses

Beyoncé- RHCP - Robbie Williams

Beyoncé - Guns N Roses - Robbie Williams

ZOU DIE ER TUSSEN STAAN?
Jij ziet Billie Eilish niet als headliner?
 
  • Winning
  • Wow
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
Ik vind het wel opvallend dat ik de naam The Cure hier nergens meer langs zie komen. Misschien niet voor Pinkpop maar dit lijkt me voor 2023 toch nog wel een naam die we kunnen verwachten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik vind het wel opvallend dat ik de naam The Cure hier nergens meer langs zie komen. Misschien niet voor Pinkpop maar dit lijkt me voor 2023 toch nog wel een naam die we kunnen verwachten
Stonden nog te recent op Pinkpop.
De avond laatste keer viel behoorlijk in het water, te veel mensen die HELEMAAL niet met The Cure bezig waren
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
Stonden nog te recent op Pinkpop.
De avond laatste keer viel behoorlijk in het water, te veel mensen die HELEMAAL niet met The Cure bezig waren
Als er nog meer headliners wegvallen komen ze vanzelf weer in beeld voor Pinkpop.
Maar ze worden nu nergens meer genoemd, terwijl ik ze nog wel als kanshebber zou verwachten op een van die twee festivals die wel een hoofdpodium aan het water hebben!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Als er nog meer headliners wegvallen komen ze vanzelf weer in beeld voor Pinkpop.
Maar ze worden nu nergens meer genoemd, terwijl ik ze nog wel als kanshebber zou verwachten op een van die twee festivals die wel een hoofdpodium aan het water hebben!
The Cure gaan na hun Europese leg door naar andere delen van de wereld, US Australië, zo hebben ze zelf aangegeven bij de bekendmaking van de tour. Die staan in mei juni juli in Amerika..
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
Ik vind het wel opvallend dat ik de naam The Cure hier nergens meer langs zie komen. Misschien niet voor Pinkpop maar dit lijkt me voor 2023 toch nog wel een naam die we kunnen verwachten
Die toten hosen wordt de nieuwe headliner van Pinkpop! Heb je meteen een headliner die er nog nooit gestaan heeft. En Landgraaf is praktisch Duitsland toch?
 
  • Haha
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr en Bassie78

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.248
3.812
Die toten hosen wordt de nieuwe headliner van Pinkpop! Heb je meteen een headliner die er nog nooit gestaan heeft. En Landgraaf is praktisch Duitsland toch?
Nee, dat is Kerkrade of Vaals. Die zijn net zo Duits als Enschede en Nijmegen. Wat een achterlijk gelul.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
KOL zie ik na de slechte Weert passage niet zo snel aankomend jaar Pinkpop headliners (meer) worden.

ik blijf er bij, U2 zie ik niet zo snel naar Pinkpop komen. Slipknot vind ik geen match met Pinkpop, daarbij te veel andere festivals welke meer matches zijn. Na afvallers Muse en nu ook RATM ben ik wel een beetje de weg kwijt.

Wat kan nog:
- Beyonce (waarschijnlijk volgende week tour aankondiging)
- Robbie Williams (ivm de Oslo datum)
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers (2020)
- Guns N Roses (2020)
- Iron Maiden
- Blur
- AC/DC
- toch wel U2?

Ik geloof er niet in dat het 3 pop headliners worden.

Je blijft Iron Maiden toch elke keer weer proberen, die gaan dat niet doen, willen alleen maar metalfestivals en touren in augustus al
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken