Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
KOL zie ik na de slechte Weert passage niet zo snel aankomend jaar Pinkpop headliners (meer) worden.

ik blijf er bij, U2 zie ik niet zo snel naar Pinkpop komen. Slipknot vind ik geen match met Pinkpop, daarbij te veel andere festivals welke meer matches zijn. Na afvallers Muse en nu ook RATM ben ik wel een beetje de weg kwijt.

Wat kan nog:
- Beyonce (waarschijnlijk volgende week tour aankondiging)
- Robbie Williams (ivm de Oslo datum)
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers (2020)
- Guns N Roses (2020)
- Iron Maiden
- Blur
- AC/DC
- toch wel U2?

Ik geloof er niet in dat het 3 pop headliners worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Waarom Billie Eilish dan cohead met QOTSA? Die heeft geen co headliner nodig lijkt me toch?

Post Malone kan ook nog. System of a Down misschien ook?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Robbie- guns n rosses - red Hot chilli peppers en noord qotsa - system of a down en one republic
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
SOAD lijkt me niet te touren volgend jaar. Dan hadden we die wel op Novarock gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
KOL zie ik na de slechte Weert passage niet zo snel aankomend jaar Pinkpop headliners (meer) worden.

ik blijf er bij, U2 zie ik niet zo snel naar Pinkpop komen. Slipknot vind ik geen match met Pinkpop, daarbij te veel andere festivals welke meer matches zijn. Na afvallers Muse en nu ook RATM ben ik wel een beetje de weg kwijt.

Wat kan nog:
- Beyonce (waarschijnlijk volgende week tour aankondiging)
- Robbie Williams (ivm de Oslo datum)
- Taylor Swift
- Billie Eilish co-head met QOTSA
- Red Hot Chili Peppers (2020)
- Guns N Roses (2020)
- Iron Maiden
- Blur
- AC/DC
- toch wel U2?

Ik geloof er niet in dat het 3 pop headliners worden.
Of iets dat niet op dit lijstje staat…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.010
KOL zie ik na de slechte Weert passage niet zo snel aankomend jaar Pinkpop headliners (meer) worden.
Hoho, dat was niet slecht. Trok misschien niet het volk, maar was zeker niet slecht. Noord is ook niet de headliner, toch? Zie ze daar nog best staan, al is het maar een naam die iedereen kent.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
SOAD lijkt me niet te touren volgend jaar. Dan hadden we die wel op Novarock gezien.
Zeg nooit nooit. Als RATM voor RaR/Download/Hellfest/RW/Mad Cool/etc gepland stond, dan zit je plots met een groep invloedrijke majors die allen een vervanger zoeken. En SOAD is zo'n naam die zowel op metal als mainstream festivals past.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Nog een naam die hier niet zo gek veel genoemd is de laatste tijd en ik weet ook niet of ze kanshebber is. Maar Katy Perry heeft bevestigd dat ze met een nieuw album en tour komt na haar Las Vegas optredens welke lopen tot eind oktober als ik me niet vergis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk dat het nu gewoon afwachten is welke tours er komende 2 maanden aangekondigd worden. Een fijne verrassing als headliner kan ook positief uitpakken.

Misschien kan Pinkpop dan alsnog eerste week november de verkoop starten, of misschien trekken ze het verder tot eind november (zoals de start verkoop voor de 2020 editie)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Hoho, dat was niet slecht. Trok misschien niet het volk, maar was zeker niet slecht. Noord is ook niet de headliner, toch? Zie ze daar nog best staan, al is het maar een naam die iedereen kent.
Ben ik met je eens, ik heb ze een paar keer gezien, en vond afgelopen jaar echt beter als voorheen. Komt misschien ook wel omdat het niet zo druk en groot was.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Adele wellicht? Of zou die alleen zaalshows doen?
Adele is weer een hardnekkig gerucht voor BST Londen volgend jaar volgens efestivals. Al heeft ze daar dit jaar ook al gestaan. Maar het blijft wel een beetje wachten op wat concerten in Europa al denk ik dat zij nooit op festivals zal staan...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Zeg nooit nooit. Als RATM voor RaR/Download/Hellfest/RW/Mad Cool/etc gepland stond, dan zit je plots met een groep invloedrijke majors die allen een vervanger zoeken. En SOAD is zo'n naam die zowel op metal als mainstream festivals past.
Hoop mee voor de fans van het genre. Al lijkt SOAD me een redelijk koppige band in zulke dingen. Bevendien was Serj weer met solomuziek bezig?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034

Kom maar door
Daar was ik bij. En ik vond de show best overrated. Laatste werk vind ik ook niet boeiend. Bruno Mars op Pinkpop vond ik dan weer wel leuk. Maar zal gewoon prima boeking zijn voor Pinkpop. Want weert Pearl Jam of Foo Fighters gaat ook vervelen inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Gebruikers die dit onderwerp bekijken