Pinkpop 2023 Acts Spotlight

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Is niet echt gebash op smaak imo. Ik hou van popmuziek maar Tove Lo valt toch net in mijn irritatiezone ofzo.

In dit geval zou ik ook zeker voor Black Keys gaan. Die spelen ook niet zoveel op festivals in NL volgens mij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Is niet echt gebash op smaak imo. Ik hou van popmuziek maar Tove Lo valt toch net in mijn irritatiezone ofzo.

In dit geval zou ik ook zeker voor Black Keys gaan. Die spelen ook niet zoveel op festivals in NL volgens mij.
Misschien ontstond mijn frustratie door het feit dat dit de lastigste clash voor mij persoonlijk van het hele weekend is.😂
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Dan zou ik voor Black Keys gaan. Kans om die snel weer te zien is kleiner.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Sow: 1,5 bon voor een biertje. Wel 0.33 dit jaar, maar dan nog.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
THE WAR ON DRUGS - Vrijdag 16 juni

Waar?

MainStage!

Wanneer?
19:15-20:30

Voor fans van?
Arcade Fire, Kurt Vile , The National en Future Islands

Melancholische klanken op de MainStage aankomende vrijdag! Wat een top act heeft Pinkpop hier geboekt. Het blijft een wonder dat Best Kept Secret deze act niet heeft weg gekaapt van Pinkpop. Na Arcade Fire eindelijk een soortgelijke band die we nodig hebben om deze line up nog een goed muzikale injectie te geven.

Deze Amerikaanse indierockband uit Philadelphia is sinds 2005 actief. De band is opgericht door gitarist Kurt Vile en zanger Adam Granduciel. In 2018 ontving de band een Grammy Award voor Beste Rockplaat voor het nummer A Deeper Understanding.

Met de keuze tussen Bente en The War On Drugs is voor mij de keuze snel gemaakt. Mis deze magische melancholische klanken niet en kom naar de MainStage!

Het enige waar ik toch heel erg baal…dit is een act die in het donker moet staan. Jammer hoor…. Had ze na P!nk neergezet en ik was helemaal happy geweest!

Met hits zoals Red Eyes, Pain , Under The Pressure en Thinking of A Place…met meer dan 1,7 miljoen maandelijkse luisteraars en meer dan 131 miljoen streams op Red Eyes. Op Primavera was het optreden al wonderlijk goed…. I can’t wait!

 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.732
Ik zou op dat tijdstip toch naar de DJ en Bente gaan.










Grapjeeee jweetzellufff 💗
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Hoor dat net van iemand.. mss de prijzen van vanmiddag
Dit waren inderdaad de prijzen van het Bruce concert. Daar was maar 1 formaat bier te krijgen. Pinkpop heeft op de socials hier veel vragen over gekregen, en ze hebben bij herhaling bevestigd aan verschillende mensen dat tijdens Pinkpop zelf er weer gewoon een grote en een kleine bier verkrijgbaar is, en dat de kleine 1 munt kost. Hoeveel cl weet ik niet, maar vermoedelijk hetzelfde als wat het altijd al was, namelijk 25cl..
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken