Pinkpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.566
Daar was ik bij. En ik vond de show best overrated. Laatste werk vind ik ook niet boeiend. Bruno Mars op Pinkpop vond ik dan weer wel leuk. Maar zal gewoon prima boeking zijn voor Pinkpop. Want weert Pearl Jam of Foo Fighters gaat ook vervelen inderdaad.
Laatste werk als in Lemonade? Want dat vind ik dan weer by far haar beste album. Laatst nog eens gehoord, schrok toch weer van hoe goed ik die vind. Heel coherente plaat gewoon. Renaissance valt ook niet tegen.

Sowieso bijzonder dat ze al langer muziek uitbrengt dan pakweg Muse en dit jaar nog even zowat de grootste zomerhit scoorde, zo laat in je carriere. Weinig popacts die zo lang relevant blijven.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.244
3.808
QOTSA is toch echt geen headliner. Ik verwacht er eigenlijk niet veel van komend jaar. Veel grote en interessante acts staan in stadions of grote hallen. Mojo zal weer de leftovers op Pinkpop neerpleuren.
Maar ik laat me graag verrassen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Laatste werk als in Lemonade? Want dat vind ik dan weer by far haar beste album. Laatst nog eens gehoord, schrok toch weer van hoe goed ik die vind. Heel coherente plaat gewoon. Renaissance valt ook niet tegen.

Sowieso bijzonder dat ze al langer muziek uitbrengt dan pakweg Muse en dit jaar nog even zowat de grootste zomerhit scoorde, zo laat in je carriere. Weinig popacts die zo lang relevant blijven.
Relevantie of marketing? Een Break My Soul is juist een voorbeeld waarom ik het persoonlijk het een net iets teveel gemarkte pop artiest vind. Want het nummer is niet zo bijzonder, maar het komt van een merk vandaan. Als mevrouw mattman morgen een zelfde song maakt kijkt er niemand naar om. Maar dat doet ze extreem goed ja en daarmee zeket ook geen schande om te boeken.

En dan heb ik dan ook de pech dat ik een gruwelijke hekel aan choreografie maar dat zal wel een kronkel van mij zijn.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.244
3.808
Ik ben ook allergisch voor choreografie. Dat vind ik zelfs bij Eefje de Visser storend. Al helemaal bij een Christine & The Queens.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Adele is weer een hardnekkig gerucht voor BST Londen volgend jaar volgens efestivals. Al heeft ze daar dit jaar ook al gestaan. Maar het blijft wel een beetje wachten op wat concerten in Europa al denk ik dat zij nooit op festivals zal staan...
Forget it. Ze gaat met pijn en moeite touren en dan optreden in zaals met alleen fans voor haar. Ze houdt echt niet van festivals dat heeft ze al vaker aangegeven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Nieuw festival Oostenrijk in Pinkpop weekend kwamen vandaag met de line up.
Of was dat hier al gedeeld?
Edit, was al eerder bekend natuurlijk
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik zou het terugkeren van twee bands die beiden op de afgelaste edities van 2020 en 2021 stonden niet echt typeren als same old same old. Daarnaast stond Guns sowieso nog nooit op Pinkpop.

Ik heb het idee dat er hier velen zijn die het liefst elk jaar weer gloednieuwe jonge headliners willen zien, maar we zijn er toch al een tijdje achter dat je daarvoor niet bij Pinkpop hoeft te zijn? Is de wens hier niet gewoon de vader van de gedachte?

Ik zou trouwens echt heel erg blij zijn als de Peppers en de Guns komen inhalen. Deels voor hen heb ik destijds een kaartje gekocht. En ik ga daarnaast ook zeker bij die derde headliner kijken, wat dan ongetwijfeld die pop naam gaat zijn…
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Bedoelde meer same old als in weinig exclusief. Met name GnR heeft echt vaak in NL gespeeld de afgelopen jaren. En Robbie als popheadliner zou ook wat teleurstellend zijn. (zeg ik als fan)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
GnR RHCP Post Malone en ergens ook nog Billie Eilish. Zou dat kunnen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
GnR RHCP Post Malone en ergens ook nog Billie Eilish. Zou dat kunnen?
Ik zou Billie weglaten en dan bij Post een dj toevoegen dan is het realistisch. Je hebt dan wel exact de line up van 2020.

En wat denken we van…

Guns N Roses - Robbie Williams - Post Malone met dj

Ik zie hier wel kansen. Met QTSA als sub voor Robbie Williams (weet niet of de zaterdag kan voor QTSA maar even een random dag gepakt)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Robbie Williams 3 keer Ziggo en dan ook nog PP??? Het zou me ook niets verbazen al vind ik het wat veel op een jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken