Alsjeblieft nooit meer. Als headliner tenminste. Gun iedereen zijn artiest hoor…Om nog maar eens een naam op te gooien voor een headline positie:
mumford and sons?
Zij zillen toch ook wel weer gaan touren als ze in nieuwe formatie zijn.
Alsjeblieft nooit meer. Als headliner tenminste. Gun iedereen zijn artiest hoor…Om nog maar eens een naam op te gooien voor een headline positie:
mumford and sons?
Zij zillen toch ook wel weer gaan touren als ze in nieuwe formatie zijn.
Was gevaccineerd maar toch heb ik het flink te pakken! Hoge koorts en weinig eetlust. Even goed uitzieken en hopelijk voor volgende week weer de oude!Had je nog shots gehad? Ik wel en moet zeggen dat bij mij corona heel mild was. Mijn vrouw was heel lang erg moe
Mwoah, op Graspop was er een schoonmaakteam voortdurend bezig om de boel schoon te houden. Op de headliners na lukte dit ook nog heel erg behoorlijk! Het kan dus wel.Dat geldt voor iedereen, Rikkie. Mijn eerste bekertje kon ik nog in een container gooien, evenals het bordje dat ik heb kunnen gebruiken na het nuttigen van mijn avondmaaltijd en de route die ik nam om naar de volgende act te gaan, maar daar hield het ook op. Het grote probleem is eigenlijk dat met 70.000 mensen op het veld en ook aan de zijkanten samen een opruimteam niet zo gemakkelijk alles kan opruimen lijkt me. Er blijven altijd wel menigte ergens staan of zitten. Sowieso, opruimen midden op de dag wanneer mensen hun troep blijven neerkwakken is hetzelfde als dweilen met de kraan open.
op graspop was er dit jaar een team dat na elk optreden in de tenten met borstels en afvalzakken rondliep en ze waren opvallend proper.De rotzooi op het terrein vind ik een terechte opmerking. Daar moet op één of andere manier echt wat aan gebeuren.
op graspop was er dit jaar een team dat na elk optreden in de tenten met borstels en afvalzakken rondliep en ze waren opvallend proper.
Dit inderdaad, werkte heel goed. Je zag nooit een beker op de grond liggen.En vergeet het publiek zelf niet dat bekers verzamelt om in te leveren. Kans op fastlane voor signeersessies, skydeck, het reuzenrad. En nieuw dit jaar; je kon gratis drankjes verdienen.
Werkt enorm goed. Heb tientallen bekers geraapt en heb tientallen mensen hetzelfde zien doen
We stonden aan het einde van de catwalk aan de linkerkant van het podium. ik denk niet dat het je dochter was hoor. Dit was toch wel een vrouw van middelbare leeftijd met een rare crush op de zangerSounds like mijn dochter die voor het eerst een heel weekend mee was... ?. Waar stond je?
Al die bekertjes zijn inderdaad van PLA. Mojo gebruikt geen andere materialen meer volgens mijtja, het 50 bekertjes inleveren voor 1 munt is ook wel een bizar aantal hoor bij Pinkpop. Die moet je echt gaan verzamelen wil je aan 50 stuks komen.
en 25 trays bij elkaar rapen voor 1 munt is ook te bizar.
maar goed, vraag me sowieso af hoe lang Pinkpop nog dit bekertjes systeem aan zal houden...
edit: ik kan overigens op de Pinkpop-site niets meer vinden of de bekertjes PLA waren dit jaar, daar leek het namelijk niet op? Ik heb er ook niet zo op gelet eigenlijk?
50!? In Dessel 15....tja, het 50 bekertjes inleveren voor 1 munt is ook wel een bizar aantal hoor bij Pinkpop. Die moet je echt gaan verzamelen wil je aan 50 stuks komen.
maar goed, vraag me sowieso af hoe lang Pinkpop nog dit bekertjes systeem aan zal houden...
edit: ik kan overigens op de Pinkpop-site niets meer vinden of de bekertjes PLA waren dit jaar, daar leek het namelijk niet op? Ik heb er ook niet zo op gelet eigenlijk?
tja, het 50 bekertjes inleveren voor 1 munt is ook wel een bizar aantal hoor bij Pinkpop. Die moet je echt gaan verzamelen wil je aan 50 stuks komen.
Dan was het een andere sirene. ? Mijn dochter stond wat verder naar voren en is gelukkig nog niet van middelbare leeftijd.We stonden aan het einde van de catwalk aan de linkerkant van het podium. ik denk niet dat het je dochter was hoor. Dit was toch wel een vrouw van middelbare leeftijd met een rare crush op de zanger![]()
Wat maakt dat nou uit? Gaat om het principe; beker die je hebt weer inleveren en niet op de grond flikkeren anders moet je steeds weer een euro betalen. Op 15 bier in 3 dagen is dat dan toch zonde.nou is het schoon houden van het terrein van Best Kept Secret ook wel een andere verhaal dan het Pinkpop festivalterrein.
Langs het Victoriameer en de dagstranden van Beekse Bergen, of Megaland dat redelijk makkelijk met de veegwagens leeg te maken is.
Hoe wil je dat realiseren? Duizenden mensen gooien bekertjes op de grond, hoe ga je dan realiseren dat een persoon extra moet gaan betalen als meerdere dat doen en die dat niet hoeven? Sowieso, als je eenmaal vooraan bij de mainstage staat voor de headliner en daar niet meer weg wil omdat je anders je plek voorgoed kwijt bent, ga je echt niet even naar een prullenbak lopen of je bekertje netjes inleveren. Of zelfs maar in je handen houden de gehele tijd, omdat je dan veel moeilijker mee kan doen met de menigte en de bandWat maakt dat nou uit? Gaat om het principe; beker die je hebt weer inleveren en niet op de grond flikkeren anders moet je steeds weer een euro betalen. Op 15 bier in 3 dagen is dat dan toch zonde.